• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 11:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nils Cristans
    Ik kijk haar glimlachend aan. 'Wat is je favoriete bloem? eten? vakantieland? winkel? slechtste en beste vak? favoriete leraar? minst favoriete leraar, dat soort dingen.'

    [nog steeds avond]

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 19:31 ]


    Remember to be ridiculous.

    [ ja nog steeds diezelfde avond]

    Summer

    "Lijkt me een goed plan" zei ik glimlachend en rekende het snoep of waarna ik alles in mijn tas gooide. "Ik kan echt niet zonder magie" zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Ik ook niet,' zucht ik. 'Hoe houden die muggles het vol? Ik bedoel als zij boodschappen moeten doen lopen ze rond met van die verschrikkelijke plastic zakken enzo omdat het er anders niet in past.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Ik heb echt geen idee, ik overleef de zomervakantie maar net" zei ik serieus. "Dat klopt en dan zijn die tassen te zwaar dan scheuren ze en daar gaan al je boodschappen""


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Verschrikkelijk,' zeg ik. 'Gelukkig blijft die bezwering buiten Hogwarts werken al zeuren mijn ouders dat dat teveel opvalt. Net als tenten opzetten, waarom moet dat zonder magie?'


    Remember to be ridiculous.

    Emma Carter
    Even keek ik hem verbaasd aan, maar toen begon ik te lachen. 'Je wilt wel heel veel weten' antwoordde ik toen ik uitgelachen was. Maar oké, het was toch niet allemaal belangrijk. 'mijn favorite bloem is een roos, eten sla, vakantieland australië. een favorite winkel heb ik niet want er zijn heel veel leuke winkels, mijn beste vak is toverdranken, slechtste waarzeggerij, favoriete leraar Dumbledore -of Hagrid- minst favoriete leraar sneep, en zo heb ik wel genoeg verteld vind je niet? Nu jij' Ik realiseerde me dat hij me nog nieteens had verteld behalve hoe oud hij was, iets waardoor ik op de één of andere manier heel nieuwsgierig was.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 19:36 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Summer

    "Ik zou het echt niet weten" gaf ik eerlijk toe. "En als je het onopvallend doet valt het heus niet teveel op" zei ik schouderophalend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nils Cristans
    'Favoriete bloem een klaproos, eten alles wat Italiaans is, vakantieland Frankrijk, mijn favoriete winkel is een fopshop die jullie hier niet hebben, mijn beste vak is verzorging van fabeldieren, mijn slechtste vak toverdranken want ik blaas het lokaal op, favoriete leraar Roosmond, minst favoriete leraar Karkarov.'
    Ik kijk haar lachend aan. 'Nog iets dat je wilt weten?'


    Remember to be ridiculous.

    Emily
    'Daar zijn mijn ouders het helaas niet mee eens dus meestal breek ik die regel,' zeg ik. 'Ik neem toch ook gewoon magisch snoepgoed mee?'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Dat zou ik ook dan al zou ik niet weten wat mijn ouders ervan zouden zeggen aangezien ik ze niet persoonlijk ken" zei ik. "Maar ja dat magisch snoepgoed neem ik ook altijd mee al kijken ze daar wel raar van op aangezien ze het niet herkennen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    Ik val stil. Summer heeft het bijna nooit over haar ouders. Ze kent ze niet en daar hoeven verder dus ook geen woorden aan besteed te worden. Zo zit het nou eenmaal in elkaar. 'Het wordt pas mooi als de chocokikkers ontsnappen.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik merkte dat ze snel naar een andere onderwerp zocht. "Het maakt niet uit je kon het ook niet weten en dat heeft zo ook weer redenen en je mag het er wel over hebben" zei ik glimlachend. "Maar met die chocokikkers die ontsnappen zijn inderdaad grappig" zei ik
    "Je zou die gezichten is moeten zien"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Die gezichten zie ik vaak genoeg,' zeg ik. 'Ik woon in een muggledorp remember?'
    Ik grinnik en haal mijn hand even door mijn haar. 'Ik ben dol op magie.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Weet ik het, maar het blijft gewoon briljant" zei ik lachend en zag dat Hogwarts langzaam weer inzicht kwam. "Ik ook en ik zou niet weten wat ik zonder magie moet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    Hogwarts komt weer in zicht en het is al behoorlijk afgekoeld. Ik ril even. 'Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet erg zal vinden om zometeen weer in de warmte van de leerlingenkamer te zijn.'


    Remember to be ridiculous.