• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 11:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Sneep
    Ik hoor geschreeuw vanuit de gangen. Ik loop sneller en sneller en been met grote passen de hal in waar ik iemand zie zitten. 'Wat is er nu weer aan dehand?' vraag ik geirriteerd.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [waar is Emily? misschien kan ze wel naar mij komen??]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Emily
    'Wat is er nu weer aan de hand?' Vraagt Sneeps stem geïrriteerd.
    Tranen van wanhoop stromen over mijn wangen. 'Summer,' snik ik hysterisch. 'Ze begon opeens vreemd te praten en toen zakte ze in elkaar. Help.'


    Remember to be ridiculous.

    [ik zou kunnen inspringen als je dat wil???@Candybear]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sneep

    Met een simpel spreukje had ik haar op een net getoverde brancard. 'Kom mee we gaan naar de ziekenzaal.' ik liet de brancard naar de ziekenzaal zweven en toen we binnen kwamen keek ik even minachtend naar een Wemel en zorgde toen dat Summer werd verzorgd door madame Pleister. Ik bleef even staan kijken. 'Wat is er precies gebeurd?' vroeg ik kil aan het andere meisje.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [sneep helpt al.]
    Emily
    'We kwamen van Hogwarts toen ze opeens ging praten alsof er nog iemand anders was, ze leek niet meer stevig te staan en toen viel ze opeens om,' zeg ik nog steeds snikkend. 'Een minuut daarvoor was er nog niets aan de hand.'


    Remember to be ridiculous.

    [okeey]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sneep

    'We kamen van hogwarts toen ze opeens ging praten alsof er nog iemand anders was, ze leek niet meer stevig te staan en toen viel ze opeens om.' zei ze nog steeds snikkend. 'een minuut daarvoor was er nog niets aan de hand.'
    ik keek kil naar Summer. Ik begon zacht te mompelen en door een van mijn zelfgemaakte spreuken kon ik in de gedachten van Summer van een tijd geleden. Daar vond ik niets raars. 'Ik zal het onderzoeken.' mompelde ik langzaam en nadenkend.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Emily
    Ik knik maar blijf verstikt snikken tot Madame Pleister me iets tegen mijn paniekaanval geeft. Ik kijk naar Fred en loop naar hem toe. Dit wordt een historisch moment, ik ga voor de eerste keer vriendelijk zijn tegen een Weasley. 'Ik hoorde dat je vergif hebt gedronken in plaats van Felix Fortanis?
    Applausje waard.


    Remember to be ridiculous.

    Fred

    Ik kijk haar woest aan. 'Als ik jou had gedronken was ik net zo ziek geworden.' bijt ik. Ik weet nog hoe ze tegen mijn familie deed en ik mocht haar totaal niet.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Emily
    'Geweldig!' Snauw ik. 'Probeer ik een keer vriendelijk te doen is het ook weer niet goed, zoek het maar uit.'
    Ik ga boos op een ander bed zitten. Ik moet en zal weten hoe het met Summer gaat.


    Remember to be ridiculous.

    Fred


    'Denk je echt dat je aardig tegen me kan doen als je mijn familie zo behandeld?' bijt ik terug. Dan was ze echt raar als ze dat dacht.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Emily
    'Denk je echt dat ik niet door heb dat ik gemeen tegen jullie doe? Met mijn uiterlijk heb ik al amper een leven in Slytherin als ik nou ook nog eens aardig tegen Gryffindors ga doen ben ik dood,' snauw ik. 'Die bitchy kant geeft me wat respect in mijn afdeling. Ik ben een Slytherin. Alles voor mijn doel.'

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 21:20 ]


    Remember to be ridiculous.

    [ben weg]


    Remember to be ridiculous.

    [back]


    Remember to be ridiculous.