• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz
    Tyler Jay lopez

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic


    El Diablo.

    Catelinn
    Ik lachte zachtjes toen Dante begon te schreeuwen, maar die verdween snel weer toen de pijn zich weer begon te verspreiden. Omdat kwam binnen, en ik luisterde met een half oor naar het gesprek.
    ''Weeën dus hè? Om de hoeveel minuten komen ze?'' vroeg hij.
    ''Eh- vijf, ofzo?'' mompelde ik, en legde automatisch een hand op mijn buik, en vloekte binnensmonds. Dit deed pijn, maar ik had het er voor over.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ben douchen, terug in een kwartiertje ofzo ;d]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Omar Reyes
    "Dante ga zitten je maakt me zenuwachtig" snauw ik naar de ijsberende Dante. "Vijf?! Dat word een thuis bevalling dan schat" zeg ik. "Bel je verloskundige" zeg ik tegen Dante die dat meteen doet. "Het klinkt raar uit mijn mond maar je zult je ondergoed even uit moeten doen dan kan ik kijken hoeveel cm ontsluiting je hebt" ik leg wat kussens onder haar rug en haar benen "en puffen!"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Oh, dat lijkt me zó awkward :'D]

    Catelinn
    Ik knikte enkel. Het maakte me niet veel uit of ik nou hier beviel of in het ziekenhuis, als het maar gezond was. Ik trok mijn ondergoed uit, ging wat comfortabeler zitten en begon te puffen.
    Ik had nooit gedacht dat ik ooit een kindje zou krijgen, in de toestand van een paar jaar geleden. En kijk me nu..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Omar Reyes
    "Dit is awkward" mompel ik zacht terwijl ik handschoentjes aantrek. Dan hurk ik voor Catelinn en zie het hoofdje al. "DANTE WAAR BLIJFT DIE VERLOSKUNDIGe, IK ZIE DAT VERDOMDE HOOFD Al!!!" Dante komt de kamer binnen gestormt "wat?!" Roept hij en werpt een blik. "Ik zweer het je Dante als je nu gaat flauwvallen doe ik je wat!" Snauw ik. "Ga bij je vrouw zitten en steun haar want ze zal zo moeten gaan persen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn
    ''Wat?!'' piepte ik toen Omar aankondigde dat het hoofdje al zichtbaar was. ''DANTE KOM HIER, NU!'' brulde ik, en kreunde pijnlijk. Cathy, dit is maar voor even. Straks heb je een zoontje, alles komt goed..
    Ik verklaarde mezelf voor gek nu, maar ik kalmeerde tenminste.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik ga naast Catelinn zitten en pak haar hand vast help haar zo veel als ik kan. "Ik denk dat een of twee persen genoeg zijn om hem er uit te krijgen" zegt Omar met opgetrokken wenkbrouwen "PERSEN NU NU NU" zegt Omar dan ineens en ik zet me schrap


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn
    Ik schrok van Omar toen hij riep dat ik moest persen, maar ik deed wat me gezegt werd. Ik begon te persen, en kneep de hand van Dante fijn. Ik vloekte luid. Dit deed verdomd veel pijn, maar nog heel even en het was voorbij..
    Ik perste nogmaals, en het zou me niets verbazen als de hand van Dante zometeen bont en blauw was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Omar Reyes
    De verloskundige komt net de kamer binnen gelopen als de kleine baby in mijn armen vliegt. "Nou...het is inderdaad een jongetje" zeg ik. Ik haal het mondje leeg waarna de kleine een enorme keel op zet de rest laat ik aan de verloskundige over die de navelstreng afknipt en het kleintje dan aan Cathy. Dante staat op van het bed met tranen van vreugde die over zijn wangen stromen. Ik doe mijn handschoentjes uit. "Gefeliciteerd" zeg ik stralend. Ik sla mijn armen om Dante. "Thanks, voor alles! Had het aan niemand anders vertrouwt" zegt Dante. Ik glimlach. Dante legt zijn voorhoofd tegen de mijne. "Dankje" fluistert hij nogmaals. "Je bent papa broertje" zeg ik glimlachend en leg mijn handen op zijn gezicht. "Gefeliciteerd!" Dante straalt. "Thanks" hij gaat weer naast Cathy zitten. "Je hebt het goed gedaan" zeg ik tegen Catelinn voor ik een kus op haar hoofd druk. "Wauw..ik heb gwn mijn eigen neefje ter wereld gebracht"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn
    Ik had alleen nog maar oog voor de kleine die in mijn armen werd gedrukt, en was me niet echt bewust van de dingen om me heen.
    Ik voelde tranen over mijn wangen stromen, en een brede glimlach sierde mijn gezicht toen ik keek naar het kleintje. ''Je hebt het goed gedaan.'' hoorde ik Omar zeggen, en voelde daarna een kus op mijn hoofd. ''Dankjewel.'' zei ik tegen hem. Niet alleen om zijn complimentje, maar ook omdat hij er voor gezorgt heeft dat ik nu mijn zoontje in mijn armen heb.
    Ik keerde me tot Dante die naast me zat, en keek hem glimlachend aan. Ik zag dat ook hij tranen van vreugde over zijn wangen had rollen, en ik zuchtte gelukzalig. ''Wil je hem vasthouden, papi?'' glimlachte ik, en keek weer even naar het kleintje. Zijn blauwe oogjes keken nieuwsgierig om zich heen, en ik drukte een zacht kusje op zijn voorhoofd.
    Ik was gelukkig, niemand kon dit meer van me afnemen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    "Ja..ja ik wil hem vasthouden" zeg ik. Ik neem het kleintje voorzichtig van Catelinn over en mijn glimlach word groter. "Hey kleine Damario" fluister ik stralend. Zijn kleine handje grijpt mijn pinkie vast en ik grinnik voor ik een kusje op het kleine hoofdje druk. "Welkom" fluister ik. "Ik heb gezien dat jullie honden hebben?" Zeg de verloskundige. Ik knik. "Ik zou dit maar aan hen voeren. Dan doen ze de baby niks" zegt de verloskundige, doelend op het na geboorte. "Doe ik wel. Geniet met zn tweetjes" zegt Omar met een glimlach. "Ik zal ondertussen, Demi papa en mama inlichten en beschuit met muisjes halen" zegt Omar. "Dankje" zeg ik nogmaals. Omar knikt en verlaat de kamer, met het na geboorte in zijn handen. "Iegh" zeg ik als ik hem na kijk


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Baby's kunnen dan toch nog niks vastgrijpen? Dat gebeurt toch pas na een paar weken, of ben ik nu dom? :'D]

    Catelinn
    Ik lachte zachtjes, en rolde op mijn zij zodat ik naar Dante en Damario was gericht. Ik veegde enkele tranen van mijn wangen. ''Ik hou van je, Dante.'' zei ik zachtjes, en glimlachte. Ik keek weer naar Damario, en realiseerde me nog niet helemaal dat dit werkelijkheid was.
    Ik had een kindje. Wij hadden een kindje, een gezin.
    Ik vond het verschrikkelijk dat ik geen ouders had om het nieuws te vertellen, en dat Damario maar één opa en oma had. Maar die gedachten liet ik niet mijn moment verpesten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Als je je vinger er tegen aan legt krommen de vingertjes er ewl naar toe. Tenminste heb ik meegemaakt met me achternichtje]

    Omar Reyes
    De honden schenen het vieze geval erg lekker te vinden. Ik haalde wat rollen beschuit en muisjes. Papa en mama waren heel blij en zouden er aan komen en nu neem ik Demi mee naar het gelukkige gezin

    Dante Emilio Reyes
    "Ik ook van jou" mompel ik. Ik zie Omar en Demi in de deuropening. "Kom" zeg ik doelend op de lege plekken naast me. "Kom jullie petekindje is vasthouden"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Oh zooooo]
    Catelinn
    Ik trok de dekens wat verder over me heen, aangezien ik het niet bepaald warm had. Ik grijnsde toen ik Demi en Omar zag staan. Ik was zo intens gelukkig.
    [Geen inspi, haha]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Holy brick?! What's happening here? Ik leer Frans en dit gebeurt, straks even bijlezen, school vermoord me...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...