• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Blanche
    • Quinto Thomas Reynolds - Blanche
    • Nicholas Boq Mead - Escritura
    • Nessarose Denise Scribe - Escritura
    • Jaelle Mai Fletcher - Gaisford
    • Alexandra Erin Violet Roselynn - LEADERLOUIS
    • Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    Nog 1 mannelijke en 2 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    • Nicole Joy Eastwood - Amorphous
    • Delphine Sarah Parker - Frodo
    • Mallory Tracy - Assassin
    • Victor Benjamin Söderberg - Mebarak
    • Luca Jones - Assassin
    Nog 4 mannelijke en 3 vrouwelijke gevangenen.

    Iedereen die doorgestreept is, is natuurlijk nog steeds welkom, alleen heb je al een tijdje niet gereageerd.

    Topic's.
    Rollen [1].
    Rollen [2].
    Story.
    One.
    Two.
    Three.
    Four.

    Cell Division.
    Cell 1: Mallory Tracy en Merylle Auréle 'Beau' Blanche.
    Cell 2: Maya Juliëtte Adams en Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 3: Victor Benjamin Söderberg en Luca Jones.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 21:41 ]

    Amorphous schreef:
    [Maartje, reageer jij anders eerst maar met Quinto a. Ik weet toch niet hoe ik nu moet regeren met Nicole]


    [Okey. Dan betrek ik Nicole er weer ff bij.]

    Delphine Sarah Parker

    'Delphine, je kent me niet. Je kent mijn verleden niet, je weet niet wat voor ongelofelijke zak ik ben.' zegt hij op een felle toon. Ik schud mijn hoofd, alsof ik het niet wil geloven en wil zijn handen pakken. Op het laatste moment beslis ik toch om het niet te doen.
    'Ik weet je verleden misschien niet maar ken wel het heden. En de Drew die ik nu ken geeft me een goed gevoel. Een gevoel waar ik àltijd naar luister.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Moest ff dansen en naar stukjes luisteren. Ben er weer !]

    Drew.

    Delphine buigt naar me toe, maar deinst dan weer terug. "Ik weet je verleden misschien niet maar ken wel het heden. En de Drew die ik nu ken geeft me een goed gevoel. Een gevoel waar ik àltijd naar luister,"
    Ik kijk haar aan. Ze is echt een die-hard. Geweldig.
    "Delphine. Ik weet dit nu allemaal, maar wat maakt het uit? Of je het wil geloven of niet, ik blijf de oudere cipier en jij de gevangene," Zeg ik tegen haar en laat mijn hand even over haar arm glijden bij het pakken van een nieuw grassprietje. Expres? Misschien..

    Quinto.

    "Moet ze snel uit de kleren gaan?" Vraagt ze. "Of niet?" Voegt ze eraan toe.
    "Ik ben een vent, wat denk je zelf?" Zeg ik met een grijns. "Tuurlijk hou ik wel van en vrouw die snel uit de kleren gaat. Prachtige blote waardeer ik wel," Zeg ik en grinnik er even bij.
    "En dan moet je niet denken dat ik een seks-maniak ben, ik ben en blijf wel een heer,"

    Maya
    Ik schoot in de lach. Quinto, een heer? In de tijden dat ik hem beter kende, voor zijn vertrek, was hij allesbehalve een heer.
    Hij mag dan geen seks-maniak zijn, maar ik was dat wel. Of ik me er voor schaamde? Vroeger wel, maar nu niet meer. Kon er niks aan doen, het is menselijk, right?
    ''Je hebt gelijk; welke kerel vind het nou niet leuk?'' grinnikte ik, en merkte dat een paar sterren al zichtbaar waren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nicole Joy Eastwood
    'En ik kijk naar hoe snel ze uit de kleren willen gaan voor me,' antwoord Quinto.
    'Moet ze snel uit de kleren gaan? Of niet?' vraagt Maya.
    'Ik ben een vent, wat denk je zelf?' grijnst hij. 'Tuurlijk hou ik wel van en vrouw die snel uit de kleren gaat. Prachtige blote waardeer ik wel,' grinnikt hij.
    'En dan moet je niet denken dat ik een seks-maniak ben, ik ben en blijf wel een heer,'
    'Yeah right,' zeg ik sarcastisch. 'Denk je nu echt dat wij dat geloven? Jij bent dus echt geen heer'
    'Je hebt gelijk; welke kerel vind het nou niet leuk?' grinnikt Maya.

    [mijn mobiel praatte net o.o]

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 22:52 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Quinto Thomas Reynolds.
    "Yeah right," Zegt Nicole sarcastsich. "Denk je nu echt dat wij dat geloven? Jij bent dus echt geen heer,"
    Ik kijk haar aan. "En waarom zou ik geen heer zijn? Geef me eens één reden, Nicole," Zeg ik tegen haar.
    "Je hebt gelijk; welke kerel vind het nou niet leuk?" Grinnikt Maya.
    Een grijns versiert mijn lippen en ik kijk naar Maya. "Kijk, jij begrijpt het," Lach ik.

    BUMP.

    Delphine Sarah Parker

    Zijn blik kruist de mijne.
    'Delphine.' zegt hij nogmaals mijn naam. 'Ik weet dit nu allemaal, maar wat maakt het uit? Of je het wil geloven of niet, ik blijf de oudere cipier en jij de gevangene,' maar net als hij die woorden heeft uitgesproken buigt hij voorover en laat zijn hand over mijn arm glijden, terwijl hij een nieuw grassprietje pakt. Die beweging is zo tegenstrijdig met wat hij net gezegd heeft en zo... onverwachts dat er een siddering over mijn rug glijdt. Misschien ook wel van puur genot.
    Ik leg mijn hoofd op mijn schouder en kijk hem aan.
    'Denk je dat ik me daar niet van bewust ben?' mijn stem is hees en een klein irritant stemmetje zegt me dat ik dit niet mag doen. Toch doe ik door.
    'Maar dat betekent niet dat ik ga ophouden met proberen.'

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 16:45 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wacht op een reactie van Arago


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maya
    ''Kijk, jij begrijpt het.'' lachte Quinto, en ik grijnsde. ''Het is logisch, toch? Een man die snel uit de kleren gaat vind ik ook geen probleem.'' zei ik, en lachte even. Waarom niet?
    Ik liet het zand tussen mijn vingers glijden, en zuchtte zachtjes. Hoelang is het geleden dat ik zand van het strand vast heb gehad? Dat ik überhaupt op een strand was geweest? Een paar jaar, dat was zeker.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nicole Joy Eastwood
    'En waarom zou ik geen heer zijn? Geef me eens één reden, Nicole,' zegt Quinto tegen mij. Waarna hij Maya aankijkt met een grijns rond zijn lippen. 'Kijk, jij begrijpt het,' lacht hij.
    'Het is logisch, toch? Een man die snel uit de kleren gaat vind ik ook geen probleem,' grijnst Maya.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op maar maak er maar geen opmerking over. 'Waarom je geen heer zou zijn?' vraag ik aan Quinto. 'Gewoon, alleen al hoe je er uitziet. Heren zien er over het algemeen niet zo uit,' antwoord ik nonchalant.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).
    Delphine legt haar hoofd op haar schouder en kijkt me aan.
    "Denk je dat ik me daar niet van bewust ben?" Zegt ze tegen me met een behoorlijk hese stem.
    Er trekt een frons in mijn wenkbrauwen en ik kijk haar aan. Waar is ze mee bezig en wat is ze van plan?
    "Maar dat betekent niet dat ik ga ophouden met proberen,"
    Ik schud mijn hoofd. "Kort samengevat.. Je gaat proberen op mij voor jou te laten vallen?" Zeg ik tegen haar, haal het grassprietje uit mijn mond en gooi deze weg.

    Quinto Thomas Reynolds.
    "'Het is logisch, toch? Een man die snel uit de kleren gaat vind ik ook geen probleem," Zegt ze en lacht even.
    Oké.. Ik wist niet dat Maya zó was. Ik had verwacht dat ze.. veel braver was. Op een of andere manier dan.
    "Hmm.. we passen toch beter bij elkaar dan ik dacht," Zeg ik zonder dat er verdere betekenis achter zit.
    "Waarom je geen heer zou zijn?" Herhaalt Nicole. "Gewoon, alleen al hoe je er uitziet. Heren zien er over het algemeen niet zo uit,"
    Ik kijk naar m'n broek alsof er iets raars mee is. "Ik draag een spijkerbroek, simpel t-shirt en heb tatoeage's, verward haar en misschien ben ik anders dan de rest, dus?" Zeg ik tegen Nicole.

    Nieuw Topic.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 17:47 ]

    Delphine Sarah Parker

    Drew schudt zijn hoofd. 'Kort samengevat.. Je gaat proberen op mij voor jou te laten vallen?' ik glimlach, haal nonchalant mijn schouders op en sta recht.
    'Heb ik dat dan ooit gezegd?' ik wéét dat die vraag hem zal doen twijfelen en loop richting de boomgrens. Zal hij me achterna komen?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien