• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place:





    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's:

    Jongens.
    1) Max Lawson door SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen, anorexia
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xMarvelous - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Gereserveerd door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow door SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    Eerste react: foto van je personage erbij aub (;
    BEGIN: Alle "leerlingen" bereiden zich voor om te vertrekken richting kostschool. Ze kennen elkaar niet, en er wordt hun bij aankomst hun kamer toegewezen. Jongens en meisjes slapen in een apart gebouw, het is strikt verboden om het andere geslacht te bezoeken s'nachts.
    Leekrachten bereiden hun lessen voor en maken zich klaar voor een nieuw schooljaar met nieuwe kinderen. Zij slapen in het hoofdgebouw, gescheiden van de leerl
    ingen.

    VOORLOPIG lessenrooster:
    1e uur: biologie
    2de uur: frans
    3de uur: drama
    4de uur: wiskunde
    5de uur: psychologische bijstand i.v.m. verslaving
    6de uur: " "
    7de uur: engels

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 11:28 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."


    Jukka Kilian Noway
    'Zouden er hier veel mensen zijn?' vraagt Lee me, maar ik kan geen antoord geven op haar vraag. 'Ik weet het niet. het is hier enorm, dus dat zal best wel. Al zie ik nu niet bepaald veel mensen.' Merk ik op. terwijl ik naast haar ga lopen. UIt het niks slaak ik een gil. 'Kijk het eggoot.' Grinnik ik als ik mijn stem hoor verdwijnen in het niets.


    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    'Ik weet het niet. het is hier enorm, dus dat zal best wel. Al zie ik nu niet bepaald veel mensen.' zegt hij.
    Ik schrik me dood als hij ineens een gil slaakt.
    'Kijk het echoot.' grinnikt hij.
    'Bijzonder hoor,' lach ik. 'Kan je dat volgende keer testen zonder te gaan gillen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xJohnnyDepp schreef:
    [oké waar kan Rome James Jakenson -met sport en seks verslaving (en raakt opgewonden van vuur)- heen?]


    [You can join Jukka&Leighanne?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [is goed]

    Rome James Jakenson

    Met grote passen loop ik heen en weer. Ik werd hier gek, zeker omdat ik mijn verslavingen niet kon tegenhouden. Ik werd helemaal gek. Hier kon je niet goed sporten... Ik moest hardlopen of zo maar het lukte niet. Ik liep verder. Ik zag een jongen en een meisje staan. Eindelijk mensen! Ik was dus niet vriendloos hier. 'Heey.' zei ik terwijl ik op ze af liep.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    Ik en Jukka zijn nog steeds opzoek naar de kantine als er een jongen naar ons toe komt.
    'Heey,' begroet hij ons.
    De jongen is ruim een kop groter als mij en heeft donker haar. Zijn ogen zijn ook donker maar wel lichter als zijn haar.
    'Hee,' glimlach ik terug. 'Dit is Jukka en ik ben Leighanne maar de meeste noemen me Lee. Dat is wat makkelijker,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rome James Jakenson
    'Hee, Dit is Jukka en ik ben Leighanne maar de meeste noemen me Lee. Dat is wat makkelijjker,' zegt ze. Ik glimlach naar haar en steek mijn hand uit. 'Ik ben Rome.' ik schud mijn haar even uit mijn ogen. Ik geef ook Jukka een hand en kijk dan weer naar Lee. 'Is het hier een beetje uit te houden?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    De jongen glimlacht en schudt mijn hand.
    'Ik ben Rome,' zegt hij waarna hij zijn hoofd even schudt zodat zijn haar uit zijn ogen gaat. Daarna geeft hij Jukka ook een hand.
    'Is het hier een beetje uit te houden?'
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik ben er pas net dus ik weet het niet echt,' zeg ik. 'Ze hebben hier in elk geval niks waar je kan sporten,' zucht ik er achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rome Jakenson

    'Ik ben er pas net dus ik weet het niet echt,' zeg ik. 'Ze hebben hier in elk geval niks waar je kan sporten,' zucht ze er achteraan. 'Kut.' vloek ik. 'Jij ook al verslaafd aan sporten? Ik ook. Jij nog aan nog iets?' vraag ik iets opgewekter omdat ik niet de enige ben.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    - Paco 'Levi' Donson
    'Wat?' vroeg ik. Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, je bent de eerste waarmee ik spreek.' zeg ik en bijt op mijn lip. Ik vroeg me af door wie Nicole gestuurd was. Haar ouders? Of was ze vrijwillig gekomen. 'Door wie ben jij gestuurd? Hierheen bedoel ik.' vraag ik haar en knijp mijn ogen tot spleetjes.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Nicole
    'Door wie ben jij gestuurd? Hiereen bedoel ik' vraagt Paco. 'Door mijn vader' zucht ik 'Jij?' Dan denk ik weer aan de ruzie die we in de auto hebben gehad. 'Bij alles wat hij regelt voor mij, zegt ie "Dit is het beste voor je", uiteindelijk is er nog nooit iets goeds uitgekomen' zeg ik daarna.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 18:02 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jukka Kilian Noway
    Lee en de nieuwe jongen, Rome, hebben het over hun verslaving, waar ik niet echt over mee kan praten. 'Jullie hebben hier anders genoeg plek om rondjes te rennen.' Merk ik op terwijl we verder slenteren opzoek naar een Kantine.
    Mijn maag knort nogmaals en ik wilde nu toch echt wel zitten, omdat de pijn in mijn been toe begon te nemen. Even liet ik hem heen en weer slingeren. 'Jij weet zekker ook niet, waar hier de kantine ofzo is?' Vroeg ik terwijl ik Rome vragend aan keek.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 18:10 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    'Jij ook al verslaafd aan sporten? Ik ook. Jij nog aan nog iets?' vraagt Rome.
    Ik schud gelijk mijn hoofd. 'Dat ik veel sport wil nog niet zeggen dat ik verslaafd ben,' zeg ik.
    'Jullie hebben hier anders genoeg plek om rondjes te rennen,' zegt Jukka waarna zijn maag weer knort. 'Jij weet zeker ook niet, waar hier de kantine ofzo is?' vraagt hij dan aan Rome.
    'Rondjes rennen is niet hetzelfde als echt sporten,' zeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sonny Mabel Puckerman
    “Loop je mee naar mijn kamer? Ik wil aan mijn verslaving werken.” vroeg Rylie me duister en ik keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Ja ik heb altijd al proefkonijn willen spelen voor iemand die me wat aan wil doen.' Ik knikte overtuigend, maar nam daarna hoofdschuddent nog een hijs van mijn sigaret. 'Maar me niet teveel toetakelen alsjelieft, want ik wil er wel goed uitzien op mijn begrafenis.' Grinnikte ik er achteraan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jukka Kilian Noway
    'Rondjes rennen is niet hetzelfde als echt sporten,' merkt Lee op en ik kijk haar doelloos aan. 'Het is better als hellemaal niks lijkt me, als jullie werkelijk zo verslaafd zijn.' Probeerde ik. 'HIer mischien is daar wat?' Merkte ik op, terwijl ik naar een grote deur wees, die vast wel ergens naartoe leide.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    - Paco 'Levi' Donson
    'Door mijn vader. Jij?' zucht ze. Ik bijt op mijn lip. 'Ik, Ik. Uhm...-' 'Bij alles wat hij regelt voor mij, zegt hij "Dit is het beste voor je", uiteindelijk is er nog nooit iets goeds uitgekomen' onderbreekt ze me. Ik knik begrijpend.
    'Oh, dat is vervelend...' zeg ik en kijk verlegen naar beneden.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Nicole
    'Is er iets?' vraag ik zachtjes. 'Ben je zelf gegaan? Hierna toe?' vraag ik daarna, nog zachtjes. Ik kijk naar Paco, ik zie dat hij naar beneden kijkt. 'Heb ik iets verkeerds gezegd?' vraag ik daarna. 'Ook echt ik weer, zo onhandig bij jongens' denk ik.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 18:21 ]


    That is a perfect copy of reality.