• Ik zat in mijn kamer wat rond te neuzen op mijn computer en had YouTube aanstaan bij het liedje Stupid Hoe van Nicki Minaj (vraag me niet waarom xd) en dus dacht ik dat ik alleen was, wat bleek achteraf dat ik vergeten was mijn deur dicht te doen en daar stond mijn zesjarige zus. Ik snel YouTube afzetten, maar helaas te laat. En nu zingt ze de hele tijd "You're a stupid hoe" en ook "Stupid hoe is so wack", xd.
    Stiekem vind ik het een beetje grappig, maar toch. En nu zingt ze het voor mijn moeder die gelukkig niet weet wat hoe betekent, anders zou ik een flinke uitbrander krijgen, xd. Volgende keer ietsjes voorzichter denk ik.
    Ooit zoiets met jullie gebeurt?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Gelukkig heb ik alleen een zus die acht jaar ouder is en daar nauwelijks op hoef te letten. :')


    Til hug og blod.

    Outlaws schreef:
    (...)

    Lol, jah. Mijn moeder ook vaak als ik een ongepast liedje zing. Ik wilde dat ik oudere broers/zussen had :d.(krul)

    O, dat is niet zo geweldig als het lijkt hoor.
    Voor één zus ben ik heel vaak het pispaaltje geweest en voor mijn andere broer en zus ben ik volgens mij nog steeds hun 'lieve, kleine' zusje.
    Ik ben zestien. (cat)

    Máár, ik heb wel veel voordelen. Al krijg ik héél vaak te horen: 'Ja, op toen ik zo oud was, mocht ik dat nog niet hoor.' *Diepe zucht*


    Deep inside, I've never felt alive

    Een paar jaar geleden zong mijn zusje vaak "I kissed a girl", ook zonder te weten wat dat betekende. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    O, dat is niet zo geweldig als het lijkt hoor.
    Voor één zus ben ik heel vaak het pispaaltje geweest en voor mijn andere broer en zus ben ik volgens mij nog steeds hun 'lieve, kleine' zusje.
    Ik ben zestien. (cat)

    Máár, ik heb wel veel voordelen. Al krijg ik héél vaak te horen: 'Ja, op toen ik zo oud was, mocht ik dat nog niet hoor.' *Diepe zucht*


    Da's wel stom ja. En ook als je vaak met hen vergeleken wordt.
    Ik ben de oudste van mijn twee zussen en de derde oudste bij mijn neven en nichten. De oudsten denken dat ze te goed voor me zijn en negeren me vaak, dus dat ik maar moet verblijven bij de kleuters wanneer ik op bezoek ga.
    Ik mag bijna niks, xd. Komt ook omdat mijn moeder overbeschermend is en mij bijna nooit alleen buiten laat gaan haha.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Outlaws schreef:
    (...)

    Da's wel stom ja. En ook als je vaak met hen vergeleken wordt.
    Ik ben de oudste van mijn twee zussen en de derde oudste bij mijn neven en nichten. De oudsten denken dat ze te goed voor me zijn en negeren me vaak, dus dat ik maar moet verblijven bij de kleuters wanneer ik op bezoek ga.
    Ik mag bijna niks, xd. Komt ook omdat mijn moeder overbeschermend is en mij bijna nooit alleen buiten laat gaan haha.

    Tja, van dat alles heb ik geen last, want ik ben de jongste van de hele familie :W
    Volgend jaar ben ik ook nog maar de enige die op de middelbare zit, dus...
    Maar ik zie mijn familie niet zo vaak, omdat we zo verspreid over het land wonen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Hahaha, oke, dat is best grappig. :3
    Ik heb een oudere zus dus ik heb daar geen last van. :)


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Tja, van dat alles heb ik geen last, want ik ben de jongste van de hele familie :W
    Volgend jaar ben ik ook nog maar de enige die op de middelbare zit, dus...
    Maar ik zie mijn familie niet zo vaak, omdat we zo verspreid over het land wonen...

    *vraagt zich af hoe het is om de jongste te zijn, :d*
    Mijn familie woont in een ander continent, xd. Veel heb ik niet last daarvan, maar het is dat de jaarlijkse bezoeken zijn tijdens de zomervakantie en ik me dan altijd verveel.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hahaha ja lol. Ik weet niet meer hoe maar op de een of andere manier zag mijn nichtje ooit een penis. Volgens mij een getekende, ergens. Afijn, zij dus vragen: Samantha, wat is dat? Dus ik heel droog: Uh, das een mannelijk geslachtsdeel. Zij: Huh? Ik ging hem vervolgens heel gauw peren :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    MEGADUDE schreef:
    Herkenbaar.(cat)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Outlaws schreef:
    (...)
    *vraagt zich af hoe het is om de jongste te zijn, :d*
    Mijn familie woont in een ander continent, xd. Veel heb ik niet last daarvan, maar het is dat de jaarlijkse bezoeken zijn tijdens de zomervakantie en ik me dan altijd verveel.

    Aha ;]
    Tja...
    Het is eh...
    Eigenlijk heb ik geen flauw idee... Ik ben over het algemeen toch best blij dat ik de jongste ben, al was ik liever iets van de middelste geweest...
    Ik merk dat ik wel veel sneller iets mag, dan vriendinnen die de oudste zijn...


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Aha ;]
    Tja...
    Het is eh...
    Eigenlijk heb ik geen flauw idee... Ik ben over het algemeen toch best blij dat ik de jongste ben, al was ik liever iets van de middelste geweest...
    Ik merk dat ik wel veel sneller iets mag, dan vriendinnen die de oudste zijn...


    Verantwoordelijkheid, mss? Ik moet wel een soort van voorbeeld zijn tegenover mijn zussen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hereafter schreef:
    (...)

    Verantwoordelijkheid, mss? Ik moet wel een soort van voorbeeld zijn tegenover mijn zussen.

    Hoe bedoel je?


    Deep inside, I've never felt alive

    Escritura schreef:
    Thats what you get for listening that crap...


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Escritura schreef:
    Thats what you get for listening that crap...

    Mijn zus heeft een Turkse vriend, die gingen we "leuke" Nederlandse woordjes leren toen hij hier in nl was. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |