• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen



    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:
    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v

    District 8:
    m
    v

    District 9:
    lars
    Dawnelle-rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack[/q]
    Adriana [q]xxshyxx

    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133073&page=last#3561803
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last#3563084


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (laat haar uit de boom gaan om wat water te halen ofzo, en dan ziet ze de anderen of zo)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (het lijkt me wel een heel leuk idee, maar 1000 tot 1500 woorden kan soms wel moeilijk zijn)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    xxShyxx schreef:
    ( Oke ik ben hyper. even een paar puntjes:
    1: Moeten e elkaar niet een beetje gaan PB’en overzaken zoals verliefdheid, verassingen wie wie vermoord om het spannend te houden.

    2. Ik wil niet doooooooooooooooooood

    3. Julie eerlijke mening: Wat zouden julie vinden van een Story in de vorm van een RPG. Bijv. 5 mensen die elke keer een stukje tussen die 1000 en die 1500 worden schrijven. Dit doen ze met een eigen tribuut. Ze schrijven in een bepaalde volgorde en dingen worden over de PB afgesproken. Zoals moorden, verliefdheid, aanvallen. Maar alleen de mensen die er in voor komen weten ervan.
    Jullie eerlijke mening graag.


    (Dit is ooit een keer een plan geweest. Iedere user had zijn of haar eigen district en we hadden geloot wie er zouden winnen enz. Het is nooit verder gegaan, wat ik zeer jammer vond want ik had echt leuke tributen :P)


    Happy Birthday my Potter!

    Vincent:

    "Oke, we gaan zitten en rusten en jouw wond verzorgen." Zuchtend keek ik de andere kant op. "Ik durf niet te slapen oke. Dat is alles." Ik nam een slokje water, die hoest begon vervelend te worden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rich

    '' We moeten nu wel gaan rusten hoor, jij hebt veel mee gemaakt,,
    Vertelde ik haar met de nadruk op jij, Ik kan er wel tegen.
    ''Ik stel voor om in een boom dicht bij een waterbron te gaan slapen,,


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Rider schreef:
    (...)

    (Dit is ooit een keer een plan geweest. Iedere user had zijn of haar eigen district en we hadden geloot wie er zouden winnen enz. Het is nooit verder gegaan, wat ik zeer jammer vond want ik had echt leuke tributen :P)


    (Ja, maar wij zijn lekker actief. En Je mag er niet twee van hetzelfde district. Als je langer dan 5 dagen niet reaggeert, zonder dat aangegen te hebben, is het dag dag)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (gaan we het dan over deze tributen hebben is wel grappig)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    'Je zal in je slaap in ieder geval niet achtervolgt worden door de doden die je hebt veroorzaakt,' zeg ik nors, terwijl ik naar het lijkje van Adriana kijk. Ze viel ons aan, maar toch. Ze lijkt zo ongelooflijk kwetsbaar.
    'Lopen jullie maar vast vooruit.' Mijn bondgenoten kijken mij even ongemakkelijk aan, maar doen toch wat ik ze vraag. Ik kniel naast het lichaam neer en sluit haar ogen. Vervolgens bestudeer ik haar spullen. Het is niet zo heel veel bijzonders, maar ze heeft wel spullen om wonden mee te dichten. Dat komt op het moment toch wel van pas. Ik leg haar in een normale houding, met haar handen in elkaar gevouwen op haar buik. Dan loop ik achter Vincent en Julie aan.


    Happy Birthday my Potter!

    (Bijv. Maar je mag 2 tributen, niet van hetzelfde district en je schrijft vanaf de reaping


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Hmmm maar Dawn zit ook al in mijn toekomstige verhaal Sunset...)


    Happy Birthday my Potter!

    Jillana

    Ik besluit om maar even in het bos te gaan, wat bespieden en misschien moorden.
    Ik ren het bos in, en klim snel in een boom.
    Vanaf daar loop ik over takken en kijk rond.
    Opeens zie ik een groepje (Dawn, Vincent en Julie) en blijf naar ze kijken.


    El Diablo.

    Rich


    Terwijl we onze slaapplaatsen klaar maken, kijk ik omhoog, ik zie de hovercraft Adriana ophalen nog geen 10 m. hier vandaan,
    Kut hebben we zo weinig gelopen,
    Snel maak ik Lyla wakker om te zeggen dat we een andere slaapplaats moeten zoeken.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Rider schreef:
    (Hmmm maar Dawn zit ook al in mijn toekomstige verhaal Sunset...)


    [En Jillana zit daar ook in XD ]


    El Diablo.

    Dawn

    Opeens voel ik mij bekeken. Ik kijk om mij heen zie verderop Jillana. Als ik niet gewond was geweest, had ik haar meteen neergeschoten. Ik zet het op een rennen en spoor hierdoor Vincent en Julie aan.
    'Wat is er?' vraagt Julie hijgend.
    'Jillana,' is mijn enige antwoord.


    Happy Birthday my Potter!

    (zullen we een meeting doen met ze'n alle bij het meer en dat we dan een plan voor de beroeps gaan maken of zo?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.