• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane = xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Céline Hay= missmelark {Heeft veel leerwerk dat ze wel leert ipv. ik dus is niet megaveel online maar probeert wel} Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en
    xFlyy
    Alyssa Zarah Blades= xFlyy 2 weken afwezig ivm proefwerkweek


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere
    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MsHutcherson, DrNightmare & xMockingjayy

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 12:10 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary Ann Robins

    Ik kom de klas binnen en mijn oog valt meteen op Jimmy die een arm om Lilly heeft geslagen. Dus die konden het wel goed vinden.... Misschien te goed, Misschien wou hij me niet meer. Ik had het ook nooit moeten vertellen. Ik kon mezelf nu wel voor me kop slaan. Ik liep naar een tafeltje ver van Jimmy en Lilly vandaan. Ik zuchtte en keek uit het raam. Gister was ik bij een vriendin blijven slapen en vanochtend toen me vader naar zijn werk was had ik even schone kleren aangetrokken. Een paar blauwe plekken waren al verdwenen en een paar had ik bedekt met een dikke laag foundation. Zoals altijd was er geen leraar. Normaal had ik er nooit zo'n problemen mee als de stoelen kraakten, maar nu ergerde ik me er kapot aan en ging ik maar op de vensterbank zitten. Ik staarde nutteloos naar de druppels die naar beneden vielen. Dit kon nog een lange dag worden.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Lilly
    Ik hoorde iemand binnen komen en keek voorzichtig wie het was. Mary Ann, ze keek naar ons even en negeerde ons. Owja shit die hadden wat. " Dankje Jim het was fijn om er met iemand over te praten" zeg ik zaacht. Ik sta op en loop naar Mary Ann trerwijl ik mijn tranen wegveeg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [mensen, ik reageer niet snel, maar ik wil graag een samenvatting :$]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [er is iet veel gebeurd, lilly zat te sippen en james vroeg wat er was en toen zei ze dat ze liever dood had gewild en janken. nouma dat was het met het stukje van hierboven]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    Nadat de laatste noten zijn weggestorven stond ik op en pakte mijn spullen bij elkaar. Langzaam liep ik naar het lokaal aangezien het toch nog geen tijd was. Ik opende de deur en ging zonder wat te zeggen op mijn eigen plek zitten en staarde naar buiten


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    lilly
    mary Ann reageerde niet en James kwam binnen en ging zitten.
    Ik pakte een spiegeltje. Er zaten vlekken in mijn gezicht en ik had rode ogen van het huilen. Fijn goede start van de dag.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Céline
    Ik liep het lokaal binnen, en ging op een stoel zitten. Ik staarde doelloos voor me uit. Met een rode pen tekende ik allemaal gebroken hartjes in mijn schrift. God, wat miste ik mijn vriendje.

    [YVONNE, DE POWERPOINT]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [owja wat moest ik er allemaal bij voegen dat begreep ik niet goed.]
    Lilly
    Céline kwam binenn maar zij niks, ze ging teken. Verdrietig staarde ik naar het raam


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Céline
    Ik werd boos omdat hij me had verlaten zonder iets van hem te laten horen en in een reflex schoot ik naar achter, raakte mijn hoofd de tafel achter me en viel op de grond. Ik werd duizelig en kon niet meer opstaan. Wat is er toch met me aan de hand. Met mijn hand raakte ik mijn achterhoofd aan en voelde iets warms langs mijn hand glijden. Ik keek naar mijn hand, die nu helemaal rood was geworden door het bloed.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    lilly
    Een paar tranen kwamen uit mijn ogen, ik hoorde een klap ofzo en ik draaide me in een reflex om. Ik zag Céline op de grond met wat bloed. Snel liep ik erheen en negeerde de tranen die vielen. "gaat het?" vroeg ik bezorgd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Céline
    'Nee', kreunde ik. Mijn hoofd doet heel veel pijn en ik was duizelig. Ik probeerde op een arm te steunen, maar zakte er gelijk weer door. Weer raakte mijn hoofd de grond en alles werd zwart.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    lilly
    "Nee" kruende ze en ze probeerde op haar arm te steunen maar ze zakte in en bleef doodstil liggen. Ik wist neit wat te doen. Ik keek om en zag james. "James help james" peipte ik van paniek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [toen was het dood]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [naomi, krijgt de pagina niet open dus wss stuurt zae het via mij door[


    Change is for weirdos ~ Niall Horan