• ~02~

    Een normale school, normale jongeren, normale mensen, iniedergeval, dat denk je.
    Bijna een kwart van de school bestaat uit Aliens, maar niemand weet dat, behalve de Aliens zelf dan.


    De Aliens moeten er alles aan doen om niet ontdekt te worden, terwijl ze steeds meer mensen onder hun macht krijgen, ze laten de mensen doen wat zij willen.
    Maar er is ook gevaar voor de Aliens; De Hunters, zij jagen op de Aliens en behoren ook tot de leerlingen op de school, op momenten wanneer de Aliens het niet verwachten vallen de Hunters aan, met rare gevolgen.

    Alle Aliens zijn hetzelfde, we hebben hier GEEN verschillende soorten.

    Rolleninvulformulier;

    Naam;
    Leerling, Hunter, Docent of Alien;
    Leeftijd;
    Karakter;
    Uiterlijk;
    Extra's;

    Rollen;
    Leerlingen;
    - Gereserveerd. Gaisford
    - Gereserveerd. Arooncat
    - Edward Avan Nigt TheRumIsGone

    Aliens;
    - Alain Coners. AlienPrinces
    - Maya Hart. Arooncat
    - Apollo Aecio Adelaar AlienQueen
    -

    Hunters; [Alleen jongens!]
    Hoofdhunter; Migaelo 'Migael' Trats. AlienPrinces
    -Judy Valentine Lovely. Rahjesh
    - Chayenne "Chay" Lopez NightShot
    - Misty Waterworld xJohnnyDepp-

    Docenten;
    -
    -

    HunterDocenten;
    - Gereserveerd TheRumIsGone
    -
    -

    AlienDocenten;
    -
    -
    -



    Rules;
    Geen oneliners.
    OOC graag met haakjes.
    16+ Mag, en schelden ook.
    Dood mag, maar wel met toestemming van de ander zijn persoontje.
    Max 2 personen per Q account.
    Geen perfekte personages.
    Beslis NIET voor anderen.
    Alien-Mens relatie mag.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 0:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    Hij houdt de deur voor me open. 'na u' grijnst hij speels.
    'een echte alien he?' lach ik terwijl ik door de deur loop.
    Vrijwel meteen komt een leraar naar ons toe.
    'meekomen jullie' snauwt hij naar ons. Ik slik even, ik haat het als mensen zo doen.
    Braaf volg ik hem naar het straflokaal.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    "Whoooh!" Zeg ik geshock wanneer er ineens een docent uit het niet voor ons staat.
    "Meekomen jullie." Snauwt hij. Ik zie Grace slikken en we volgen de docent naar het straflokaal.
    Ik kijk de docent aan. "Waarom moeten we hier zitten?" Vraag ik en blijf hem aankijken.
    "Waarom denk je meneertje. Spijbe-"
    Ik draai me om naar Grace.
    "Kon je ook meteen doen." Grinnik ik. Ik knik een keer en de docent kijkt ons verward aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik snap hem niet? ;p ben niet zo snugger bezig vandaag. xd]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Lees goed xD dan snap je hem. Als je hem dan nog niet snapt moet je het maar vragen xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    Ik kijk hem niet begrijpend aan. 'wat kon ik meteen doen?'
    Ik ga op een plek voor in het lokaal zitten, de komende tijd zal ik goed mijn best moeten doen op school.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    "Onder je macht krijgen!" zeg ik en rol even met mijn ogen.
    Ik pak de docent bij zijn schouders en kijk hem aan, ik knik een keer kort.
    "Jullie mogen gaan." Zeg hij dan.
    Ik draai me met een onschuldig glimlachje om naar Grace.
    "Zo dus."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    'dat mag niet! Dit is school, stel dat er ooit iemand achterkomt!' ik knik weer naar de docent.
    'zitten jullie' zegt hij.
    'ik wil geen problemen krijgen' zeg ik tegen Alain.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    "Dat mag wel!" Ik knik nu ook naar de docent.
    "Zijn jullie hier nu nog?" Vraag hij dan.
    "Komop, Grace!"

    [Lig helemaal dubbel hier xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    'nee! wat nou als hij erachter komt, je weet het maar nooit' zeg ik. Ik ben altijd al braaf geweest, ik kan me niets herrinneren van een keer dat ik iets heb gedaan wat niet mocht.
    De leraar kijkt ons niet begrijpend aan, ik negeer de blik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    "Je weet dat als je de docent gewoon had laten lopen dat dit in je dosier was gaan staan hé? Dat alle docenten jou dan in de gaten gaan lopen houden. Wil je dat?" Vraag ik en kijk haar aan.
    "En, alsof hij erachter komt dat we hem in onze macht hebben, alsof dat gebeurd!" zeg ik bot.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    Ik loop zonder iets te zeggen de deur uit. Fijn, een dag met Alain optrekken en ik spijbel en heb nieteens straf. Ik loop tegen een paar leerlingen aan, waardoor ik boze blikken krijg toegeworpen. Ja tuurlijk, zij kunnen ook nog wel boos op me zijn.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    "Grace!" Ik kijk even naar het plafond en bijt even op mijn lip, waarna ik weer terug kijk.
    Ik sprint achter haar aan. Ik loop tegen een groepje aan die meteen boos worden.
    "Ja, loop ook tegen ons aan joh, kijk toch uit!" Een van de jongens pakt me vast, hij is zeker een paar koppen kleiner. "Laat me los, wil je!" Zeg ik en pak zijn pols beet.
    Ik kan niet veel doen want dan komen die andere er achter. Ik ruk zijn hand van me los en ren verder in de richting waar ik denk dar Grace uitging.
    "Wil je dan zo graag gestraft worden?" Vraag ik in het niet.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 20:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    Hij ziet me weer niet zitten. Hij is ook zo groot, ik ben zeker 3 koppen kleiner.
    'ja' zeg ik. Ik ben te boos om meer te zeggen. Ik leun tegen het muurtje achter me.

    [sory voor het korte stukje, ik wist niet wat ik nog meer moest doen xd]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    Geez, waarom ben ik zo groot, ze zit gewoon voor me.
    "Waarom Grace? Je bent toch een... Je weetzelf." Zeg ik als er iemand voorbij komt lopen.
    "Waarom?" Herhaal ik.


    [OMG, watteheck is er ineens vel over Aliens op TV enzo zeg, nu ook Man in black en Man in black II... xd Dit is weird...En op zap iedere dag om zes uur Galaxy park. xD Wat is dit! :P]

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 21:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    Ik zeg de waarheid niet, alle aliens zouden me gaan haten.
    Ik kon geen smoes bedenken. 'gewoon' zei ik na een tijdje nadenken.
    'en niet zeggen dat het geen reden is'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”