• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear


    Keep your head up, keep your heart strong

    [ik kwam vandaag terug en het leek alsof mensen al aan de dag bezig waren, ik volgde het ook niet behalve het feit dat het al dag was. Ik heb zowel Gabriëlle als Nils in de grote zaal zitten als iemand een gesprekspartner zoekt.]
    Emily
    Ik knik. 'Fijn,' zeg ik. 'Ik mag dan wel proberen om toleranter tegen je afdeling te worden, ik hou niet van het idee dat mensen denken dat ik een stel ben met jou of elke andere willekeurige Gryffindor.'


    Remember to be ridiculous.

    Harry

    "Ze zullen er snel genoeg achter komen dat het niet zo is" zeg ik. "Vooral als je me vanmiddag weer eens vervloek"
    Ik kijk even op de klok "Als jullie gister samen op de ziekenzaal waren en jij hier nu alleen bent betekent dat zeker dat Summer straks ook niet naar de lessen komt of wel?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Ja, we hadden alleen bedacht dat het misschien beter was als zij later kwam zodat je aan het idee kan wennen,' zeg ik.
    Wie had dit ooit gedacht? Emily Elinor Rivers in een gewoon gesprek met Harry James Potter. De jongen die ze absoluut niet uit kan staan.


    Remember to be ridiculous.

    Harry

    "Ik spreek haar straks dan wel bij bezweringen of welk vak het dan ook mag zijn"
    Ik knikte. "Dat is eigenlijk best wel slim aangezien het een beetje heel erg onverwachts komt en het een beetje vreemd klinkt" zeg ik lachend.
    "Jaren lang vrienden zijn en dan ineens te horen krijgen dat ze je zusje is of in haar geval vrienden zijn met iemand die je familie is maar het niet mogen zeggen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Denk ook eens aan mij,' zeg ik. 'Ik ben al jaren haar beste vriendin, vervloek jou om de haverklap en ik word gezien als de slytherin princess uit mijn jaar. Als je dat zo zegt ligt het voor mij ok niet echt voor de hand om dit normaal op te vatten.'


    Remember to be ridiculous.

    [Was Nils dan niet meer bij Emma?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Harry

    Ik keek haar aan en knikte "Nee dat is het inderdaad voor jou ook niet als je het zo verteld" zeg ik. "Na vandaag en gister hoop ik dat dat nog zo is en ergens heb je het wel goed ogevat aangezien je het mij vertelt en nog steeds met haar praat"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ron/b]

    Ik bleef staan. Waarom kon ik me nou niet even beheersen? Harry had niks verkeerd gedaan. Ik nam me voor om straks beneden gelijk mijn excuses aan te bieden. Ik liep de leerlingenkamer uit en zag beneden Harry met Emily praten. 'Harry!' riep ik. 'Sorry voor net.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [omdat het er zo op leek dat het de volgende ochtend was heb ik hem gewoon wakker laten worden in de boot terwijl hij niet wist hoe hij daar is gekomen.]
    Emily
    'Hoeveel keus heb ik?' Vraag ik. 'Ze is mijn beste vriendin, ik heb geen zin om de hele tijd naar Patty's gezeur over Draco te luisteren. Ik bedoel hij is aardig en niet lelijk maar zo geweldig is hij nou ook weer niet.'


    Remember to be ridiculous.

    [ze zitten in de kamer van hoge nood en blijkbaar ben ik de enige die het vreemd vind dat iedereen normaal op Emily's gedrag reageert maar mag ik jullie eraan herinneren dat ze haar hele schoolcarierre heeft gespendeerd aan boeken lezen en Gryffindors pesten?]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 17:39 ]


    Remember to be ridiculous.

    [ Harry zit in de Room of Requiment]

    Harry

    Ik haalde mijn schouders op "Als ik het zo hoor had je inderdaad niet veel keuze" zeg ik. "Ik zou daar inderdaad ook geen zin in hebben want ik heb al iemand die de hele tijd praat over hoe gewelidig sommige mensen niet zijn"

    Summer

    Ik trok mijn schoenen aan en haalde het elastiek uit mijn haar.
    Langzaam stond ik op uit het bed en liep de gang op.
    'Ron" riep ik vrolijk toen ik hem aan het eind van de gang zag staan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emma Carter
    Nadat ik een tijdje buiten had gezeten en het toch behoorlijk koud begon te worden besloot ik maar naar binnen toe te gaan. Eenmaal binnen in het kasteel merkte ik dat ik best wel honger had en besloot ik gelijk naar de Grote Zaal te gaan waar ik wat ging eten. Ik zou vanzelf wel zien wie ik tegen kwam.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Emily
    'Soms kan ik er wel tegen zolang ze niet naar wanhopig gaan hangen,' zeg ik. 'En Patty is absoluut wanhopig.'
    Wij Slytherins zijn over het algemeen een heel hechte afdeling en het gebeurt maar zelden dat er echt over elkaar geroddelt wordt. Behalve over Draco natuurlijk. De slytherin prince.


    Remember to be ridiculous.

    [wie wil met Emma praten?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Nils of Gabriëlle]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Remember to be ridiculous.