• Ik zat in mijn kamer wat rond te neuzen op mijn computer en had YouTube aanstaan bij het liedje Stupid Hoe van Nicki Minaj (vraag me niet waarom xd) en dus dacht ik dat ik alleen was, wat bleek achteraf dat ik vergeten was mijn deur dicht te doen en daar stond mijn zesjarige zus. Ik snel YouTube afzetten, maar helaas te laat. En nu zingt ze de hele tijd "You're a stupid hoe" en ook "Stupid hoe is so wack", xd.
    Stiekem vind ik het een beetje grappig, maar toch. En nu zingt ze het voor mijn moeder die gelukkig niet weet wat hoe betekent, anders zou ik een flinke uitbrander krijgen, xd. Volgende keer ietsjes voorzichter denk ik.
    Ooit zoiets met jullie gebeurt?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Thats what you get for listening that crap...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Thats what you get for listening that crap...


    Cool, neat, swell -Cry

    Haha, genius.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 20:58 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ach, ze is nog klein, toen ik die leeftijd was zong ik het liedje, wat zou je doen van Blof, op school, ('zou je zeggen dat ik een klootzak was') en niemand had er een probleem mee, :')


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Herkenbaar.(cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Escritura schreef:
    Thats what you get for listening that crap...


    Oh, I know. Maar ik was in zo'n bui om onzinnige liedjes te luisteren. (nerd)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Escritura schreef:
    Thats what you get for listening that crap...

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 20:58 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik heb geen jongere broertjes of zusjes *O*
    Maar mijn broer heeft wel ooit eens zoiets gehad, hihi. Ik weet niet meer welk liedjes het was, maar hij zong heel vaak een liedje met een scheldwoord er in. Dus ik opeens op vakantie dat gaan zingen... Mijn ouders waren nogal boos, hihi ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Escritura schreef:
    Thats what you get for listening that crap...


    Shoganai i ne~

    Escritura schreef:
    Thats what you get for listening that crap...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Locomotor schreef:
    Ach, ze is nog klein, toen ik die leeftijd was zong ik het liedje, wat zou je doen van Blof, op school, ('zou je zeggen dat ik een klootzak was') en niemand had er een probleem mee, :')


    Ik had ook veel scheldwoorden van mijn vader geleerd enzo. Hem boeit het ook geen ene reet als ik scheld voor zijn neus. Mijn moeder is een ander verhaal.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 21:00 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ach, ik heb altijd zo iets van als ze toch niet weten wat het betekent, wat maakt het dan uit dat ze het horen.
    Maar nee, mij is nooit zo iets gebeurt. Ik ben de jongsten en ik luister grovere muziek dan mijn ouders en zus, dus ja.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Tchaikowski schreef:
    Ik heb geen jongere broertjes of zusjes *O*
    Maar mijn broer heeft wel ooit eens zoiets gehad, hihi. Ik weet niet meer welk liedjes het was, maar hij zong heel vaak een liedje met een scheldwoord er in. Dus ik opeens op vakantie dat gaan zingen... Mijn ouders waren nogal boos, hihi ^^


    Lol, jah. Mijn moeder ook vaak als ik een ongepast liedje zing. Ik wilde dat ik oudere broers/zussen had :d.(krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Mijn nichtje van keek ook eens mee op mijn computer en las toen een random zin voor die ze zag staan. Wat eigenlijk ook niet zo een nette zin was, laat ik het zo zeggen. En natuurlijk moest de rest van de familie ook nog even in de kamer zitten, want toen zat ik altijd nog aan de keukentafel met mijn laptop.

    Ik heb steeds dat liedje van Gers Pardoel in mijn hoofd ''Bagagedrager'', omdat een stelletje bouwvakkers dat voor me zongen toen ik op de fiets naar school ging (cat).


    The odds are néver in our favor.