• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz
    Tyler Jay lopez

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic


    El Diablo.

    Annabeth Claire

    'Gewoon door te weten dat je alles wat je kon gedaan hebt! En als dat niet werkt, kan dit ook nog!' mompelde ik, ik kuste hem zacht, maar dwingend, dwingend om te ontspannen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik kus terug. "Ik weet het" zeg ik. "Mijn mentor klas...het zijn allemaal zulke goede kids stuk voor stuk, lief grappig hard werkende kinderen" zeg ik. "Ik vind het verschrikkelijk dat juist hun die dingen over komen weetje" mompel ik. "Ik begrijp het niet"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire

    'Life's a bitch,' zuchtte ik, 'ironisch dat degene ben die voor die situaties gekozen heeft, en jij ze krijgt,' verzuchtte ik.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Nee" zeg ik. "Ik heb ze gezegt dat ze me alles konden vertellen" mompel ik. "Dus ik heb er ook voor gekozen" ik kijk naar het raam.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire

    'Toch kan ik me moeilijk voorstellen dat je wist waar je voor tekende,' mompelde ik, ik ging op het bed zitten en keek hem bezorgd aan.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik zwijg even. "Ik..." Ik zwijg nogmaals. "Nee dat wist ik niet" ik zwijg weer even. "Ik had niet verwacht dat ouders, vriendjes, kennisen zo iemand zo veel aan kon doen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire

    Hij ontkende het een beetje voor zichzelf, na zijn ervaringen...
    'Dat is de wereld...'

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 22:29 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Ja zo is de wereld" mompel ik. Ik kijk nog steeds naar het raam en begin op mijn nagel te knabbelen. "Verdomde wereld"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire
    'Je zet je daar overheen, accepteert het en probeer er het beste van te maken. Jij probeert hem zelfs te verbeteren,' zei ik met een zwak glimlachje. Van dit soort dingen ging ik altijd zo zwart kijken...
    Ik drukte zacht een kusje in zijn nek.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar reyes
    Ik zucht diep en kijk Demi eindelijk weer aan. "Waarom ben ik zon goed mens dat ik het me aantrek?" Ik grinnik even en kus Demi. "Ik ben blij dat ik het er met jou over kan hebben. Mijn familie zou het niet begrijpen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire
    'Daar ben ik toch voor! Je bent nu eenmaal te goed voor de wereld...' Ik sloeg mijn armen om hem heen. Ik zou beter dan de wereld proberen zijn...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik sla mijn armen om Demi heen, sluit mijn ogen als ik mijn hoofd tegen haar aanleg. "Dankje voor alles" mompel ik. "Alleen had ik het niet aan gekunt"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire
    'Waarschijnlijk wel, maar het is en blijft hard.' Ik was graag nuttig, iets waard. 'Je weet dat je alles kan zeggen hè?' Ik legde mijn hoofd tegen zijn schouder, ik had hem eigenlijk meer nodig dan hij mij...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Dat weet ik en dat doe ik" antwoord ik. "Daarom ben ik ook zo blij met jou en zo trots dat je de mijne bent...nja niet officieel we zijn niet getrouwt maar je bent wel de mijne"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire
    Ik glimlachte breed, het klonk geweldig om dat van hem te horen. Ik kuste hem zacht, wat hij ook zei, dit was perfect...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...