• Wand ik ben zaterdag(avond) gaan schaatsen,heel leuk.Maar door die schaatsen heb ik nu een dieppe schaafwond op mijn been(bijna mijn enkel).Ik loop nu al 3 dagen met verband om dat ding, en hij doet pijn!!Ik kan niet eens meer fatsoenlijk lopen zonder dat ik hem voel.En douche doet echt verschikkelijk pijn.

    Ik vroeg gister aan mijn zus hoe lang het duurt voordat hij weg is,en zij zei dat ze nogsteets las heeft van een blaar(is het zelfde prinsiepe) en dat was een maand geleden..
    Dus ik moet nog een maand ofzo met verband om me been lopen.Heel fijn

    Iemand ooit zoiets mee gemaakt,en zo ja duurt het echt nog een maand?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb vaak wonden/sneeën/schaafwonden (lees; Ik blesseer me vaak, ik ben een klungel) en bij mij duurt dat niet zo lang hoor. Gewoon iedere ochtend goed verzorgen met jodium of iets anders desinfecterend. Doe dat 's avonds ook en ga slapen zonder je verband. Dan is het na 2 á 3 weken wel weg.

    En blaren genezen altijd veel langzamer omdat het een vochtophoping is. Dus dat kun je nietzo goed vergelijken. Maar in ieder geval veel sterkte!

    (flower)


    -

    Dank je
    Die blaar is nu al een maand open,dus is het een gewone wond.Dan kan je her wel vergelijke.En dat verband heb ik alleen om als ik schoene aan heb,daarna gaat hij er ook meteen af.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Luctus schreef:
    Dank je
    Die blaar is nu al een maand open,dus is het een gewone wond.Dan kan je her wel vergelijke.En dat verband heb ik alleen om als ik schoene aan heb,daarna gaat hij er ook meteen af.

    Aah okay, dan is het goed. Je wond moet wel genoeg lucht krijgen natuurlijk. Maar, die blaar, die zit op haar voet, denk ik? Want dan kan het kloppen dat het zo lang duurt, want dan loop je hem steeds open (heb ik ook altijd).


    -

    jackstrify schreef:
    (...)
    Aah okay, dan is het goed. Je wond moet wel genoeg lucht krijgen natuurlijk. Maar, die blaar, die zit op haar voet, denk ik? Want dan kan het kloppen dat het zo lang duurt, want dan loop je hem steeds open (heb ik ook altijd).

    Zij kant van haar voet,maar ik heb wel geluk dat hij op me been zit,daar liggen veel bloedvaten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Luctus schreef:
    (...)
    Zij kant van haar voet,maar ik heb wel geluk dat hij op me been zit,daar liggen veel bloedvaten.

    Idd dan kunnen jou witte bloedlichaampjes jou wond sneller genezen. ^^


    -

    en mijn knie is daardoor blauw :((ik was mee)
    Beterschap :Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    schaatsen is saai.

    Beterschap (:


    your eyes are like stars in the night.

    Weetje ik zit nu thuis anders had ik nu op het ijsbaan moeten zijn met school -.- en daar heb ik totaal geen zin in aangezien ik vorig keer mijn arm openhaalde. Maar anyway

    Beterschap (flower)


    You can run but not hide

    valt mee
    verzorg het goed dan is het best snel weer beter
    ach je kunt beter zo een wond hebben dan iets breken ofzo;)

    and @kloekkloek, schaatsen is neit saai, is superleuk<3


    Why don't you break my heart

    Ik was midden december '09 gaan schaatsen met m'n klas en ik droeg hockey schaatsen,maar ik had enkel kousen aan i.p.v. lange en had ik na schaatsen 5 cm ofzo boven m'n beide enkels diepe wonden doordat ik geen lange kousen droeg in die hockey schaatsen en dat deed serieus veel zeer en dat was na een maand pas weg.Ik heb er ook bijna elke dag zalf er moeten op smeren.Al heb er nog wel een litteken van.

    Dus ja het kan goed zijn dat het nog een maand kan duren voor dat het weg is.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2010 - 14:07 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Ik zit al 2 weken met een blaar ;(


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik ga 5 februari schaatsen met het school,het ga wennen worden want ik heb het allang niet meer gedaan.

    Iedereen bedankt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall