• Ik ben helemaal niet van het lezen. Ik kan moeilijk in een boek komen en raak al snel afgeleid maar toch wil ik wat meer lezen. Ik zoek boeken met daarin vooral dieren. En dan niet als hoofdpersoon met hun gedachtes of zo, maar boeken waarin mensen echt een stevige en goede band met een dier opbouwen.

    Voorbeelden van wat ik zoek:

    - Met Fluwelen Pootjes [Vicky Myron]
    Hoe een bibliotheekkat de harten van de hele wereld veroverde.

    - En we noemden hem Christian [John Rendall & Anthony Bourke]
    Het bijzondere verhaal van de leeuw die opgroeide in hartje Londen.

    Iemand enig idee voor zulke leuke dieren boeken? (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik ken niet echt zulke boeken...
    Wel is er het boek Solo's Journey (volgens mij Solo's reizen in eht Nederlands) wat ik zeer mooi vond. Dat gaat echt specifiek over katten. Wel een aanrader, hoewel je er niet naar op zoek ben.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ooooh dan moet ik meteen denken aan de boeken van de Aardkinderen, van Jean M. Auel.
    Maar goed, dat is een serie van 7 boeken met elk minstens 600 pagina's of zo. En als jij geen lezer bent vind je er vast niets aan. En dan vooral deel twee Vallei van de Paarden is dan wat voor jou.
    Maar goed, nogal nutteloos dit bericht. :'D
    Ik zou het verder niet echt weten.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Escritura schreef:
    Ik ken niet echt zulke boeken...
    Wel is er het boek Solo's Journey (volgens mij Solo's reizen in eht Nederlands) wat ik zeer mooi vond. Dat gaat echt specifiek over katten. Wel een aanrader, hoewel je er niet naar op zoek ben.

    Oh, toch bedankt daarvoor (:

    Modoc van Ralph Helfer. :') Gaat over een een hele hechte vriendschap tussen een olifant en een jongen, 't einde is echt heel mooi.


    Full of envy behind that anonymous mask


    Ik ben echt ontzettend blij met jullie reacties! Meer mensen met een goed boek zijn nog altijd meer dan welkom!

    Geen idee, ik lees heel erg veel maar niet vaak met dieren of zo. But, good luck. Je kunt altijd in de Slegte kijken, daar vind je vast wel iets leuks. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb Laatmemaar gelezen, over een vrouw die een hechte band met een paard krijgt. Ik vond 't best ontroerend en mooi, misschien ook iets voor jou?

    Cardew schreef:
    Ik heb Laatmemaar gelezen, over een vrouw die een hechte band met een paard krijgt. Ik vond 't best ontroerend en mooi, misschien ook iets voor jou?

    Ik zal er eens naar kijken! (:

    Athalie schreef:
    Ooooh dan moet ik meteen denken aan de boeken van de Aardkinderen, van Jean M. Auel.
    Maar goed, dat is een serie van 7 boeken met elk minstens 600 pagina's of zo. En als jij geen lezer bent vind je er vast niets aan. En dan vooral deel twee Vallei van de Paarden is dan wat voor jou.
    Maar goed, nogal nutteloos dit bericht. :'D
    Ik zou het verder niet echt weten.


    Dat is inderdaad niet echt een boek voor mensen die weinig lezen haha. En daarvoor moet je toch geduldig zijn en een hoog levensniveau hebben.


    Your make-up is terrible

    Wat ik nog wilde aanraden is Mijn vriend Ben, gaat over een autistisch jongetje met een speciale band met zijn kat Ben.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Wat ik nog wilde aanraden is Mijn vriend Ben, gaat over een autistisch jongetje met een speciale band met zijn kat Ben.

    Oh, die klinkt mij heeeeeeeeeeeeel bekend. Bedankt! (:
    Die schijnt heel zielig te zijn?

    Athalie schreef:
    Ooooh dan moet ik meteen denken aan de boeken van de Aardkinderen, van Jean M. Auel.
    Maar goed, dat is een serie van 7 boeken met elk minstens 600 pagina's of zo. En als jij geen lezer bent vind je er vast niets aan. En dan vooral deel twee Vallei van de Paarden is dan wat voor jou.
    Maar goed, nogal nutteloos dit bericht. :'D
    Ik zou het verder niet echt weten.


    Eenmaal je daaraan begint kan je niet meer stoppen, het is echt een aanrader, het 7de misschien iets minder, maar idd het tweede!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Assassin schreef:
    Wat ik nog wilde aanraden is Mijn vriend Ben, gaat over een autistisch jongetje met een speciale band met zijn kat Ben.


    Ergens spreekt mij dat heel erg aan, van welke schrijver is het?
    Oh ja, Nicci French en Camilla Lackberg zijn ook aanraders, for sure.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Ergens spreekt mij dat heel erg aan, van welke schrijver is het?
    Oh ja, Nicci French en Camilla Lackberg zijn ook aanraders, for sure.


    Julian Romp & Megan Lloyd Davies.


    Your make-up is terrible

    Ik moet denken aan de boeken van de zieners met Robin Hobb, maar dat zijn ook wel dikke boeken. Wel héél goed! (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.