• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen



    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:
    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v

    District 8:
    m
    v

    District 9:
    lars
    Dawnelle-rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack[/q]
    Adriana [q]xxshyxx

    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133073&page=last#3561803
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last#3563084


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Alana

    Ik rolde met mijn ogen en begon te lachen 'dat klopt, je bent altijd sexy teddybeer van me' zei ze en pakte de parachute. Ik opende het pakje en zag crème erin zitten. 'doe dit op je been en vermoord al die andere' las ik voor en haalde mijn schouders op. Ik smeerde een beetje van die crème op mijn been en voelde dat de pijn minder werd. Ik haalde opgelucht adem.


    Nobody is perfect

    Rich

    Nadat ze mijn hand hebben bekeken en ingesmeerd, rennen we snel naar het meer,
    Ik voel dat mijn hand minder pijn doet gelukkig


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Damon

    'Werkt zeker wel' grinnik ik.
    Ik draai een keer met mijn nek, en voel wat botten kraken.
    Best een grappig gevoel.

    [We kunnen toch ook van de sponsors van die pakken krijgen die je beschermen tegen pijlen enzo xd]


    El Diablo.

    (zou kunnen maar dat is wel een beetje oneerklijk, voor je het weet lopen er allemaal soldaat tributen rond xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    Gelukkig word ik uit deze hachelijke situatie gered door het geluid van voetstappen.
    'Er komen mensen aan.' Ik tuur tussen de bomen door, maar zie nog niemand.


    Happy Birthday my Potter!

    Vincent:

    "Zeg gewoon niks. Ik kan me zusje niet achter laten, jij kan je famlilie niet achter laten. Ik snap het, maar zorg dat mijn zusje goed terecht komt. Dat was waarom ik Lars zo aardig vond, we zaten in hetzelfde schuitje. Als jij mij ook belooft dat mijn zusje goed terecht komt, vind ik het niet erg om jou te laten winnen. Het liefst laat ik ons hier alle drie weg komen." Daarna kijk ik in de richting van de stemmen

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 23:37 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    -


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    NightShot schreef:
    Damon

    'Werkt zeker wel' grinnik ik.
    Ik draai een keer met mijn nek, en voel wat botten kraken.
    Best een grappig gevoel.

    [We kunnen toch ook van de sponsors van die pakken krijgen die je beschermen tegen pijlen enzo xd]


    (Nou, die kreeg Cato van de spelmakers. Ze zijn heel duur en bijna niet te doen voor sponsors.)


    Happy Birthday my Potter!

    (Ben terug binnen 5 minutjes)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rider schreef:
    (...)

    (Nou, die kreeg Cato van de spelmakers. Ze zijn heel duur en bijna niet te doen voor sponsors.)


    [Oow ja xd ]


    El Diablo.

    [ is goed, dan is dat ons tweede pakketje ]

    Alana

    Ik knikte en legde mijn hoofd nog even in de slaapzak. Ik sloot mijn ogen om een paa rminuten even te slapen. 'maak je me zo wakker als we gaan?' vroeg ik.


    Nobody is perfect

    Damon

    'Ofcourse babe' grijns ik, en ga zitten.
    Ik drink wat water, en kijk naar Alana.


    El Diablo.

    Julie
    Ik kijk in de richting van het geluid, maar zie niets.
    'he Vince, laat eens zien dat je een man bent en kijk wie het is' grijns ik. Natuurlijk meende ik het niet, alsof ik ooit er iemand naar toe zou laten lopen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 23:40 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn

    Ik lach even zachtjes om de grap van Julie.
    'Weten jullie wie het zijn,' fluister ik tegen Julie en Vince, wanneer er stemmen hoorbaar zijn. Misschien herkennen ze de stemmen wel. Ik in ieder geval niet.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 23:40 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (xxshyxx, we kunnen moeilijk met ze vechten als lyla en adriana niets zeggen xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.