Nu Hayden Palmer eindelijk klaar is en highschool heeft afgerond is het tijd voor een ander hoofdstuk: De universiteit. Een tijd vol feesten, hard zwoegen en het leren kennen van je nieuwe beste vrienden. Helaas voor Hayden, wanneer ze op de campus aankomt en denkt haar kamer te mogen delen met drie leuke meisjes, blijkt er een kleine fout te zijn gemaakt. Hayden zit ingedeeld met drie jongens en opgescheept met een enorm vieze kamer waarbij Afghanistan nog niets is. Ze besluit er ondanks alle omstandigheden te blijven, maar zal dit haar opleiding goed doen of zal ze deze tijd later herinneren als een letterlijke hel? En hoe zit het met de universiteit zelf, is het echt wat ze altijd al wilde?
Oh god, ik suck echt zo erg in samenvattingen, maar oké. Heel kort samengevat, dit wordt dus een lekker cliché verhaal. Gewoon omdat ik er zin in heb en niets anders te doen – buiten het leren voor examens om, haha. Nu vroeg ik me dus af, zijn er hier mensen die behoefte hebben om een rolletje in te vullen? Zo ja, zie hieronder en ik ben je voor eeuwig dankbaar.
Nodig
# Haar drie kamergenoten, beetje verschillende karakters.
# Nieuwe goede vriendin Hayden – leeftijd 19.
# Paar bitches, jongens variant mag ook.
# Aantal leraren.
# Overige klasgenoten.
Hayden is trouwens negentien jaar oud, dus haar klasgenoten moeten ook ongeveer die leeftijd hebben. De universiteit staat in Londen. (:
In te vullen
Rol:
Naam, bijnaam:
Achternaam:
Volledige naam:
Leeftijd, geboortedatum: Voor studenten leeftijd tussen 19 en 24
Nationaliteit: Verhaal speelt zich af in Londen, maar het kan zijn dat jouw personage bijvoorbeeld uit Ierland komt, Frankrijk of Birmingham?
Karakter: Wees beetje origineel, peeps. Niet iedereen is perfect, slim, grappig.
Uiterlijk: Redelijk bekend persoon toch wel, aangezien ik trailer wil. Omschrijving is welkom zoals lengte, etc. Selena Gomez is bezet.
Opleiding: Ook hierbij wil ik iets origineels. Niet iedereen wilt fotograaf worden of dokter.
Extra: Alles wat je nog van belang vindt, kamergenoten, beste vrienden, je kamer, familie, religie, etc.
Waarschuwen? Ja/Nee
Alvast bedankt, je mag zoveel rollen invullen als je wilt. Ik kies niet de eerste, maar de beste voor de bovenste rollen. Uiteindelijk krijgt iedereen toch wel een rol als klasgenoot namelijk.
[ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 23:05 ]
Her heart was a secret garden and the walls were very high.