• Yesh. Er zullen denk ik wel genoeg mensen zijn die Emilie Autumn kennen hier en er zijn er ook een behoorlijk aantal die volgens mij ook naar der luisteren en concerten bezoeken, dus die mensen zullen wel weten waar over ik het heb (hoop ik (nerd)).

    Nou, ik dus vanmorgen op 6 uur deze schoenen gewonnen :'DD en ze gaat ze helemaal voor me signeren en alles (krul). Iedereen zal vast wel denken, 'what the hell moet jij met schoenen van een ander?' Nou, Aprella is gewoon heel speciaal voor mij, net zoals de rest van EA en het idee dat die schoenen de hele wereld over gegaan zijn en opgetreden hebben in alle uithoeken van de wereld geeft me zo'n geweldig gevoel en al helemaal, omdat ik ook bij verschillende van die shows was en ik daar zo'n speciale en mooie herinneringen aan heb.

    Dus, haha nu voel ik me heel erg speciaal, omdat ik weet dat zoveel mensen die schoenen zo graag wilde en ik ze gewoon krijg. (Al vind ik het dan wel weer sneu voor die anderen mensen maar okay :'DD)

    Heeft iemand van jullie wel eens iets gewonnen/gevonden/gekocht wat heel veel herinneringen met zich meedraagt zodat het daardoor heel speciaal en belangrijk voor je werd/is.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 12:55 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Veel plezier met de schoenen.

    Nog nooit iets gewonnen dat ik superspeciaal vond.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb een stukje handdoek van Bill Kaulitz. Dat heb ik gekregen van mijn vriendin. <3


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    Ahw, dat is wel heel lief ja! Niet om aan te doen, die dingen lijken me echt verschrikkelijk om op te lopen haha, maar het is natuurlijk wel echt speciaal. Zou ze een mooie plekje geven. (krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vultures schreef:
    Ahw, dat is wel heel lief ja! Niet om aan te doen, die dingen lijken me echt verschrikkelijk om op te lopen haha, maar het is natuurlijk wel echt speciaal. Zou ze een mooie plekje geven. (krul)
    Haha ja ga ik ook zeker doen. Nee, ze zijn ook best wel versleten omdat ze ze twee jaar non-stop gedragen heeft zeg maar. Ik denk dat ik ze de hoek van en schilderij van me ga hangen, wat trouwens ook een schilderij van haar is, gemaakt door haar man. Dus, dat vind ik wel passen ja (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    PatriciaBill schreef:
    Ik heb een stukje handdoek van Bill Kaulitz. Dat heb ik gekregen van mijn vriendin. <3
    Ik wou eerst eigenlijk zeggen "Ie gadver, een stukje zweethandoek", maar eigenlijk is dat van mij precies hetzelfde haha. Maar das wel tof, waar bewaar je het dan? Of wat heb je ermee gedaan?


    Wie du mir, so ich dir.

    Scandal schreef:
    Veel plezier met de schoenen.

    Nog nooit iets gewonnen dat ik superspeciaal vond.
    Ghehe danku, zal wel goed komen (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    wauw, dat vind ik echt leuk voor je =D
    nja, ik heb eigenlijk nog niks gewonnen ofzo xd maar heb wel veel dingen die veel voor me betekenen zoals kettinkjes, foto's, medailles enz. (:


    T O K I O H O T E L < 3

    NinaNOISE schreef:
    wauw, dat vind ik echt leuk voor je =D
    nja, ik heb eigenlijk nog niks gewonnen ofzo xd maar heb wel veel dingen die veel voor me betekenen zoals kettinkjes, foto's, medailles enz. (:
    Ghehe dankje, ja ik vind het nog steeds helemaal geweldig, haha.


    Wie du mir, so ich dir.

    Scandal schreef:
    Veel plezier met de schoenen.

    Nog nooit iets gewonnen dat ik superspeciaal vond.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat vind ik echt superleuk voor je! Ik kende Emilie Autumn niet en nu ik wat van haar luister, vind ik het best leuk (:
    Ik heb een keer samen met een vriendin in Edinburgh een muts gekocht en nu draagt hij allemaal herinneringen aan die vakantie met zich mee, vooral omdat ik die vriendin en de andere meisjes waar ik bij was maar heel soms zie.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wel heel gaaf dat je die schoenen hebt gewonnen!
    Kleine dingetjes bij concerten betekenen vaak veel (: Gisteren bij The Hot Stewards heb ik bijvoorbeeld een roos gekregen van de zanger, die deelde er een aantal uit. Die ga ik bewaren, puur voor de herinnering (:
    En iets heel kleins is ook een heel mooi versierd doosje. Klein, rond, helemaal bezet met roze minikraaltjes en gekleurde steentjes en een rode fluwelen binnenkant. Die heb ik gekregen toen ik een jaar of 7 was, misschien zelfs jonger, en ik weet het nog precies, ook hoe dolgelukkig ik ermee was. Dat doosje gebruikte ik voor mijn wisseltanden. En op een dag vond ik het nodig om er parfum in te spuiten, oililly. Dat is al zowiezo 8 jaar geleden, en de geur zit er nog steeds in. En soms doe ik het doosje open, en dan ben ik weer dat 7-jarige meisje in een oosterse princessenkamer in Breda. (:

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 15:51 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mapangarapin schreef:
    Dat vind ik echt superleuk voor je! Ik kende Emilie Autumn niet en nu ik wat van haar luister, vind ik het best leuk (:
    Ik heb een keer samen met een vriendin in Edinburgh een muts gekocht en nu draagt hij allemaal herinneringen aan die vakantie met zich mee, vooral omdat ik die vriendin en de andere meisjes waar ik bij was maar heel soms zie.
    O dat vind ik idd ook echt schattig en speciaal! Dat is wel echt leuk ja. Ik wil ook nog een keer naar Edinburgh *,*!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb wel speciale dingen, alleen ze zijn niet van bekende mensen ofzo. Maar voor mij hebben ze ontzetten veel waarde.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FACEPLANT schreef:
    Wel heel gaaf dat je die schoenen hebt gewonnen!
    Kleine dingetjes bij concerten betekenen vaak veel (: Gisteren bij The Hot Stewards heb ik bijvoorbeeld een roos gekregen van de zanger, die deelde er een aantal uit. Die ga ik bewaren, puur voor de herinnering (:
    En iets heel kleins is ook een heel mooi versierd doosje. Klein, rond, helemaal bezet met roze minikraaltjes en gekleurde steentjes en een rode fluwelen binnenkant. Die heb ik gekregen toen ik een jaar of 7 was, misschien zelfs jonger, en ik weet het nog precies, ook hoe dolgelukkig ik ermee was. Dat doosje gebruikte ik voor mijn wisseltanden. En op een dag vond ik het nodig om er parfum in te spuiten, oililly. Dat is al zowiezo 8 jaar geleden, en de geur zit er nog steeds in. En soms doe ik het doosje open, en dan ben ik weer dat 7-jarige meisje in een oosterse princessenkamer in Breda. (:
    Ooo, dat vind ik zo schattig haha! Zo lief. Ook dat je dan nog steeds dat parfum ruikt wat weer helemaal voor de herinnering zorgt. Ja, dat vind ik een mooi iets om herinneringen aan te hebben ;3. En dat van die roos is wel vet leuk en lief :3.


    Wie du mir, so ich dir.

    Spain schreef:
    Ik heb wel speciale dingen, alleen ze zijn niet van bekende mensen ofzo. Maar voor mij hebben ze ontzetten veel waarde.
    Maakt verder niet uit of ze van bekende mensen zijn :Y), gaat om de herinnering toch (nerd)?


    Wie du mir, so ich dir.