• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    Luciano Sapritsi
    Ik houd haar stoel naar achteren en als ze is gaan zitten ga ik zelf zitten. 'Maar laat het mensen intimideren enzo nou maar aan mij over,' zeg ik. 'Mijn lengte en spieren maken het makkelijker.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'oké, maar wat mag ik dan doen?' vraag ik terwijl ik mijn jurkje gladstrijk. Ik leg mijn handen op de tafel en begin met mijn armbandjes te spelen. Man, als ik honger heb word ik echt vervelend en rusteloos.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    'Jij mag er voor zorgen dat ze jou niet al te erg lastigvallen en als het nodig is iemands hulp inroepen,' zeg ik. 'En gewoon het allerbijzonderste meisje ooit zijn.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'dat laatste word wat moeilijk,' zeg ik. 'maar de rest kan ik proberen,' voeg ik er dan aan toe. Ik zie de serveerster met ons eten aankomen. 'alstublieft, eet smakelijk,' zegt ze. 'Dankuwel,' zeg ik en ik begin te eten. Pizza vond ik altijd al lekker, maar als je drie jaar geen pizza hebt gegeten, smaakt het al helemaal hemels.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    'Dat laatste wordt helemaal niet moeilijk want daar lijk je namelijk bijzonder goed in,' zeg ik.
    Ik begin langzaam te eten en lach wanneer er een sliert kaas aan haar kin blijft plakken. Ik haal hem eraf en stop hem in haar mond. 'Nu moet ik aan thuis denken.'


    Remember to be ridiculous.

    [ben weg]


    Remember to be ridiculous.

    [and I'm back]


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'dankje,' zeg ik, doelend op de kaas. 'En vind je dat niet vervelend, aan thuis denken?' vraag ik dan, waarna ik aan mijn derde stuk pizza begin. Ik voel me nu net een vreetzak, maar ik heb honger.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [OH. MY. Fasdfgyhuj. GOD. JULLIE HEBBEN GEWOON ZO'N HEEL TOPIC VOLGEPRAAT OMG :0
    Heb ik nog wat belangrijks gemist?]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Leah Brown
    Terwijl we naast elkaar reden keek ik zwijgend voor me uit. Mijn gedachten waren vreemd genoeg helemaal leeg. Ik had geen idee waarom ik opeens zo kortaf was, zo was ik normaal helemaal niet. Dit had Faegan niet eens verdiend. Ik hoopte dat hij het zich niet teveel aantrok, en ik gaf mijn hormonen gewoon de schuld. Lekker makkelijk.
    Ik schrok op door zijn stem en blikte meteen in zijn ogen. 'Nee, nee, het is goed, ik snap het,' zei ik met een wat gedwongen glimlach. Ik kneep even in mijn teugels. Ik hoopte echt dat hij niet dacht dat er wat mis was want ik snapte zelf niet eens waar dit vandaan kwam.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Luciano Sapritsi
    Ik lach. 'Nee hoor,' zeg ik. 'Het moet nu natuurlijk overkomen alsof ik een rotleven heb maar met mijn vrienden kan ik gewoon lachen, ik heb de manege en op momenten dat mijn vader niet geweldadig doet kan ik het met hem ook goed vinden.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'oké, ik geloof ook niet dat je een rotleven hebt gehad. Ik weet alleen dat het niet perfect was,' zeg ik terwijl ik halverwege mijn pizza ben. 'het is niet eerlijk, jij bent waarschijnlijk sinds je een baby'tje bent, volgegooid met pizza en ijs. En ik eet vandaag voor het eerst in 3 jaar een pizza,´ zeg ik nep-klagend.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik lach. 'Drie jaar zonder pizza? Dat kan je niet menen,' zeg ik. 'Mijn vader heeft een pizzaria waar ik al jaren regelmatig help. Dus zoveel van de pizza die ik zie eet ik nou ook weer niet hoor.'


    Remember to be ridiculous.

    [moet gaan, vanavond terug]


    Remember to be ridiculous.

    [Moi topic']


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'