• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 11:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Maria Ciara Maunier
    'Oké' antwoordde ik glimlachend 'Ik blijf bij je'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Pansy
    Door sam kreeg ik weer een glimlach op m'n gezicht 'dankje dit had ik echt nodig' en sam sloeg haar armen om me heen en ik deed het zelfde en liet haar ook weer los, ze was altijd al goed geweest om mensen op te vrolijken.
    'Maar ik heb Dray wel een klap ik z'n gezicht gegeven...en ik durf geen sorry te zeggen' ik zuchte hoe ging ik me hier weer uit redden?


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [waar kan ik mijn personage -Lely Vilijn/Slytherin- in het verhaal voegen?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Samantha
    Ik grinnikte zachtjes, maar keek daarna weer serieus.
    ''Waarom durf je geen sorry te zeggen?'' vroeg ik haar toen, en nam een slokje van mijn pompoensap.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred
    ´Oke. Ik blijf bij je.´
    ik zucht opgelucht. ´Wil je met me mee terug. Ik moet terug.´ we draaien om en lopen naar de ziekenzaal.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Maria Ciara Maunier
    'Dat lijkt me inderdaad heel slim ja' antwoordde ik lachend en pakte -bijna automatisch- zijn hand vast, waarna ik samen met hem terug begon te lopen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Pansy
    Toen ik weer een beetje gekalmeerd was moest ik een beetje grinniken om de gedachte dat ik Draco geslagen had, maar ik wist niet waarom. 'Nou hij leuk echt kwaad en toen ik weg rende kwam hij even later om te zeggen dat hij voor haar koos enzo' het laatste zij ik met pijn in m'n buik en nam ook een grote slok pompoensap in de hoop dat dat snel weg ging.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Fred
    'Maria?' vraag ik zacht. 'BEn ik gek geworden? Ik zie dingen die niemand ziet en...' met grote ogen keek ik naar de reusachtige slang die naar ons toe kroop en zich om Maria's nek wikkelde.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Maria Ciara Maunier
    Ik schudde mijn hoofd. 'Nee' zei ik 'Ik weet niet wat er met je aan de hand is Fred, waarom jij die dingen ziet, maar je bent echt niet gek. Waarschijnlijk komt dit door die drankjes.'


    Keep your head up, keep your heart strong

    [@xJohnnyDepp, komt Draco ooooit nog verlost uit zijn eeuwige rondjes die hij rent trouwens? :3]

    Samantha
    Ik haalde mijn schouders op. ''Hij zal nu wel niet zo kwaad meer zijn, denk ik. Weet je waar hij uithangt trouwens?'' vroeg ik haar toen, en kwam tot de ontdekking dat de eetzaal steeds voller werd.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 21:33 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [WHAHAHA ik zie het ook echt voor me ='DD]
    Pansy
    'Ik hoop het maar' mompelde ik en keek om me heen en zag dat bijna alle tafels vol waren 'nee eigenlijk niet, ik zag hem voor het laatst in de leerlingenkamer'


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [weet ik niet... als er iemand naar hem toe gaat xD]

    draco
    vermoeid ging ik zitten. hoe kwam ik hier uit?

    fred
    ´En die slang zie jij zeker ook niet?´ vroeg ik terwijl de slang Maria recht aankeek.

    [sorry moet gaan...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Lol :'D.
    Eh ja ik wil Jeanine/Samantha best naar hem toe laten komen, maar hoe.. :'D. Ik bedoel, je komt toch niet gezellig even het verboden bos inwandelen? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [haha! dat wordt wel lastig inderdaad misschien komt hij (de niet echte)Jeanine ook tegen in het bos en daardoor wordt hij wakker ofzo??? en wil hij naar (de echte) Jeanine...]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    {de niet echte Jeanine? Heb ik wat gemist ? Sorry ik volgde al die gesprekken niet echt :$)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel