• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane = xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Céline Hay= missmelark Heeft veel leerwerk dat ze wel leert ipv. ik dus is niet megaveel online maar probeert wel
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en
    xFlyy
    Alyssa Zarah Blades= xFlyy
    Nana Celeste Cartwell=Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere
    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MsHutcherson, DrNightmare & xMockingjayy

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 15:52 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ mmwhah ik denk het niet]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [hahaha ik ga zo echt]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Ik werd op de grond geduwd. Gelijk stond ik op en liep op hetzelfde rustige tempo naar de deur.
    'ik zal Moon de groetjes van je doen! Ze zal het vast geweldig vinden in het weeshuis!'
    Dat was niet zo slim om te zeggen. Daarom zette ik het op een rennen.
    'James hou Lilly tegen!' riep ik nog snel.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    Ik keek op en stond op. Bij Summer zo ik zo wel weer kijken.
    Ik rende achter Lilly aan en pakte haar polsen vast net zoals Summer net had gedaan. "Jij gaat eerst kalmeren"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "Nee dat doe je niet doe het niet jane" schreeuwde ik hysterisch van paniek.
    Dit meende ze niet. James pakte mij vast en zei "jij gaat eerst kalmeren"
    "Jij lul vind je dat normaal " ik probeerde zijn geslachtsdeel te raken.

    [ik ga heel snel douchen over een uur vertrke ik]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Als jij kalmeert ga ik met haar praten" zei ik.
    "Trouwens ik vind een iemand buiten bewust zijn wel genoeg"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [trug]
    Lilly
    `denk je dat ze luuisterd bij jou krijgt ze altijd haar zin. Ik zal Rose eens van je afnemen` zeg ik gevaarlijk kalm. Ik probeer alles in te houden. Allse voor Moon. `Ik heb tegen Sumer gezegd dat ze me moest laten gaan`


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Dan toch niet ik probeer alleen te helpen en Rose neem je niet van mij af" zei ik. "En ik was van plan haar nog bij je te laten logeren morgen maar dat kan je nu wel vergeten".
    Ik keek even achterom en zag Summer nog op de grond liggen. "Summer wist hoe ze moest handelen aangezien ze vroeger hetzelfde was als jou, maar je hebt het weer verpest" zei ik "Eindelijk is iemand die je aardig vind en die sla je weer"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    `Ja ik doe altijd alles zelf. Denk je dat ik vor alles gekozen hebt zak` spuug ik naar hem toe.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Kijk dat ik jou niet meer mag komt doordat je altijd zo tegen me reageert" zei ik. "En met Summer tsja ik was niet degene die haar sloeg en schopte "


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    `dat is waar ik stook mezelf op zodat ik iedereen rond sla. Denk je echt dat ik zo ben James. laat maar trouwens ik weet het al. Ik ben een gek die zichzelf niet onder controle kan houden.` roep ik boos en tranen stromen over mijn wangen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Zeker nu ik zeg dat ik wel met Jane zal praten en je zo reageert stookt zeker ook iemand anders je op" zei ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    `weet je laat ook maar. Ik doe geen fuck goed. Ik zou beter af zijn als ik dood was. ik ben schijnbaar toch maar een pschychokind not more` schreeuw ik huilend. MIjn leven had ik weer wel gezien.

    ïkga*


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Dat zegt ik niet en dat is niet waar" zei ik. "Ach weet je wat alles wat ik zeg is toch niet goed dus ik ga maar is bij mij zusje kijken' zei ik en liep naar Summer toe


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ is goed]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer