• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane = xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Céline Hay= missmelark Heeft veel leerwerk dat ze wel leert ipv. ik dus is niet megaveel online maar probeert wel
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en
    xFlyy
    Alyssa Zarah Blades= xFlyy
    Nana Celeste Cartwell=Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere
    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MsHutcherson, DrNightmare & xMockingjayy

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 15:52 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly.
    Ik negeerde James. "Owja dan weet je niet wat ik met haar afgesproken heb, maar daar ga je snel achter komen" Voor ik het wist schoot mijn arm eerst naar achter en toen hard naar voren tegen haar wang aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Ik greep naar mijn wang en voelde hoe die langzaam rood gloeide.
    'Ik vertrouw Summer, ze doet zoiets niet' zeg ik.
    Ik wreef over mijn pols, Lilly had hem hard vastgegrepen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Misschien zijn dit de redenen waarom Rose en Summer vanavond gewoon weer thuis zijn" zei ik en stond op. "Je gaat echt te ver"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly.
    "Je vertrouwt de verkeerde mesnen" zeg ik tegen jane. "Alsof ik dit ooit zou doen waar Moon en Rose bij zijn" riep ik boosn aar hem. Ik wist niet waarom maar ik sprong ineens uit mijn vel. Eindelijk vond ik iemand die wist hoe ik me voelde en die werd afgepakt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'dus jij vind Summer niet te vertrouwen? Zal ze leuk vinden' snauw ik.
    'En je hebt dit al gedaan waar ze bij waren, geloof me, ik weet alles'
    Misschien had ik dat laatste niet moeten zeggen, maar ze verdiende het.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Misschien heb je wel gelijk" zei ik schouderophalend. "Want ik dacht namelijk wel dat jij te vertrouwen was, maar Jane had gelijk"
    "En ik weet dat Summer te vertrouwen is aangezien ze nog steeds mijn zusje is"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "Ow wat dan hé wat dan" schreeuwde ik. Met meoite onderdrukte ik de neiging haar te schoppen. "turt: riep ik boos. "Owja james even korte herinnering wie wou zijn zusje dumpen om zelf ertussen uit te kunnen"

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 11:11 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    ' ow wat dan he, wat dan?' schreeuwde ze. ' trut'
    'Je weet best waar ik het over heb, die woede utibarsting op school bij Rose en Moon' zeg ik. 'dat was niet zo slim van je he?'
    Ik vind het wel leuk om te zien hoe Lilly fipt, op mijn gezicht staat dus ook een grote glimlach.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Summer

    Ik hoorde geruzie op de gang en ging kijken.
    "Wat is hier aan de hand?" vroeg ik verbaasd en ging naast Jane en James staan


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Ik voelde me van binnen ontploffen en volgens mijj had ze dat in de gaten.
    Ik stormde op haar af en gaf haar een trap tegen haar scheen been. "Houd je k*tbek dicht over mijn zusje" schreeuwde ik terwijl ik een uithaal deed om haar te slaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'wat is er aan de hand?' vroeg Summer.
    'Lilly heeft weer een van haar woedeuitbarstingen' zeg ik schouderophalend.
    Lilly trapt tegen mijn scheen. 'houd je kutbek dicht over mijn zusje' schreeuwde ze.
    Doodat ik naar mijn been greep ontweek ikhaar uithaal maar net.
    'Lilly je bent gestoord, ik haal Moon wel op, ze mag niet bij een gek wonen'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ze ontweek net mijn klap. "Jij blijft met je poten van mijn zusje af" schreeuwde ik. en ik krabte met mijn lange nagels en trok aan haar haren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    Ik keek naar Jane "Ik had je eerder moeten vertrouwen en moeten geloven" zei ik. "Sorry"
    Erna keek ik naar James "Het spijt me wat ik allemaal heb gezegd en gedaan en heb was echt niet mijn bedoeling"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    Ik werd aan mijn haren getrokken en gekrabt door Lilly.
    Om het minder pijn te laten doen maakte ik van mezelf een bolletje en wachtte tot Summer of James me zou helpen.
    In mijn eentje ben ik niets tegen Lilly, dan zorg ik alleen voor meer moeilijkheden.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    "Trut die je bent" schreeuwde ik. Boos stond ik op en trapte nog een keer hard tegen haar om vervolgens boos terug naar het lokaal te lopen om daar aftekoelen. Niemad mocht Moon me ooit afnemen. Geen vader hebben en een halve moeder was al erg genoeg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan