• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane = xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Céline Hay= missmelark Heeft veel leerwerk dat ze wel leert ipv. ik dus is niet megaveel online maar probeert wel
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en
    xFlyy
    Alyssa Zarah Blades= xFlyy
    Nana Celeste Cartwell=Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere
    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MsHutcherson, DrNightmare & xMockingjayy

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 15:52 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn Topic's.

    [heeft Jimmy nog wat tegen Mary Ann gezegt?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    James

    "Jane" riep ik in de hoop dat ze er nog was en knielde naast Summer neer die nog steeds buiten bewustzijn was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    LuvMustache schreef:
    [heeft Jimmy nog wat tegen Mary Ann gezegt?]


    [Wat is haar laatste reactie?]

    Password schreef:
    (...)

    [Wat is haar laatste reactie?]


    [ze zat nog steeds op de trapXD]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    LuvMustache schreef:
    (...)

    [ze zat nog steeds op de trapXD]


    [Oké, dan niet.]

    Mary Ann Robins

    Na een tijdje uitgehuild te hebben loop ik terug naar de klas. Ik zie Jimmy boos voor zich uit kijken en ik tik hem op zijn rug aan. Wacht tot Jimmy zich omdraait. Ik heb betraande ogen en wil terug lopen, maar dan draait Jimmy zich om. 'Wil je even meelopen?' vraag ik schor.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Lilly
    Huilend liep ik weg naar de tsja. Ik liep uiteindelijk een hoekje om war ik me van ellende neer let vallen.
    Ik zou aan james vragen of Moon daar mocht wonenn en niet naar een kostschool zou moeten. Als dat geregeld was kon ik mijn plan doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Ik was trots op mezelf. Ik had jeugdzorg en de politie verteld wat er was gebeurt. Ze geloofden me gelijk na de blauwe plekken en het bloed. De meeten blauwe plekken waren niet van nu, maar het hielp in ieder gebal heel erg. Omdat Moon geen ouders meer zou hebben die voor haar konden zorgen zou ze nar een pleeggezin gaan. Helaas geen weeshuis. Dat pleeggezin wa gelukkig ook niet al te best. Ze wonen aan de andere kant van het land en hebben al 10 kinderen. Vrolijk liep ik de school binnen en zag Lilly zotten.
    'die zie je nooit meer terug!' zong ik vrolijk.
    Ik ging naar James.
    'sorry dat ik plots weg was' verontschuldigde ik me.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ik negeerfejanedie vrolijk binnen kwam.
    " jane wil jij iets aan james vragen" riep ik haar na


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'jane wil jij iets aan James vragen' vroeg Lilly
    'maar matuurlihk Lilly, dat is wel het minste dat ik voor je kan doen nu je je zusje nooit meer zal zien' ik trok expres een pruillip.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ik staarde naar de grond." wil je vragen of james voor mijn zusje kan zorgen en anders iemand vind die goed voor haar zorgt als ik er niet meer ben". Ik keek haar vragend aan.
    Als ik moon in de steek liet moest ik wel zorgen dat ik voor haar de toekomst geregeld had.
    Ik zou nog wat foto's van ons ,aken en dan klaar. Ik hoefde geen begravenis. Gewoon afscheid van moon meer niet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'oh maar Lilly, wret je hetdan nog niet?' mijn stem klonk heel geacteerd. 'Er is een pleeggezin voor haar geregeld, aan de andere kant van het land'
    Ik ging met mijn handen in mijn heupen staan, trots op wat ik heb veroorzaakt.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Dan is het enigste wat ik kan hopen dat ze het later goed krijgt". Zucht ik. Ik wist at ze me uitdaagde.
    " wwanneer moet ze daar heen ?" ik liet geen enkele emotie horen.
    Misschien was het maar beter voor moon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Ik had een leukere reactiw verwacht, maar ging toch verder met uitdagen.
    'ze hebben nu een gesprek met je geweldige moeder, dus ik denk vanavond nog!'
    'maar Lilly, misschien kan je wel met haar bellen? oh nee dat kan niet, er mag geen contact meer met familie zijn!'
    'ik ga weer! doei doei' en liep naar James.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”