• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane =
    xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en
    xFlyy

    Alyssa Zarah Blades= xFlyy
    Nana Celeste Cartwell=
    Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere


    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 15:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ sorry moest even eten]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ ik weer met mijn ideeën. Ik weet niets meer]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [hahah, hadden jullie niets met Summer in gedachten? Ik dacht dat jullie dat helemaal hadden afgesproken?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ nee ik was nog even aan het verzinnen waarom ze precies James zijn ergste nachtmerrie is]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik help je er wel uit, wacht even]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    lilly
    Ik knikte begrijpend."Net als Jane vond het niet eens erg toen Alice van het dak geduwd was en dood was. Ze vond dat ik me aanstelde omdat ik er geschrokken vanwas. Ik had haar misaschien wel kunnen redden" zei ik zacht en keek naar summer.

    [ben er tot iets voor half]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Juist omdat James zei dat ik niets tegen haar mocht zeggen deed ik het wel. Zo koppig ben ik wel.
    'doei James' grijnsde ik toen ik opstond en hem een kus gaf. Ik liep naar Summer, dit keer zou ik me normaal gedragen.
    'hoi' zei ik lief toen ik voor haar stond. 'je bent dus blijkbaar nieuw hier en familie van James, aangezien wij later ook familie zullen worden wil ik wel wat van je weten' praat ik verder. 'vertel eens iets over jezelf'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [als ik niet snel reageer sorry ben me aan het omkleden en wat yoghurt aan het eten en rpgen]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    Ik keek Jane verbaasd aan. Dit was dus echt geen goed plan, maar ik wist dat ik haar niet kon tegen houden. Als dit maar goed ging.

    Summer

    Voor ik wat kon zeggen kwam Jane binnen. "Nieuw ben ik ja en ook familie van James" zei ik. Jammer genoeg dacht ik er nog achteraan.
    Dit klopte ookal niet, maar ik besloot toch te antwoorden "Wat wil je weten?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'wat wil je weten?' vroeg ze.
    Ik ging op een tafel zitten. 'alles'
    'je lievelingskleur, favorite muziek, geheimen' ik dacht na.
    'alles dus'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Jane die stormde wat en ratelde half tegen Summer.
    Ik keek even verbgaasd. "Jane waar is James dan kan ik hem gelijk wat vragen" ik kijk naar jane


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'Jane waar is James dan kan ik hem gelijkvwat vragen' vroeg Lilly, ik zag haar verbaast kijken. Ik grinnikte even.
    'hij is op de gang' zei ik ongeintresseerd. Ik keek nog steeds naar Summer. Ik was benieuwd wat ze zou gaan zeggen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Summer

    "En waarom ben je ineens zo geïnteresseerd in alles en zeg niet omdat we later ook familie zullen worden want dat slaat nergens op" zeg ik en keek haar aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Ik knikte en liep naar de gang.
    "james ik wil je wat vreagteN" zei ik terwijl ik naar hem liep


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Vraag maar wat je wilt vragen" zei ik en keek even op waarna ik weer voor me uitstaarde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer