• ~02~

    Een normale school, normale jongeren, normale mensen, iniedergeval, dat denk je.
    Bijna een kwart van de school bestaat uit Aliens, maar niemand weet dat, behalve de Aliens zelf dan.


    De Aliens moeten er alles aan doen om niet ontdekt te worden, terwijl ze steeds meer mensen onder hun macht krijgen, ze laten de mensen doen wat zij willen.
    Maar er is ook gevaar voor de Aliens; De Hunters, zij jagen op de Aliens en behoren ook tot de leerlingen op de school, op momenten wanneer de Aliens het niet verwachten vallen de Hunters aan, met rare gevolgen.

    Alle Aliens zijn hetzelfde, we hebben hier GEEN verschillende soorten.

    Rolleninvulformulier;

    Naam;
    Leerling, Hunter, Docent of Alien;
    Leeftijd;
    Karakter;
    Uiterlijk;
    Extra's;

    Rollen;
    Leerlingen;
    - Gereserveerd. Gaisford
    - Gereserveerd. Arooncat
    - Edward Avan Nigt TheRumIsGone

    Aliens;
    - Alain Coners. AlienPrinces
    - Maya Hart. Arooncat
    - Apollo Aecio Adelaar AlienQueen
    -

    Hunters; [Alleen jongens!]
    Hoofdhunter; Migaelo 'Migael' Trats. AlienPrinces
    -Judy Valentine Lovely. Rahjesh
    - Chayenne "Chay" Lopez NightShot
    - Misty Waterworld xJohnnyDepp-

    Docenten;
    -
    -

    HunterDocenten;
    - Gereserveerd TheRumIsGone
    -
    -

    AlienDocenten;
    -
    -
    -



    Rules;
    Geen oneliners.
    OOC graag met haakjes.
    16+ Mag, en schelden ook.
    Dood mag, maar wel met toestemming van de ander zijn persoontje.
    Max 2 personen per Q account.
    Geen perfekte personages.
    Beslis NIET voor anderen.
    Alien-Mens relatie mag.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 0:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alain

    "Toch zeg ik het; Het is geen reden." Ik geraak geïrriteerd.
    "Grace, ik vraag het nog een keer; Waarom?" Ik kijk haar strak aan.
    Het maakt me helemaal niets uit of ze er niet tegen kan, maar ik wil het weten!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ahhahahaaaa! xd Net in Man in black II. Whahaa, een van mijn vrienden heet Jorn, hoor echt zo die vrouw; 'Sylona Gorth, van de planeet Jorn, Kaluth-system. xD je kon me echt wegdragen, ik heb er direct een foto van gemaakt ahahahaha xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    'als je me zo aankijkt vertel ik het al helemaal niet' grinnik ik. 'je bent leuker als je lacht, lach eens?'
    Ik geef hem een grote glimlach. Mijn poging om het onderwerp te veranderen gaat goed. Nu nog hopen dat hij er in trapt.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    Ik zucht een keer. "Hier trap ik NIET in!" Zeg ik en pak haar vast.
    "Vertel me waarom je dat zou willen! Had je liever een mens geweest?" Vraag ik sissend.
    "Als dat zo is weet je wat er gebeurd hé." Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    'laat me los' zeg ik, mijn stem klinkt angstig. Vind je het gek als er een reus voor je staat die boos is.
    'je doet me zeer' zeg ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Even stofzuigen brb]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alain

    "Ja en? Ik wil weten wat er met jou aan de hand is."
    Zeg ik en kijk haar aan.
    "Echt, what's wrong with you!" Sis ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    'dat kan ik beter aan jou vragen' kaats ik terug. Waarom doet hij opeens zo?
    Op de plekken waar hij me vasthoud begint het te gloeien, dat worden paarse vlekken. Woest trek ik me los.

    [haha paarse vlekken. :D]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    "Goed, ga maar lekker je gang. Verbannen is pech hé!"
    Zeg ik als ze zich los rukt.
    "Wil je dat? Wil je iedereen kwijt raken?" Ik kijk haar aan.
    "Wil je dat?" Herhaal ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    'nee natuurlijk niet' zeg ik. 'maar jou raak ik maar al te graag kwijt'
    'je wordt heus niet zomaar verbannen hoor' zeg ik vervolgens. 'dan moet je wel iets heel ergs hebben gedaan en ik heb niets gedaan'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    "Goed, dan ga ik toch!" Ik negeer de rest van wat ze zegt en ik draai me met een ruk om.
    Ik twijfel nog even en loop er dan traagjes vandoor.
    "Fijn..." Mompel ik zacht en loop door richting een leeg lokaal waar ik ga zitten op een stoel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    Ik liet hem niet zomaar gaan zonder sorry te zeggen. Boos loop ik richting het lokaal waar hij naartoe liep.
    'zeg sorry' zeg ik als ik voor hem sta. 'en meen het'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    Ik lach schamper.
    "Sorry zeggen? Waarom zou ik!" Bijt ik haar toe en sta op.
    Ik moet ver naar beneden kijken om haar aan te moeten kijken.
    "Geef me een reden." Zeg ik en kijk haar met vlammende ogen aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    Ik kijk boos naar boven, het maakt me stiekem bang, maar ik laat niets merken.
    'omdat je je als een zak gedraagt' zeg ik. 'geef jij mij nu ook maar een reden waarom je boos op me bent'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    "Oké je wilt je reden!?" Ik kijk haar aan.
    "Hier komt ie; Je gedraagt je als een mens, stiekem wil je er ook een zijn. Ik zie het aan je, ik merk het, voel het." Zeg ik, ik draai mijn gezicht de andere kant op en slik een keer.
    "Ik...Ik heb het... gevoel dat ik jou... ook... kwijt raak." Zeg ik spijtig en ren het lokaal uit naar de wcs waar ik me in een hokje opsluit.

    [yay vol, ik ga nieuwe aanmaken!]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.