• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane =
    xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en
    xFlyy

    Alyssa Zarah Blades= xFlyy
    Nana Celeste Cartwell=
    Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere


    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 15:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [uhm waar waren we gebleven ik weet niets met lilly]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Lilly liep op de gang en Summer zat in het lokaal]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [owja]
    Lilly
    Ik nam mijn mobiel op het was Moon. "Moon alsjeblieft ik heb op school even wat problemen. Vanmiddag ben ik gewoon thuis en ik neem iemand mee. Dan kunnen we met zijn drieën misschien leuke dingen doen" langzaam liep ik terug het lokaal in. "Moon pliees" smeekte ik haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    Ik keek op toen ik de deur open zag gaan en Lilly wat hoorde zeggen. "Problemen?" vroeg ik en keek haar even aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "Moon ik zie je straks, sorry" zeg ik zacht tevegn haar en ik hing op. "problemen?" Summer keek me aan. Ik knikte langzaam. "Mijn zusje wilt niet dat Rose weggaat. Ze wou al zolang dat iemand kwam logeren maar dat ging telkens niet en nu is er iemand en tsja ze wilt niet dat ze trug gaat" zei ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    Ik knikte "Dat kan ik best begrijpen" zei ik en dacht na. "De enige manier om te zorgen dat ze niet weg hoeft is toch met James erover praten" zei ik.
    Toen pas drong tot me door wat ik zei "Oke nooit gedacht dat ik dat zou zeggen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "ze wou het zelf" ik staarde naar de grond.
    "En aan james heb ik niks"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    "Ik en James mogen elkaar wel niet maar ik weet zeker dat er hierover wel met hem te praten valt" zei ik en keek haar aan. "En over Rose fdat ze dat zei heeft zo ook zijn redenen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "Ik vroeg toenstraks aan hem of er een andere manier was maar dat moest ik zelf maar uitzoeken dus nee. Zeker niet wat er de laatste 2 dagen is gebeurd " geef ik toe.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    "James is gewoon een beetje chagrijnig maar dat kan ik ergens ook wel begrijpen" zei ik. "En wat is er dan allemaal gebeurd in de afgelopen 2 dagen?" vroeg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "Veel ruzie en uiteindelijk heeft hij mij gered en ik weet nog steeds niet alles. Jane die denkt dat ik hun uiteilkaar wil hebben en zo hebben we telkens ruzie. Jane mag schijnbaar alles terwijl ze gewoon mij uitlokt zodat ik een aanval krjig" ik staar uit het raam. Ergens was het wel fijjn om met iemand te praten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    "Maar je wilt hun niet uit elkaar hebben of wel?" vroeg ik. "En geloof me ik denk niet dat zij ook alles mag hoor" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly.
    "Nee dat wil ik niet. Ik herinner me wel dat ik een tijd een oogje op hem had maar ik gun het ze wel gewoon. Maar Jane gelooft dat niet." Ik laat mjin hoofd in mijn handen zakken. "Jek ent haar niet goed maar ze isw een bitch. Als ik goed wil beginnen zonder ruzies verpest ze het weer. Ze denkt dat ik doe alsof ik niks meer wist"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    "Ik snap je maar ergens snap ik Jane ook wel ergens" zei ik. "Maar dat kan altijd nog veranderen aangezien ik niet alles weet " zei ik. "Ik ben hier natuurlijk nog niet zolang"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "Hoe bedoel je ik snap jane. Ik heb haar al verteld dat ik het hun gun" Ik voel de tranen brandnen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan