• Heej!

    Eigenlijk vind ik 2 jongens leuk... Met 1 jongen heb ik een soort 'date' gehad, maar ik vroeg of hij me leuk vondt en hij gaf eerlijk toe van niet. De andere jongen zit in een andere klas, maar als ik langs hem heen loopt kijkt hij me wel heel erg aan enzo... Dus ik weet niet meer wat ik kan doen... Hebben jullie tips voor mij? En ook van jongens graag hoe jullie er over denken als jullie een meisje aankijken, of dat echt leuk betekent of meer dat dat meisje jou ook aankijkt? Hebben jullie tips voor mij? Echt alvast thanx! Xx

    Dan is het al duidelijk voor welke jongen je moet gaan èh. :')


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Nou, als die eerste jongen jou niet ziet zitten, dan houd het op. En die tweede jongen, probeer een gesprek met hem aan te knopen of ga met hem op een date.


    Me so good.

    Ik heb een paar dingen te zeggen.
    1. Als je een jongen echt leuk vind, vind je er geen twee leuk. Dat kan gewoon niet.
    2. Als hij zegt dat hij je níet leuk vind, waarom twijfel je dan nog? Verspil daar geen energie meer aan.
    3. Oogcontact is meestal een manier van flirten.


    Your make-up is terrible

    Quintino schreef:
    Dan is het al duidelijk voor welke jongen je moet gaan èh. :')


    Big girls cry when their hearts are breaking

    okeej... met die ene jongen uit een andere klas heb ik samen met hem op de open daq van mij school achter zo'n kraampje gezeten en dat was wel erg gezellig... Maar die jongen heeft zooooo veel aandacht van andere meisjes en hij is dus heeeell populair! Onbereikbaar toch?

    Brutus schreef:
    Nou, als die eerste jongen jou niet ziet zitten, dan houd het op. En die tweede jongen, probeer een gesprek met hem aan te knopen of ga met hem op een date.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    If you love two people at the same time choose the second one because if you really loved the first one you wouldnt have fallen for the second.

    Het is nogal duidelijk lijkt me. :"P

    maar hebben jullie tips hoe ik het moet aanpakken?:$

    i would go for boy number two, if you really loved the first one, why did you fell inlove with the second one?

    Goodluck girl!x


    Live and love life as you want to.

    Quintino schreef:
    Dan is het al duidelijk voor welke jongen je moet gaan èh. :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    tips? gewoon op em afstappen, een gesprek beginnen, en het gaat allemaal vanzelf! (;


    Live and love life as you want to.

    maar ik durf dat niet omdat hij altijd bij zijn vrienden staat en al die meisjes hangen om hem heen enzo omdat hij zo populair is! Maar wel heel erg bedankt voor al die andere tips en reacties! Ik heb er heel veel aan!:D

    Als je niet probeert krijg je er later spijt van, dat kan ik weten.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 21:54 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    Ik heb een paar dingen te zeggen.
    1. Als je een jongen echt leuk vind, vind je er geen twee leuk. Dat kan gewoon niet.
    2. Als hij zegt dat hij je níet leuk vind, waarom twijfel je dan nog? Verspil daar geen energie meer aan.
    3. Oogcontact is meestal een manier van flirten.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Haat aan 1% batterijlading.
    I dunno, weet niet of je het waard vind om achter die kerel aan te gaan. Ik weet wel dat ik in deze zaken geen moeite meer steek, toedeledokie.
    I want food.


    No growth of the heart is ever a waste