• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 11:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [XD okeey uhmm Pansy is nu ok de ziekenzaal bij Summer en Emily omdat Summer in elkaar gezakt was en Pansy kende hun enzo maar ik loop tuusen 2 verhalen in zeg maar...:3 yaaay ben een beetje hyper...]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [Ah komt mooi uit, Samantha mag Summer niet zo dus dan kan ze haar lekker uitlachen als ze langs loopt, onderweg naar de eetzaal :'D.
    *Gaat schrijven*]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Samantha
    Slaperig opende ik mijn ogen, en viel met een harde klap uit mijn bed. Geweldig, heb ik weer.

    Na een lange, hete douche kleedde ik me om, deed mijn haar en make-up en besloot naar de eetzaal te gaan, aangezien ik honger had.
    Neuriënd liep ik de trappen op- en af. Ik hoorde gepraat toen ik langs de ziekenboeg liep, en nieuwsgierig gluurde ik om het hoekje.
    Toen ik die ene Summer, die verrader, zag liggen, kon ik het niet laten om in lachen uit te barsten. ''Jij hebt ook altijd wat, hè?'' grinnikte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [heey zijn Samantha en Pansy goede vrienden of vijanden zeg jij het maar
    want dan weet ik wat ik moet schrijven..]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [Uhm, doe maar dat ze elkaar wel mogen, en bijna-vrienden zijn 8D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Yaayy ='D leuk voor de verandering!!]
    Pansy
    Snel draaide ik me om om te kijken wie er lachte en zag dat het sam was, eigenlijk heette ze samantha maar voor het gemak noemde ik haar sam 'Heey!'
    riep ik vrolijk 'ga je niet naar de eetzaal?'


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Samantha
    ''Heey!'' riep Pansy, die ik nu pas opmerkte.
    ''Ga je niet naar de eetzaal?'' vroeg ze, en ik haalde mijn schouders op.
    ''Dat was ik inderdaad van plan, tot dat ik.. Háár zag liggen.'' zei ik, en grinnikte even.
    Stom mens. Verrader, dat was ze.
    Het was voor mij alleen maar amusant dat ze hier weer lag.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Pansy
    Ik grinnikte want ik wist dat sam en Summer elkaar niet mochten. Mijn buik rommelde en het leek me ook niet onverstandig om een wat te gaan eten, ik wende me weer naar Emily en Summer 'ik kom zeker nog eens langs' beloofde ik ze en liep toen naar Samantha toe.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Samantha
    Toen Pansy iets tegen Summer en die andere zei, wierp ik Summer een vuile blik toe.
    ''Ik kom zeker nog eens langs.'' zei Pansy, en terwijl ze haar belofte deed draaide ik alvast om om aanstalten te maken om naar de eetzaal te gaan.
    Ik hoorde dat Pansy ook begon te lopen, en na een tijdje kwamen we aan bij de eetzaal.
    Ik plofte neer, en legde mijn bord vol met croissants, broodjes, en ei.
    Ja, ik at veel. Nee, ik kwam er niet van aan, en daar was ik blij mee aangezien ik bijna altijd honger had.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Pansy
    Met een plof liet ik me naast Sam zakken en keek verbaast naar haar bord 'voor mij is het nog steeds een raadsel waar je dat allemaal laat' zei ik verbaast, het rare was dan ook dat ze zo dun was als een grassprietje. Zelf legde ik ook een croissantje op m'n bord en at ik meer dan normaal maar één ding zat me nog steeds dwars, dat gedoe met Draco, misschien moest ik het Sam maar vertellen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Samantha
    Ik lachte, terwijl ik een hap nam van een broodje. Ik haalde mijn schouders op. ''Heb nou eenmaal honger.'' mompelde ik, terwijl mijn mond nog half-vol zat.
    Ik zag dat Pansy een gekwelde uitdrukking op haar gezicht had, en vragend keek ik haar aan. Ik slikte mijn eten door.
    ''Is er iets?'' vroeg ik haar.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Pansy
    'Nee hoor....' anntwoorde ik somber maar het zat me te hoog om het weg te drukken 'het is dat stomme nieuwe kind en Draco!' en ik kneep in mijn croissantje 'ik kan haar niet uitstaan!'

    [moet wel zo gaan...]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ik ga doeggg...:3]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Samantha
    ''Nieuw? Heb ik iets gemist?'' mompelde ik verbaasd. ''Alhoewel.. Ik sliep al redelijk vroeg. Wat is er met Draco?'' vroeg ik haar toen, en keek haar even medelevend aan. Ik wist hoe dol ze was op Draco.

    [Oké, doeeei!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Summer

    Ik glimlachte "Ik weet dan wel niet veel meer maar zij is zeker niet mijn boze stiefzus" zei ik lachend.
    Ik keek Sneep aan "Professor Sneep?" voreg ik twijfelend. "Kan het dat mijn geheugen gewoon nog terug komt?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer