• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen



    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:
    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v

    District 8:
    m
    v

    District 9:
    lars
    Dawnelle-rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack[/q]
    Adriana [q]xxshyxx

    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133073&page=last#3561803
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last#3563084


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [ik ben in de auto naar hockey dus ik kan niet reageren, bestuur Julie maar als jullie willen. ^^]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lyla:
    Ik hoopte dat zonder Adriana alsnog alles goed zou komen. Maar ik betwijfelde het, mijn moeder had al gezegd dat ze me ging missen. Iedereen wist dat k dit niet ging overleven. Ik schopte boos tegen een steen. Hoe kon het ook anders. Ik was een klein zielig meisje. Ik was niks waard. Ik zuchtte en liep samen met Rich door. “Zijn we er bijna?” Zeurde ik

    Vincent:
    “Ik zou niet weten.”Ik kijk naar Dawn haar arm. “Doet het veel pijn?” Mijn stem klink schor en mijn ogen zijn rood. “We moeten weer verder.” Ik probeer mijn stem stabiel te houden maar het gaat niet. Ik ben moe, te moe. Ik heb al bijna 3 nachten niet geslapen, dat was toch wel een beetje veel. Ook kon ik in huilen uitbarsten. Mijn zusje zou net als die van Lars alleen achterblijven, ze zou het nog geen twee weken redden. Bij die gedachte krijg ik tranen in mijn ogen. Ik moest winnen, maar hoe? Ik kon Julie en Dawn niet vermoorden. En als ik zou gaan slapen zouden ze mij vermoorden. Ik grijp met mijn handen naar mijn hoofd. This is a mess


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Veel plezier bij Hockey, we zullen goed voor Julie zorgen (A) )

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 12:06 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (ik ga ff myn pc opstarten zit op me ipod xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [ze reageert angstig ofzoo. En bedankt hihi]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn

    'Gaat wel, maar zo te zien moet het wel gehecht worden.' Ik steek mijn arm uit naar Julie, die er ook even naar kijkt en vervolgens angstig knikt . Dan richt ik mij weer tot Vincent.
    'Vince, gaat het wel? Je hebt al zo lang niet geslapen. Voor de aanslag moeten we echt uitgerust zijn. Moeten we anders een slaapplek zoeken? Dan kan ik mijn wond verzorgen en kan jij nog even uitrusten.'

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 12:08 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rich

    ''We zijn er nog lang niet zeker nog een dag,,
    'Moet je zien, zei ik en ik hield mijn pas geslepen bijl voor de neus van Lyla, hij zat nog onder het bloed
    ''Ik heb er een geraakt!,


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    vincent:

    "Nee, het gaat wel." Mijn stem valt alleen maar meer weg. "Ik ben zo it als een hoentje." Ik mocht niet slapen. "Ik heb wel nog een EHBO doosje, als je iets nodig heb." Ik begin verschrikkelijk te hoesten. "Kom we..." Ik probeer niet te hoesten wat niet goed lukt. "gaan." Zeg ik rustig


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Haat aan Rich, maar om Dawn nou telkens helemaal heel te laten is ook zo saai :P )


    Happy Birthday my Potter!

    (whaha rich loopt toch ook met een gat in zijn hand rond xd,, zou wel vervelend zijn als je de hele tijd in bomen moet klimmen xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Lyla:

    Geinterreseert bekeek ik de bijl. "Cool, maar iikk denk niet dat diegene dood is." Ik pak mijn flesje en drink wat. "Waar zijn we eigenlijk?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Weet niet wat ik met Jillana kan doen xd]


    El Diablo.

    Rich

    ''neej ik denk het ook niet, maar we kunnen haar nu wel makkelijker doden,,
    Ik grijns gemeen en beantwoord haar vraag ''we zijn net over de grasvlakte heen, dus we moeten nog het hele bos door, waar droomde je net eigenlijk over?,,


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    ( Oke ik ben hyper. even een paar puntjes:
    1: Moeten e elkaar niet een beetje gaan PB’en overzaken zoals verliefdheid, verassingen wie wie vermoord om het spannend te houden.

    2. Ik wil niet doooooooooooooooooood

    3. Julie eerlijke mening: Wat zouden julie vinden van een Story in de vorm van een RPG. Bijv. 5 mensen die elke keer een stukje tussen die 1000 en die 1500 worden schrijven. Dit doen ze met een eigen tribuut. Ze schrijven in een bepaalde volgorde en dingen worden over de PB afgesproken. Zoals moorden, verliefdheid, aanvallen. Maar alleen de mensen die er in voor komen weten ervan.
    Jullie eerlijke mening graag.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dawn

    Ik schud mijn hoofd. 'Als je zo door gaat, word je nog ziek, als je dat nog niet bent. We lopen nog een stuk door en dan gaan we rusten in één van die bomen. Ik kan wel een soep koken en jij gaat dan slapen. Toch, Julie?' Julie knikt en kijkt een beetje ongerust naar mijn wond. 'Daar moet toch sowieso wat aan gedaan worden en we willen niet dat jij ons verraad met je stomme kuchje, als we naar de beroeps gaan, toch? Dawn heeft gelijk, sorry Vincent.'


    Happy Birthday my Potter!