• Dr. Pratchett Asylum for Insane teenagers since 1851 staat midden in de onbewoonde wereld van Engeland. Er is maar één toegangsweg en het dichtstbijzijnde bewoonde huis ligt zo'n 24 kilometer verderop. Om het oude gebouw ligt een grasveld met enkele bomen en vlak erachter een metershoog hek. Hier worden de zware gevallen heen gebracht, tieners die absoluut bij de beschaving vandaan gehouden moeten worden en waarbij geen kans op terugkeer in de beschaving is.
    Er zijn maar weinig ouders die dit voor hun kinderen kunnen betalen en het ervoor over hebben. De persoonlijke begeleiding kost een hoop geld en bezoek is niet toegestaan. Op een vreemde, regenachtige nacht om 12 uur precies, klikken alle sloten van de binnendeuren open, geen gang of kamer is ontoegangbaar voor de tieners. Alleen het vreemdste is dat elke vorm van leiding ontbreekt. Deze insane teenagers moeten het alleen zien te redden in een oud gebouw, waar de buitendeuren op slot zitten en het glas onbreekbaar is voor hun eigen veiligheid.


    De regels:
    - Ik wens dat je actief bent en regelmatig post. Ben je afwezig, meld het in het topic. Als je langer dan een week niet reageert, niets laat weten en mijn berichten negeert, valt je karakter ten prooi aan de anderen.
    - 16+ is zeker toegestaan, in alle vormen. Seks, geweld, etc.
    - Posts langer dan 2 regels.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ik, en alleen ik, mag een nieuw topic openen. Dit zodat ik ook het overzicht hou en alles snel kan aanpassen.


    Het gebouw:
    Het gebouw bestaat uit een kelder, de begane grond, een eerste en tweede verdieping en een zolder.
    De kelder en de zolder zijn een geval apart en nooit toegankelijk geweest voor de patiënten. In de kelder is de wasserette en de ruimte voor de medewerkers. Iedereen die er werkte had er een kamer en er is een keuken.
    De zolder is al sinds 1893 afgesloten, niemand heeft er sindsdien een stap meer gezet. In de lente van 1893 heeft er een gruwelijke gebeurtenis plaats gevonden, één van de patiënten sloeg door en heeft de gehele afdeling vermoord, niemand kon aan deze gestoorde ontsnappen. Het was een open afdeling met verschillende bedden en geen muren of deuren erin. Hoog in het plafond zitten grote ramen die de ruimte goed verlichten.
    De begane grond is verdeeld in twee ongelijke ruimtes. In de kleinste ruimte kom je binnen, daar vind je een receptie en de binnenkomst hal. Helemaal aan het uiteinde zie je een deur, van de bewaking. Het kleine kamertje bevat enkele telefoons en beeldschermen waarop camerabeelden weergeven worden. In de lange muur naast de balie van de receptie vind je klap deuren, die normaal goed afgesloten zijn. Daarachter bevind zich het trappenhuis en de lift in de verste linkerhoek. In de rest van de ruimte vind je verschillende banken met tafels, bedoeld voor de ouders van de kinderen en de kennismaking van het kind. De eerste en enige keer dat de ouders binnen mogen komen.
    De eerste verdieping is verdeelt in verschillende kamertjes. Sommige bedoeld voor recreatie en anderen onderzoek. Hier vind je de medicijnen en ander materiaal. De recreatieruimtes zijn beperkt. Een tv achter kogelvrij glas is waarschijnlijk het meest luxueuze eraan.
    Op de tweede verdieping vind je een lange gang. Aan de ene kant zijn de deuren roze geverfd en aan de andere kant blauw. De slaapkamers. Iedere tiener heeft zijn eigen kamer waar hij of zij normaal gesproken het grootste gedeelte van de dag door zou brengen. Er staan een bed en een kastje voor de weinige persoonlijke bezittingen die ze mogen hebben.
    In 1951 is het gebouw na zijn 100 jarige bestaan gerenoveerd met moderne en veiligere materialen en dergelijke.

    De rollen:
    Aurélie Rye Beate ~ 19 ~ Anorexia Nervosa en Manie ~ Assassin
    Jacklynn Evita Connor ~ 14 ~ Dissociatieve identiteitsstoornis (DIS) ~ Valentino
    Marella Mea Fletcher ~ 14 ~ Dwangneurose ~ Space
    Samantha 'Sam' Jeanine Billington ~ 17 ~ Conduct Disorder ~ Aragog
    Jenna Sophie Davis ~ 18 ~ kraambedpsychose Meanish
    Hailey Robberts ~ 15 ~ ontwijkende persoonlijkheidsstoornis ~ Mockingjayy
    June Lauren Hastings ~ 16 ~ Afhankelijke persoonlijkheidsstoornis (APS) ~ xHeavenlyx
    Celeste Mariah Debra Hullington ~ 16 ~ Alcoholisme en ADHD ~ Brutus
    Alexis Brooklyn Westlane [ Lexi ] ~ 18 ~ Separatieangst ~ JustMeanXx
    Michelle -Mich- Anne-Marie Blakely ~ 19 ~ Parkinson, Projectie en Regressie ~ Burlington
    Myra Bailey ~ 15 ~ Dissociatieve identiteitsstoornis (DIS) ~ Meanerd

    Nathan Justin Hale ~ 19 ~ Narcistische persoonlijkheidsstoornis ~ xHeavenlyx
    Christian Austen Aiden Mahone (Chris) ~ 18 ~ Paranoide Schizofrenie ~ Brutus
    Gilbert Fuchs ~ 19 ~ Posttraumatische stressstoornis ~ Aurelia
    Gabriël Arch ~ 19 ~ bipolaire stoornis type 2, gepaard met meervoudige psychoses (wanen & hallucinaties) ~ Cosette
    Lucas Alexander Daniëls [Luc] ~ 19 ~ Schizoaffectieve stoornis ~ IHeartMusicc
    Xavier (Spike) Grey ~ 21 ~ Borderline ~ DarkSavior
    Quinn Mason Addams ~ 17 ~ Dissociatieve Fugue en Depersonalisatiestoornis ~ JustMeanXx
    Jascha Michajlovitsj Solovjov ~ 18 ~ Posttraumatische stressstoornis en Bigorexia Nervosa ~ Mombasa
    Oliver Andrew Bruce / Mason Kyler Stone ~ 20 ~ Twee persoonlijkheden, verlatingsangst en een trauma ~ Meanish
    Emilio Sanchez ~ 19 ~ Erotomanie ~ Helios
    Matthew 'Matt' Patrow ~ 19 ~ Waanstoornis ~ Trident
    Yvo Enright ~ 18 ~ Hypergrafie en Achluofobie ~ Gabumon

    Het rollentopic
    De rollenstory

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:44 ]


    Your make-up is terrible

    ElyonDragon schreef:
    [Mensen, Myra (Synta) zal er tot zaterdag even niet zijn. (Ik ben op vakantie). Woops, begin ik net, ben ik meteen weer afwezig... V_V sorryyyy!
    Naja, ik ben er dus weer op zaterdag, totdan is Myra even nock out, en broed Synta op haar plannetjes. Fijne Hemelvaart allemaal!!! (fijne logeerparty Vuurbolly en Blackkkkky!) Doeiii!]


    reina was er niet D: maar het was heel gezellig (Y)


    Je croix a toi

    Quinn Mason Addams

    toen ik de deur open had gedaan bleef ik staan als een soort standbeeld in de deuropening. het was er vrezelijk, door de ramen in het plafond werd het nouwelijks verlicht omdat die ontzettend vies waren en het daarom een soort spookie aanzicht gaf. er stonden nog wat oude bedden met lakens die niet net lagen en er zaten hier en daar bloedvlekken. maar daar in een hoekje lag een zwart boekje. ik liep er naartoe en pakte het op. ik sloeg het open en las van wie het was. toen ik het las. schok is zo erg dat ik het bijna liet vallen. het was mijn oma... Helena Sobria Addams.


    Je croix a toi

    (mijn topics )

    Waar kan ik weer verder aan met Alexis en Lucas?

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 9:59 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aurélie Rye Beate

    Ik druk mezelf tegen de muur als er een auto langsrijd. Ik zag net Samantha instappen en Gilbert verderop staan. Een auto! Ik grijns breed en neem een sprintje in de richting van Gilbert, waar ik lichtelijk hijgend aan kom.
    "Een auto!" gil ik hoog. "Mag ik er zo ook in rijden, alsjeblieeeeft?" Ik kijk hem smekend aan, alsof hij de baas is.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 9:44 ]


    Your make-up is terrible

    Hailey Robberts
    Voorzichtig liep ik de trap op naar de zolder, ik wist dat Quinn toch zo koppig zo zijn om erheen te gaan. Je weet maar nooit wat er kan gebeuren. De treden kraakten wanneer ik er op ging staan. Angstig maak ik de deur open, die kraakte ook hevig. De kamer was slecht verlicht. Alles bij elkaar zag het er spookachtig uit. Ik hapte naar adem toen ik bloedvlekken zag.
    'Quinn?' vroeg ik omdat ik hem nergens zag. 'waar ben je?' Mijn ogen speurden de kamer af, todat ik Quinn in een hoekje zag zitten met een boekje.
    'kom we gaan?' zeg ik tegen hem terwijl ik een stap naar achter zet, ik wil hier niet staan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Quinn Mason Addams

    Ik stond daar nog steeds met het boekje in mijn handen toen ik opeens mijn naam hoorde. Ik schok, het was Hailey. ik zei niks toen ze vroeg waar ik was, bang dat ze boos op me zou zijn. 'kom we gaan?' vroeg ze. het boekje was zo klein dat ik het in de broekzak van mijn lelijke witte broek kon doen wat ik ook deed. 'oke' zij ik ik vond het hier luguber en vreemd dus ik wilde eigenlijk al weggaan. ik liep voorzichtig naar haar toe en bleef 20 cm van haar af staan.


    Je croix a toi

    Hailey Robberts
    Hij ging vlakbij me staan. Een ongemakkelijke afstand als je het mij vraagt. Ik voel blosjes op mijn wangen komen en zet een stap richting de trap. We kunnen geen vrienden worden, straks laat hij me opeens vallen. Of zet hij me voor schut omdat ik me belachelijk gedraag. Stap voor stap loop ik de krakende trap af. Ik verwacht dat Quinn me volgt.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    DelilahDawn schreef:
    (...)

    reina was er niet D: maar het was heel gezellig (Y)



    Okayy, ^^
    Het was ook gezelly bij mijn omaah! ^^
    (I'm backk!)


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Myra Bailey
    Mijn ogen trillen, en ik heb stekende koppijn. 'Mmmm... pfff...'
    Ai! Wat is er in hemelsnaam gebeurd! Ik weet het echt niet meer! Ik vraag het maar aan Synta, zij weet altijd alles, en is altijd eerlijk tegen me. 'Synta.. ?' 'Ja?' 'Weet jij waarom ik zo'n koppijn heb?' 'Mjaa' 'Wat dan!''Je stootte je hoofd tegen de muur boven je bed' 'ooh..' Raar... ik kan dat me echt niet herrinderen, naja, het is tijd om iets te eten. Ik begeef me naar de eetzaal.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Kan Myra misschien iemand tegen komen?]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Quinn Mason Addams

    ze kreeg blosjes op haar wangen maar ik wist niet waarom. ze draaide zich om en liep de trap af. ik keek nog een keer achter me en liep toen achter haar aan naar beneden. ik vond de zonder maar spookie en vreemd. ik zal het nog een keer doorzoeken maar niet nu. toen we onderaan de trap stonden en de deur achter ons dicht hadden gedaan keek Hailey me aan met haar diepe ogen.


    Je croix a toi

    Haiiley Robberts
    Ik keek hem aan, ik wilde weten wat hij dacht. Zou hij het vervelend hebben gevonden dat ik hem had gehaald? Hij vind me vast irritant omdat ik me de hele tijd met hem bemoei. Ik kijk de andere kant op, straks vind hij het raar dat ik hem aankijk. Ik begin verder te lopen, geen idee waarnaartoe. Gelukkig was ik niet meer bij de zolder, daar hoef ik nooit meer heen te gaan. De vloer voelde koud aan onder mijn blote voeten. Ik rilde even.
    'sorry' mompel ik tegen Quinn. ' ik had je niet moeten halen'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Quinn Mason Addams
    'sorry' mompelde ze 'ik had je niet moeten halen' 'is niet erg echt niet' zei ik snel, ik wilde niet dat ze zich schuldig ging voelen. ze rilde 'ik was er pas net om te kijken wat er nou eng aan was' ik huiverde 'maar dat weet ik nu' ik haalde het boekje uit mijn zak en liet het zien 'kijk dees heb ik gevonden' ik bladerde naar de eerste bladzijde en liet zien van wie hij was 'hij is van mijn oma. Helena Sobria Addams'


    Je croix a toi

    Myra Bailey
    Kauwend op een stukje brood met niets erop liep ik door de gangen.
    Ik keek een beetje rond, deuren.. deuren.. een lange gang met deuren..
    Ik zak tegen een muur naar de grond, ik heb geen zin om te lopen. 'Wat doe je ingodsnaam!' 'Haai Synta, ook een broodje?' Ik hou een stukje brood omhoog. 'Doe niet alsof je leuk bent, ga gewoon weer naar je kamer, ik heb een boek nodig!' 'Waar voor?' Ik mompel, ik heb even geen zin om naar Synta te luisteren. 'Mfff, pak gewoon dat boek over die aliens die de wereld veroveren!' Huh, ik dacht dat ze een grapje maakte over dat zij een boek nodig had, Synta haat lezen! 'Zins wanneer hou jij van boeken!' 'Ik... Gewoon geintresseerd...' Mmm.. 'Okay, ik ga al...' Ik loop maar mijn kamer toe en pak het boek. 'Kijk eens aan, here we go, welke bladzijde? '153,' is haar antwoord. Ik blader door het boek naar bladzijde 153, en zie dat die bladzijde gaat over het plannen van een aanval op de wereld. '... Synta?' 'Mffff, ik lees!' 'Oh.. okay...' En ik ben weer stil, ik zal nooit weten waarom Synta die bladzijde wil lezen...

    Synta
    Dat kind wil ook alles weten! '... Synta?' Zucht! 'Mfff, ik lees!' Ik moet me inhouden! Dat kind mag niet weten dat ik haar bloed wel kan drinken! Ik heb haar nodig voor mijn plannen! 'Oh.. okay...' antwoord ze. Zo hopelijk is ze nu stil! Ik lees verder over aanvals plannen tegen de wereld.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Iemand? Niemand? ... hellow... Myra/Synta is loneley!!! O_O ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.