• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane =
    xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en
    xFlyy

    Alyssa Zarah Blades= xFlyy
    Nana Celeste Cartwell=
    Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere


    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 15:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'sorry hoor, ik ben alleen nieuwchierig' begin ik beledigt. 'aangezien je nieuw bent leek het me wel leuk voor je om mensen te leren kennen' ik praat weer verder.
    'maar ik begin wel'
    'Ik ben dus Jane, ik heb geen achternaam, ik woon in een kut weeshuis, ik ben 15 jaar, ik haat Lilly, James is mijn mannetje, mijn lievelingskleur is paars, ik haat rap muziek' ik dacht even na, en kon niets meer bedenken. 'nu jij'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    "Kan Rose niet of een paar dagen langer blijven of anders gewoon vaker logeren" ik keek naar mijn handen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    "Ik vertrouw mensen gewoon niet zo snel" zei ik en keek haar aan.
    Om een keer aardig te doen besloot ik me toch maar voor te stellen
    "Ik ben dus Summer Melody Serena Night en het zusje van James, ik ben 15 jaar, ik reisde tot een jaar geleden rond de wereld en nu woon ik overal en nergens en mijn lievelingkleuren zijn groen en zilver" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [nieuwe topic is er]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ze woon t nh bj lilly


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Vanavond is ze thuis en of ze wat vaker kan komen logeren daar zal ik over nadenken" zei ik afwezig en staarde nog steeds voor me uit


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'een wereldreis?' vroeg ik bewonderend. 'waar ben je allemaal geweest?'
    'en het is niet erg dat je mensen niet snel vertrouwd, maar mij kun je vertrouwen, geloof me'
    Ik begon haar veel aardiger te vinden, het maakt me niets uit wat James ervan vind.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    "James alsjeblieft. Doe dit niet voor mij maar voor Moon. Bijde zijn ze swtukken vrolijker nu. En ze zou haar zus meer zien."

    [ik ga]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    "Je kan beter vragen waar ik niet ben geweest" zei ik.
    Ik keek haar aan "En dat ik mensen niet zo snel vertrouw heeft zo zijn redenen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    Ik schudde mijn hoofd.
    "Mijn besluit staat vast vanavond is ze thuis en morgen zien we wel weer" zei ik en keek haar heel even aan


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'je kan beter vragen waar ik niet ben geweest' zegt ze. 'wauuw gaaf' zeg ik terug.
    'en dat ik mensen niet zo snel vertrouw heeft zo zijn redenen' zegt ze erna.
    'welke redenen?' vraag ik, voordat ze gaat twijfelen ga ik weer verder. 'je kan me vertrouwen, echt'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Summer

    'welke redenen?' vraagt ze 'je kan me vertrouwen, echt'
    Ik schudde mijn hoofd "Dat zeg ik niet" zei ik
    "En dat heb ik vaker gehoord"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'je kan het me echt vertellen hoor, ik ben niet zoals Lilly, ze verteld alles verder, je kan haar dus niet vertrouwen' ik begin weer verder te ratelen. Tot ik me bedenk wat ze daarna zei. 'van wie heb je dat vaker gehoord?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ik reageer vanaf nu heel laat, sorry!]

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 19:36 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Summer

    Ik schudde opnieuw mijn hoofd "Meer kan ik echt niet vertellen en vraag niet waarom niet" zei ik.
    Ik keek voor me uit en dacht na


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer