• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz
    Tyler Jay lopez

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic


    El Diablo.

    Omar Reyes
    Zuchtend sta ik op als ik de deurbel hoor. Als ik de trap af loop zie ik Demi in het gras zitten in de regen en schrik. "Wat doe je daar! Straks word je ziek!" Roep ik geschrokken. Ik ren de tuin in en til haar de keuken in."Mafketel" ik zet jaar op een stoel aan de keukentafel en zet de theepot aan. "Ik ga de deur opendoen en owee als je opstaat" ik kijk Demi streng aan en doe de voordeur open waar mijn ouders staan die ik met een glimlach begroet


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire
    'O wee?' Ik nam het risico maar, ik liep naar boven en trok ten miste droge kleren aan. Regen kalmeerde me, maar ik voelde me pas echt beter toen mijn boek weer in een hoek gesmeten lag. Benieuwd wie er beneden was...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik ga mijn ouders voor naar de keuken en zucht geergerd als Demi er niet meer zit. "Willen jullie koffie of thee?" Vraag ik in het spaans aan mijn ouders. "We willen de baby zien mAar doe maar thee" antwoord papa in het spaans. "Ze rusten even je kan hem zo bekijken" ik maak de thee en smeer beschuitjes voor de blauw/witte muisjes


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire
    'Goede middag,' zei ik zacht toen ik hun ouders zag zitten. Ik glimlachte vriendelijk, gelukkig was ik altijd beleefd geweest.

    [Wat is het Chinese, Japanse en Noord-Amerikaanse industrielandschap toch interessant, kuch. Ik ga morgen dus buizen...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Mijn moeder staat op en begint Demi hartelijk te groeten doormiddel van knuffels en kussen. "Laat dat kind toch ademen" lacht papa in het spaans tegen mama. Die Demi op een stoel duwt. "Ik hoorde dat jullie samen zijn?". Vraagt mama nieuwschierig in het spaans. "Dat klopt" antwoord ik in het spaans. "En al kinder wensen?" Vraagt mam, nog steeds in het spaans met twinkelende ogen. "Er gaat geen kind komen ma" zucht ik in het spaans. "Ik heb er geen tijd voor als mijn praktijk straks doorgaat" ik zet voor alledrie een beschuitje met blauwe muisjes en een beker thee voor ik zelf met thee ga zitten. Mam kijkt me geschokt aan. "Adri is zwanger, dante heeft een kindje dan kun je het toch niet laten" vraagt ze ongelovig in het spaans. "Ik heb een veel drukker schema dan Adri en Dante. En doe aub niet zo schijnheilig mama. Je bent hier niet omdat je zo blij bent voor dante. Je hebt al een hekel aan hem sinds damario dood is. Dat kind neem je hem niet af hoor je" zeg ik in het spaans. Papa zucht diep. "Wat een sweer toch weer" zegt hij als mama kijkt alsof ze een klap in der gezicht heeft gehad


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Je gaat wat?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire
    'Omar!' probeerde ik hem te sussen. 'Waarom gaan we Dante niet eens zoeken?' stelde ik voor, ik loodste hen de keuken uit. 'Wat doe je? Gaat het?' vroeg ik zacht.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Buizen.]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Ik kan niet tegen dat schijnheilige gedoe van mijn moeder" antwoord ik. "Iedereen weet dat ze een hekel aan hem heeft sinds Damario sr gestorven is en dat ze hem mishandelen en nu sinds Cathy zwanger was/dat kind heeft gekregen is ze oh zo blij om hem te zien. Bah" ik trek een gezicht "maar pa heeft al gezegt dat ze dat wilde doen maar dat het hem niet lukte om haar om te praten" zucht ik. "Oh en Dante is slapen met de kleine en Cathy" ik druk een kus op Demi haar voorhoofd en loop terug de keuken in


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Ckaire
    'Geloof me, ik moet ook niets weten van dat gedoe...' Ik gooide nog steeds geschokken mijn telefoon in de hoek als m'n vader belde. 'Maar wat ga je doen? Geef haar der zin en je bent ze meteen kwijt...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Ik ga haar haar zin niet geven" antwoord ik. "Maar ze mag haar kleinkind wel zien, niet vasthouden" antwoord ik. Ik loop terug nAar de keuken waar mijn ouders in een heftige discussie verwikkeld zijn. "Je houd gewoon op!" Sist mijn vader in het spaans en de discussie houd op als we binnen lopen. "Kun je eigenlijk wel spaans verstaan?" Vraag ik aan Demi voor ik ga zitten


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire
    'Ja, maar eerder als een heel goede studente dan als mijn moedertaal. Ik begrijp alles en ik kan het spreken, maar ik ken 3 verschillende manieren om één iets uit te drukken. Dezelfde sukkel die me achternaam Claire meegaf, vond het niet nodig om me zo veel te leren.'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Hmm" antwoord ik. "Maar waaron willen jullie nou geen kids" zegt mam in het spaans en met een kreun laat ik mijn hoofd met een klap op de tafel vallen. "Je krijgt er twee Adri en van dante heb je er een is dat niet genoeg" kreun ik. "Hij heeft het net uigelegd Maria houd er over op" antwoord papa in het spaans


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire

    'We willen wel kids, echt waar,' zuchtte ik, het was ook zo, maar nu konk het eerder zeurend... 'Het is alleen dat het bij ons traag lijkt omdat we geen ongelukjes hebben.'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Papa legt zijn hand op Demi's arm. "Hoeft niet" zegt hij sussend. "Mijn vrouw kan nogal een zeur zijn en we weten hoe druk jullie schema's zijn" zegt papa. "Misschien ooit" zeg ik geirriteerd. "Al ziet het er niet uit dat onze schemas de komende paar jaar gaan veranderen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]