• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane = xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Céline Hay= missmelark Heeft veel leerwerk dat ze wel leert ipv. ik dus is niet megaveel online maar probeert wel
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Mickien
    xFlyy
    Alyssa Zarah Blades= xFlyy
    Nana Celeste Cartwell=Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere
    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MsHutcherson, DrNightmare& xMockingjayy

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 15:52 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lillly
    "Ach Moon is niet zo gek hoor als je dat soms denkt" roep ik naar hem. Hij keek heel even om. "Als je me los laat kan ik rustig wordne zo niet" zeg ik tegen Summer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Daar hoef je ook niet gek voor te zijn je moet gewoon hulp inschakelen en dan word alles vanzelf geregeld" zei ik.
    "Dan moet je dat maar is leren" zei Summer


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Ik negeerde James want ik wist dat hij gelijk had.
    Van binnen kreeg ik het heel warm. "Summer NU" ik beet op mijn kiezen om niet te schreeuwen, slaan, schoppen of iets anders te doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    'Ik wil je wel loslaten maar ik geloof je niet Lilly' zei ik.
    "Trouwens ik heb geleerd dat het beleeft is om antwoord te geven als iemand want zeg dus zou jij dat ook niet is doen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    lilly
    Ik negeerde iedereen en sloot mijn ogen. GEconcentreerd dacht ik aan Moon.
    Ik kon haar niet aan iemand onbekends overlaten dan zou ze flippen. Ik moest me in houden. Maar door die gedachte werd ik juist woederder en begonnen mijn armen t etrillen ipv. rustiger te worden. Dit gaat fout, dacht ik bij mezelf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Summer ik zou maar oppassen" zei ik toen ik van Jane naar Lilly keek.
    Ik wist dat Summer niet los zou laten te ik zou maar hopen dat alles goed ging


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    lilly
    IK ademde langzaam diep in en uit.
    Mijn hele armen begonnen nu te trillen. IK concentreerde me op de stenen muren. "summer" waarschuwde ik haar nog maals


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    "Eerst kalmeren Lilly" zei ik. Dit had ik zelf ook heel vaak en ik wist dat je gewoon eerst moest kalmeren voor je iemand los kon laten, wnat anders zou het gewoon mis gaan


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Ik begon steeds gejaagder te ademen. Ze wou gewoon dat ik uit mijj slof zou schieten en ze Moon bij me weg konden doen. Ik wist zeker dat ze wisten dat Moon het enigste wat ik had was. "alsjeblieft ik probeer het echat" zei ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    "Ik weet hoe het gaat en je moet eerst kalmeren voor ik je los laat " zei ik.
    "Ik heb het vroeger ook meegemaakt en nu heb ik toch ook nergens meer last mee"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Door wat ze zei kon ik me niet meer in houden. Ik begon te schoppen, slaan en loswrikken, bijten krabben eigenlijk alles wel. En ik schold haar voor alles wat ik kon bedenken uit.

    [ik ga over 5 min.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'Lilly je stelt je echt aan' zucht ik 'kalmeer gewoon, zo erg is het niet om vastgehouden te worden'
    'ik haal Moon alvast op, dan wordt het straks minder erg voor haar'
    Ik loop richting de deur.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Summer

    Ik kreeg een klap in mijn gezicht en daar door liet ik gelijk los.
    Door de pijn zakte ik door mijn knieën en door een schop die volgde werd mijn zicht zwart.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "NEe je blijft met je kote poten van haar af" schreeuwde ik hystterisch naar Jane. Nog meer deed ik me best om los te komen maar ik gaf toe. Ze wist wel hoe je iemand in bedswang meost hoauden Uiteidnelijk kwam ik los en stormde ik op Jane af. Ik duwde haar hard op de grond.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 12:48 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [nou komt de broer en zussen liefde]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan