• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane = xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Céline Hay= missmelark Heeft veel leerwerk dat ze wel leert ipv. ik dus is niet megaveel online maar probeert wel
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en
    xFlyy
    Alyssa Zarah Blades= xFlyy
    Nana Celeste Cartwell=Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere
    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MsHutcherson, DrNightmare & xMockingjayy

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 15:52 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    Ik knikte "Het is goed".
    Ik keek naar Lilly en Jane en besloot dat we maar is wat doen aangezien dit te ver gaat.
    Ik zag Summer die Lilly aan haar haar naar achteren trok en met een simpele beweging haar polsen vast had.
    "Lilly je weet dat je het zo alleen maar erger maakt en binnenkort als het zo doorgaat Moon wel bij je weg moet hé" vroeg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ehm lilly was al in het lokaal terug gegaan]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ ik weet maar het verzenden duurt zo lang dus eerder dat het er staat mis ik al weer de helft en aanpassen lukt niet ):]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ow anders ehm was lillhy er nog wel maar voor ze wegliep had summer haar te pakken]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    IK werd van achteren aan mijn haren vastgegrepen en mijn polsen werden vast gepakt."Jij moet niet praten over Moon jij weet niks over ons helemaal niks" gilde ik naar hem. Bijna kwamen er tranen van woede en verdriet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Ik hoeft er ook niets over te weten alleen dat als je nog langer zo door gaat Moon wel bij jou uit huis word geplaatst en ik kan het weten hé Summer" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "Hou je kop dicht eikel" schreeuwde ik en ik probeerde me los te trekken en te trappen. ik kon er neit tegen als ze met zen alle tegen me in gingen

    [eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Geef me een goede reden" zei ik schouderophalend. "Dan zal ik er nog wel is over nadenken" zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "Hou gewoon op en laat me los!" schreeuw ik en begin weer te worsteleln


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    Ik liep naar voren en ging voor haar staan "Ik dacht het niet en trouwens Summer is degene die je vasthoud" zei ik lachend. "Die weet dus ook gelijk hou je echt bent" zei ik en liep naar Jane "Heey gaat het wel?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "Denk je dat je me daarmee kunt hebben. Summer laat me NU los" vroeg ik half smekend aan haar. Het zou echt niet zmeer lang duren voor ik mezelf niet meer zou kunnen inhouden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    "Zodat je James en Jane weer kan slaan en kan uitschelden ik dacht het niet" zei ik. "Ik heb genoeg fout gedaan en ik zorg dat zulke dingen niet meer gebeuren"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'heey gaat het wel?' vroeg james die naar me toe kwam.
    'ja, het gaat prima' zei ik en krabbelde overeind.
    Ik liep naar lilly en gaf haar een klap in haar gezicht en een trap tegen haar scheen.
    'die had je nog tegoed'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly.
    "Laat me gewoon gaan ja. En trouwens James dnek je echt dat je Moon zo makelijk van me kunt afpakken" ik keek hem gemeen aan. ERgens wist ik wel dat als hij tegen moon zou zegge dat ze bij Rose mocht logeren dat ze het zou doen. Ik gaf geen kik toen ze me trapte en sloeg. Ik had het verdient.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 12:20 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Ik heb genoeg meegemaakt om te weten hoe je dat moet oplossen" zei ik terwijl ik even omkeek.
    "Nee dan moet je eerst kalmeren" hoorde ik Summer zeggen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer