• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane = xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Céline Hay= missmelark {Heeft veel leerwerk dat ze wel leert ipv. ik dus is niet megaveel online maar probeert wel} Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en
    xFlyy
    Alyssa Zarah Blades= xFlyy 2 weken afwezig ivm proefwerkweek


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere
    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MsHutcherson, DrNightmare & xMockingjayy

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 12:10 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MsHutcherson schreef:
    [ik wil rpgen :( omdat ik mrogen niet kan komen]


    [Ik reageer niet erg snel, ik doe mee aan meerdere roleplay's. (:]

    Lilly
    Géiriteerd kijk ik hem aan "Goh hoe zou dat toch komen." ik schud even mijn hoofd en kijk weer weg.
    [oke]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Goh, hoe zou dat toch komen," Ze schud haar hoofd.
    Door mij, tuurlijk.
    "Ik ehm," Begin ik en hervat mezelf dan. "Ik wil even mijn excuus aanbieden. Ik had het niet zo verder mogen laten gaan," Zeg ik dan tegen haar.

    Lilly
    "Het is al goed ik had me ook niet zo mogen laten gaan" Ik kijk naar de grond.
    Moons gezicht flitst telkens voorbij en ik zucht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga tot 7 uur en overmorgen tussen 7 en nhalf 8 ben ik er en dan niet meer.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik kom zo nog ff]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Het is al goed ik had me ook niet zo mogen laten gaan,"
    Ik haal mijn schouder op. "Maar ik heb dat mes in je nek gezet," Mompel ik iets zachter, omdat de rest het niet hoeft te horen.

    Lilly
    Ik zag dat hij zich schulddig voelde. "Nou ja misschien was het beter geweest als je harder had gedrukt en langer gewacht hda" ik staarde naar de grond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Nou ja misschien was het beter geweest als je harder had gedrukt en langer gewacht had," Lilly kijkt weg.
    "Meen je dit?" Mijn stem klinkt zwaar ongelovig.

    Lilly
    Ik knik langzaam mijn hoofd terwijl mijn ogen zich vullen met tranen.
    Waarom zou ik blijven leven Moon was er niet meer bij me. Dat was de enige reden waarom ik er nog was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Lilly knikt langzaam en haar ogen worden waterig.
    "Oh, Lilly.. denk er nou niet zo over," Mompel ik zachtjes.

    [Weet Jimy van Moon?]

    [denk't niet]
    Lilly
    "waarom niet ik bedoel niemand geefat iets om me, alles word me afgenomen, Moon was de enigste reden maar zelfs die word me afgenomen. Het leven heeft voor mij gewoon geen zin meer" Zeg ik zacht. Een paar druppels vallen op de grond en blijven er liggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Waarom niet ik bedoel niemand geeft iets om me, alles word me afgenomen. Moon was de enigste reden, maar zelfs die word me afgenomen. Het leven heeft voor mij gewoon geen zin meer," Fluistert ze zachtjes.
    Ik kijk naar de tranen die over haar wangen lopen en op de grond druppen. Wat moet ik doen?
    Voorzichtig ga ik naast haar op de stoel zitten en sla een arm om haar heen. "Wie is Moon?" Vraag ik zachtjes.

    [even aanpassing bij mij, ik ben meestal naar 3/4 uur 's middags klaar met leren, dus ik kan kijken of ik er dan ben]


    That is a perfect copy of reality.

    Lilly
    Ik voel een arm om me heen geslagen van Jim. "wie is Moon" vraagt hij zachtjes. Ik snik even "Mijn zusje die ik zie als mijn kind" zeg ik snikkend terug. Hopelijkj begreep hij nu dat ze mijn alles as.

    [oke]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan