• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane =
    xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en
    xFlyy

    Alyssa Zarah Blades= xFlyy
    Nana Celeste Cartwell=
    Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere


    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 15:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "Ik zal het nog wel doen vanmidag ofzo" niet dus voegde ik in gedachte erachteraan. "tsja ik snap je"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    Ik keek haar aan "Niet dus' zei ik lachend. "Maar je moet het zelf weten"
    Ja ik zie wanneer mensen liegen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    lilly
    "Heey"grinikte ik. "WEetje ik denk niet dat ik het doe. Dan gaat jane weer zijken en ik heb er gewoon geen zin meer in. Owja ik was een stukje vergeten met Jane en Alice" bedenk ik me net. Misschien was datstuk nog bruikbaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    "Zoals ik al zei je moet het zelf weten" zei ik lachend.
    Ik keek op de klok "Hoe lang moeten we hier eigenlijk nog doorbrengen want ik heb echt geen zin meer"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "tjsa." "ehm wij moeten tot half 5"
    zucht ik. ach. de rest had verschillende tijden maar nut wij van half 9 tot half 5


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    "Dat overleef ik echt niet" zei ik en zuchtte even.
    Ik haalde het elastiek uit mijn haar en gooide het in mijn tas.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Ik grinnikte. "Zal ik je haaren in vlechten anders? " ik kijk haar vragend aan. En anders deed ik het bij mezelf wel. "Ging je wel of niet mee naar mijn huis naar Moon en Rose"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    "Ik vind het goed" zei ik lachend en keek haar aan "Tuurlijk ga ik mee want ik heb echt geen idee wat ik anders moet doen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Ik grinik en pak de borstel uit haar tas. Eerst borstel ik het en darna begin ikhet moi in te vlechten. Na 5 minuten was ik al klaar en deed ik het stiekje er omheen. "Waar woon jij nu?" Ik pakte mijn eigen borstel en vlechtte mijn haren ook in.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    "Bedankt" zei ik lachend en keek haar weer aan. "Ik woon overal en nergens sinds ik hier op school zit" gaf ik eerlijk toe. "want eerst reisde ik over de hele wereld maar ik had behoefte aan een vaste woonplaats"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "Je kunt anders wel bij mij tijdelijk komen we hebben toch genoeg kamers." bood ik aan. Ik mocht haar echt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    Ik keek haar verbaasd aan "Meen je dat echt?" vroeg ik. "Ach het maakt eigenlijk ook niet uit want ik wil jullie als je het meent niet tot last zijn"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "Ja we hebben nog 3 kamers over. Op zolder 2 en 1 naast de mijne. Je bent Rose en mij echt niet tot last" Tsja dat was voordeel als je moeder er amper was en je geen vader meer in huis had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    "Als je zeker weet dat ik jullie niet tot last ben dan heel erg graag" zei ik glimlachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "tuurlijk. kUn jij een beetje koken. Want ik moet altijd koken maar ik ben niet de beste."grinnikte ik. Denkend aand e eerste weken dat mama niet kookte en ik iets maakte wat uiteindelijk eieren of toast werd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan