• Eén van mijn beste vriendinnen is jarig in Juni en nu wil ik graag een origineel kado hebben.
    Ze heeft veel posters op haar kamer en vindt dat ook leuk en daarom kreeg ik het idee voor een postercollage. Op een groot schildersdoek ofzo en dan allemaal posters van de mensen waar ze fan van is. En die dan een beetje over elkaar plakken enzo.
    Maar ik heb niet zoveel posters, dus vroeg ik me af of jullie nog misschien posters hadden waar jullie niks mee doen en die jullie naar mij willen sturen.
    Ik zoek posters van:
    One Direction
    Hungergames
    Twilight
    Justin Bieber
    Harry Potter
    Selena Gomez
    Emma Watson

    Ik weet niet of zo'n topic mag, in dat geval bied ik mijn excuses aan en mag dit topic worden verwijderd.

    Ik hoop dat jullie mij willen helpen, ik woon trouwens in Nederland.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik woon in België en heb maar een aantal posters liggen, dus ja, ik zal je niet kunnen helpen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    het is ook leuk fotos van jullie erbij te plakken, (: just an idea


    even a white rose has a black shadowx

    Intan schreef:
    het is ook leuk fotos van jullie erbij te plakken, (: just an idea

    Die heb ik niet zoveel, de meeste stonden op mijn mobiel die is gejat
    Maar leuk idee


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nog mensen?
    Ik heb zelf echt niet zoveel posters en ik denk dat het een leuk kado zou zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb een heel groot schildersdoek gekocht ervoor, nu nog meer posters


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    I don't think you're allowed to bump your topics. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ik zal het eerlijk gezegd niet plakken...
    dan kan het er af valen
    je kunt het er ook op printen in een speciale winkelxD;)
    wel leuk idee!!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ForeverNiall schreef:
    ik zal het eerlijk gezegd niet plakken...
    dan kan het er af valen
    je kunt het er ook op printen in een speciale winkelxD;)
    wel leuk idee!!!

    Ik heb speciale lijm gekocht en dat printen is erg duur, maar bedankt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik weet niet hoeveel posters je nu al hebt, maar je kunt ook gewoon een collage maken met allemaal foto's van artiesten en dan bijvoorbeeld 1 foto over een geheel A4'tje. Om het mooier te maken kun je dan ook nog fotopapier kopen, dat is niet zo ontzettend duur.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb maar ik gebruik ze zelf sorry.

    succes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb een hele grote twilight poster die ik haat,maar ik woon in België (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Quiescent schreef:
    Ik weet niet hoeveel posters je nu al hebt, maar je kunt ook gewoon een collage maken met allemaal foto's van artiesten en dan bijvoorbeeld 1 foto over een geheel A4'tje. Om het mooier te maken kun je dan ook nog fotopapier kopen, dat is niet zo ontzettend duur.

    Ik heb een heel groot schilderdoek gekocht ik denk on 1 bij 1,5 meter
    En ze heeft heel veel posters en verzamelt die ook.
    Ik heb ong 10 a 12 posters van mezelf


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    sorry, ik heb maar 6 1D posters, en daar ben ik erg gehecht aan... louis hangt naast mijn hoofd naast mijn bed *glimlacht gelukzalig*
    wel een erg leuk idee!


    I'm not crazy, my reality is just different from yours

    Ik kan morgen middag wel kijken voor je als je wilt, maar ik weet niet zeker of ik ze heb.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    ik heb wss wel wat Justin Bieber en Selena Gomez. Misschien ook 1D. Ik zal even kijken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see