• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz
    Tyler Jay lopez

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic


    El Diablo.

    Omar Reyes
    Ik glimlach "told ya" mompel ik. De man schrijft alles op wat Demi net zegt. "Top bedankt!" Phoebe komt het kamertje uit met de andere agent. Ze ziet er nog breekbaarder uit dan net. "Kom dan rijden we naar het ziekenhuis he" zeg ik met een glimlachje als ze weer bij ons staat. "We zien jullie daar" zegt de agent die alles opschrijft. Ik knik en rijd met demi en phoebe naar het ziekenhuis waar phoebe dankzij de agent vrijwel meteen aan de buurt. "Kom maar" zegt de zuster vriendelijk en Phoebe pakt bang Demi's hand


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire

    'Ben zo terug,' fluisterde ik geluidsloos naar Omar.
    Ik nam haar mee en liet haar hand pas los toen ze naar binnen moest.
    'Ik ben hier, oké, vlak bij je.'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik zie ze weglopen tot een kamertje Demi laat haar los maar zij pakt gelijk weer beide handen van Demi vast. Ze zal vast wel vragen of Demi mee wilt


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire

    'Iets later terug,' mompelde ik zacht. Ik liep maar met haar mee en praatte rustig met de verpleegster.
    'Rustig, dat was toch niet zo erg?' vroeg ik zacht, we liepen samen terug naar Omar. Ik gaf hem een flauwe glimlach...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar reyes
    Ik glimlach terug naar Demi. "Aangifte is gedaan en ze hebben zo veel mogelijk bewijs van je afgeplukt kom dan brengen we je naar huis" zeg ik zacht. We brengen Phoebe naar huis en zodra Phoebe onder de douche staat lichten we de ouders in. Haar moeder schrikt en haar vader schijnt het niet te geloven. Ik haal mijn schouders op. "Het ziekenhuis heeft bewijs materiaal verzamelt en aan de politie gegeven. Jullie zullen gouw genoeg merken of het wAar is of niet" zeg ik. Ik werp Demi een blik toe. Please kom met psychologische bullshit zodat deze ouders hun kind steunen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire

    'U kunt erop vertrouwen dat de informatie correct is, maar uw dochter is in shock en voor de komende tijd zal ze veel steun nodig hebben,' zuchtte ik, ik praatte nog wat verder tot er een vage, niet-begrijpende blik in hun ogen kwam en glimlachte toen tevreden, het eerste zouden ze nu, in vergelijking ten minste wel snappen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar reyes
    "Danku dat jullie mijn dochter zo veel geholpen en gesteund hebben" zegt Phoebe's moeder. "Geen dank" zeg ik. "Als ze behoefte heeft om met iemand te praten. Demi hier is psychologe. Ze woont sinds kort bij mij, als het goed is hebben jullie mijn nummer?" Die kregen ze allemaal op papier bij zon telefooncirkel en de vrouw knikt. "Geef maar een belletje. Ik zie Phoebe als het goed is in de les" de vrouw knikt. "Nogmaals bedankt" ik glimlach "geen dank" ik stap weer in de auto en zucht diep. "Snap je nu wat ik bedoel?" Vraag ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire

    'Ja,' zei ik twijfelend. 'Ongeveer, maar zeg alsjeblieft dat zoiets niet te vaak voorkomt?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar reyes
    "Verkrachtingen? Nee" ik start de auto en begin richting huis te rijden. "Soort gelijke problemen of thuis situaties? Ja" ik kreun zachtjes en werp een blik op mijn horloge pas 12 uur. "Ik kruip straks weer lekker mijn bed in!"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire

    'Ik ga mee,' lachte ik zacht, ik liet mijn hoofd tegen de ruit zakken en staarde naar buiten. Ik was nog niet eens een psychologe en ik had al teveel psychologische bullshit aan mijn hoofd.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik parkeer de auto en staar nog even naar buiten. "Bed" mompel ik dan. Ik stap in de auto en loop zonder op of om te kijken door naar mijn slaapkamer en laat me op het bed vallen. "Verkrachtingen mishandelingen date rape. Zwanger. Abusive father or boyfriend" mompel ik. Ik sluit mijn ogen en zucht diep. Waarom was ik ookalweer mentor geworden?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire

    'Good morning!' mompelde ik door de keuken. Ik nam een glas water en gooide het in mijn gezicht. Ik was abnormaal...
    Langzaam plofte ik in de zetel, maar ik was rusteloos. Ik liep dan maar de trap op en klopte zacht op de deur.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar reyes
    "Kom binnen" antwoord ik zachtjes. Ik leg mijn handen op mijn hoofd. Ik haat dit soort dingen. Ik kan het niet van me af zetten. Wie doet nou zo iets met zon lief meisje. Phoebe zou nog geen vlieg kwaad doen...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire

    'Hee, ik weet dat het vreselijk is, maar als je huispsycholoog moet ik je vertellen dat als je je het al zoveel aantrekt, je het achteraf van je af moet zetten. Je hebt al meer gedaan dan iemand anders, dus het is nu uit je handen!' Wow, ik klonk echt vervelend...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik glimlach en trek Demi tegen me aan. Ik geef haar een zacht kusje. "En hoe moet ik dat doen dan mijn beste huis psychologe" fluister ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]