• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz
    Tyler Jay lopez

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic


    El Diablo.

    Annabeth Claire
    'Ja,' zei ik zacht. Ik fixeerde mijn haar en liep naar de kamer, ik gooide niet subtiel het kussen terug op het bed en nam het boek weer op. 'Het is kinderpsychologie en ik word er gek van! De combinatie is het dilemma van m'n leven...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik ga weer op het burostoel zitten. "Welk Dilemma?" Ik kijk Demi even kort aan en schrijf het cijfer dan in de hoek van het blaadje. Corrigeer de stapel, stop het in me tas en trek de werkstukken naar me toe voor ik Demi weer aankijk wachtend op een antwoord


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire
    Ik knuffelde het boek. 'Ik wil dingen die in strijd zijn met elkaar. Ik wil alles, ons perfecte wereldje, een diploma... Ik wil bij je neefje zijn, maar ik heb exames te studeren...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik slaak een zucht en buig me over de werkstukken. "Het ziet er niet naar uit dat ze hier snel weg gaan, dus mijn neefje zal hier ook lang blijven wat in houd dat je nog elke dag bij hem kan zijn" zeg ik. Ik schrijf de klas op de plek waar de jongen dat niet gedaan heb. "Die examens zijn belangrijk. Anders ga je nu leren en ga je over een paar uur nog even bij hem kijken" zeg ik zonder haar aan te kijken. En begin het werkstuk van Jordan over Soa's te lezen en mijd het onderwerp ons perfecte wereldje maar even.p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire
    Ik had de neiging om weer in het kussen te gaan schreeuwen, maar daar schoot ik ook niets mee op. Ik las een hoofdstuk over trauma's, maar het boek vloog al snel weer. 'Het spijt me,' zuchtte ik zacht, geen idee tegen wie dat was...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Wat spijt je?" Vraag ik. Ik lees nog snel de laatste paar zinnen en schrijf wat commentaar voor ik Demi vragend aankijk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire
    'Afgezien van de dood van m'n boek?' ik raapte het alweer op en legde het veilig op het bureau. 'Dat ik faal in je gelukkig maken...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik buig me over het volgende werkstuk. "Daar faal je niet in" mompel ik. Toch durf ik haar niet aan te kijken als ik dat zeg


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire
    'Nope, sorry. Je vriendin is geen oppervlakkig tutje dat alles slikt...' Het boek had geluk dat het veilig bij Omar lag, of het was tijd voor nog een lesje hoe vliegt een boek... 'Ik weet het en God, ik wil alles voor je doen, daar niet van, maar ik heb even de tijd nodig en... En...' Ik viel stil, daar moest hij het dus mee doen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar reyes
    Ik zwijg eventjes en houd mijn blik op het werkstuk zonder er een letter van te lezen. "Dat was de vorige keer dat je dat zei al duidelijk Demi" antwoord ik. Het was duidelijk dat ze geen kinderen met me wilde ja. "En dus ga ik ook maar herhalen wat ik zei; het maakt niet uit, je school en cariere is belangrijk"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire
    'Natuurlijk maakt het wel uit!' Kussen gillen, boek gooien, op de muur rammen tot mijn handen open liggen, ik kon het allemaal op dat moment. Word kwaad op me! Schreeuw, sla, wist ik het, maar wees niet zo lief!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Nee Mami" zucht ik. "Het maakt niet uit. Anders zou ik het echt wel zeggen" ik kon het naast me neer leggen dat ik nooit van mijn leven kinderen zou krijgen. Het zou alleen zo veel zeer doen om naar Dante te kijken, en Adriana. "Het maakt echt niet uit"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire
    'Maak dat iemand anders wijs. Ik heb binnekort examens, daarna is er nog één jaartje. Je hebt nog tijd voor je oud bent hoor...'
    Ik nam het boek en las verder.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Plotseling valt mijn hand met een harde klap op de tafel en kijk ik boos naar Demi. "Laat het nou eens rusten! Het maakt niet uit! En dat betekent het maakt niet uit en niets anders!". God ik haatte mijn op vliegendheid. Ik buig me weer over de werkstukken terwijl ik zacht mompel wat Demi niet kan horen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire
    Ik voelde het gewoon door mijn lichaam stromen. Ik legde het boek neer, mompelde iets wat op een 'bye' zou moeten lijken en haastte me de kamer uit voor er iets brak. Ik liep naar de tuin, het regende, perfect... Ik liet me gewoon vallen en staarde naar de grijze licht, het gras had geen geluk op de plaatsen waar mijn handen lagen. Ik had tenminste niet met de deur geslagen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...