• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen



    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:
    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v

    District 8:
    m
    v

    District 9:
    lars
    Dawnelle-rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack[/q]
    Adriana [q]xxshyxx

    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133073&page=last#3561803
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last#3563084


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Rahjesh schreef:
    (...)ok , Maar welke beroeps zijn nog over na het gevecht


    [ Damon, Alana en jij dan?]


    El Diablo.

    Oke een samenvatting van ALLES:

    Er werd afgeteld, iedereen ging er zo snel mogelijk vandoor. Maleisia wordt vermoord door Damon. Rich neemt adriana mee en ze blijven bij elkaar. Ze zijn van plan de gras vlakte in de vik te steken.. Damon en Jilana verstoppen zich in een grot. Rond deze tijd zetten Rich en Adriana de grasvlakte in brand. Die nacht waren er ong. 7 doden.
    Die nacht word lars vermoord en Dawn zorgt goed voor hem. Als ze gaat slapen ziet Vincent haar, later komt Julie hier ook bij. Adriana en Rich gaan uit elkaar omdat Adriana wegrent. Adriana helpt Rich daarna nog wel. Toen werden de mulitanten los gelaten. Vincent, Dawn en Julie schuilen op de hoorn en Damon en Jilana in een boom. Jilana is wel gewond. De mulitanten zijn weg en Lyla en Adriana komen elkaar tegen. V, D en J gaan naar het meer. Ondertussen zien ze Rich en Adam voorbij rollen. Rich vermoord adam ook. (De beroeps lopen alleen maar klef te doen.) Maleisia, Lars, Adam en Elle, Zijn nu dood. V, d en Julie gaan ‘slapen’. De volgende ochtend zijn ze van plan de beroeps te vergiftigen. Maar Julie wordt aangevallen ze overleven het en gaan een boom in, Alana en Damon hadden Rich achtervolgt zonder succes. Rich voegt zich weer bij Adriana en Lyla.
    Later horen V, D en Julie geluid, Vincent gaat er op af en de andere gaan er achteraan. Vincent verwond en Dawn vermoord Adriana.

    Oke en nog in de planning staat:
    Damon en Alana vermoorden Lyla.
    Rich vermoord Jeremy
    Dawn vermoord Jillana.

    & mag ik morhen om acht uur ´s avonds het eerste stukje schrijven, als teken dat we weer zijn begonnen

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 1:28 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    xxShyxx schreef:


    & mag ik morhen om acht uur ´s avonds het eerste stukje schrijven, als teken dat we weer zijn begonnen


    [ik vind het goeed! :3 en goede samenvatting! :D]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (wie lopen er nu allemaal gewond rond? Rich, Alana, Jillana en Julie toch?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Jillana in elk geval.. Die kan amper wat zien met haar linkeroog door die wonden.. xd ]


    El Diablo.

    (Okeej)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Ik wil zo graag verdergaan :$ )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Deejay schreef:
    (Ik wil zo graag verdergaan :$ )
    (Ik ook)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (we kunnen miss een tussen stukje spelen dus tussen dr dood van adriana n tussen het gevecht in)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (wrm kunnen we eigelijk pas om 8 uur?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Kan Jillana daar ook in meedoen of?]


    El Diablo.

    (ja bijv. dat ik lyla jullie meeten en dan met ze'n alle naar het neer gaan vr de beroeps, en dan komen we nig iets in bos tegen of zo en dan zyn we vanaaf bij het meer)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Heeeeeey, Dawn is gewond en we doen het gevecht pas om 8 uur, omdat mensen moeten werken/andere dingen vanmiddag tot 5 uur. Daarna is voor velen etenstijd, ik moet dansen en 8 uur is iedereen daarmee klaar :) Maar we kunnen wel gewoon voorbereiden enzo )


    Happy Birthday my Potter!

    (Heeft iedereen trouwens lekker geslapen? Ik had echt een hele vage droom :') )


    Happy Birthday my Potter!

    (dat bedoel ik ook dat we nig wat gaan eten voor het gevecht een wandeling dior het bis en een korte meering allemaal voor het gevecht)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.