• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 11:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    CandyBear schreef:
    Emily
    'Volgens mij was dit een van de weinige historische momenten waarop ik jou iets vroeg,' zeg ik grinnikend. 'En geef je vriendinnetje eens antwoord,' vul ik aan tegen Fred.[/quote

    [ en die van Summer staat op de vorige pagina]

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 16:21 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred
    Ik sloot mijn ogen. ´Hou op allemaal...´ zei ik zacht. Ik had koorts dat merkte ik, ik hallucineerde met vage beelden, enge dromen en dat George dood was. ´George?´ ik ging rechtovereind zitten. ´George?´

    Sneep

    ´Er is een grote kans dat hij terugkomt.´ zei ik toonloos tegen Summer. ´Je moet gewoon rustig doen.´


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine
    Mokkend liep ik de Common Room in. Ik was wakker geworden door iemand die redelijk luidruchtig was, en laat ik nou nét geen ochtendpersoon zijn.
    Ik plofte op de bank neer terwijl ik nog steeds mijn hempje en korte broekje aan had, wat ik zag als pyjama.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Summer

    Ik knikte "Ik zal rustig doen aangezien ik hier toch niet heel veel kan doen" zei ik. Beelden van die donkere kamer kwamen terug. Ik slikte "Heeft iemadn Harry nog gezien?" vroeg ik met angst in mijn stem.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [oké dit wordt fail...]

    Draco


    Ik wordt wakker. Ik krabbel overeind en kijk om me heen. ´Waar ben ik?´ denk ik bij mezelf. In een bos of zo. ´Hallo?´ het is het verboden bos, dat weet ik. ´hallo?!´ ik spring op en ren rondjes door het bos.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sneep
    ´Gelukkig niet.´ zei ik minachtend. ´Nou als jullie me zoeken ik ben in mijn kamer.´ zei ik langzaam. Met een ruk draaide ik me op en liep met een ruisend gewaad weg.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Summer

    "Nogmaal bedankt voor het helpen professor" zei ik en keek naar Fred.
    "Is die niet nog in Londen en hoe kom jij hier eigenlijk terecht?" voreg ik.
    Sommige dingen kon ik me heel vaag herinneren maar andere dingen dus totaal niet

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 16:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred
    Ik keek verward om me heen. ´George! George!´ schreeuwde ik. Madame Plijster kwam aan maar ik schopte om me heen. ´Waar ben je George!´ ik liet me niet kalmeren en graaide naar mijn toverstok. ´Accio George! Geeeorge!!!` Zweet stroomde over mijn gezicht en ik werd helemaal gek.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Hahahaha, uik zie het al voor me; Draco die als een malloot rondjes rent in een bos :'D.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Zou Snape Jeanine anders niet kunnen herkennen?
    Ze is een Death Eater, en dan hebben we wat te doen met die twee 8D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George

    Ineens werd alles zwart en voor ik iets kon doen of kon zeggen stond ik in de ik in de ziekenzaal.
    "Wat is aan de hand?" vroeg ik verbaasd en keek naar Fred.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ eten]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred

    'George!' ik zuchtte opgelucht. 'Je... je was dood. Kijk uit voor spinnen en...' plotseling begon ik keihard te schreeuwen. 'GEORGE JE ZIT ONDER HET BLOED!'


    [jullie mogen zelf bedenken of dat klopt of dat Fred gewoon hallucineert. en sorry maar gewoon heel erg falend moest effe doen dat Fred flipte xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    George

    Ik ging op de rand van Fred zijn bed zitten. "Broertje gaat het wel want zover ik zo zie zit ik niet onder het bloed" zei ik en keek naar mijn kleding en handen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred
    Ik keek naar het bloed dat met stromen uit George liep. Het liep uit een reusachtige snee in zijn nek. Ik probeerde het bloed tegen te houden. ´Doe dan iets!´ riep ik naar madame Plijster. ´Hij gaat dood.´ snikte ik en klampte me aan George vast. ´Niet doodgaan broertje.´

    [hij moest eens weten wie er dood gaat...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel