• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane =
    xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en
    xFlyy

    Alyssa Zarah Blades= xFlyy
    Nana Celeste Cartwell=
    Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere


    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 15:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Summer

    "Ik bedoel ik snap waarom ze zich zo gedraagt aangezien ik dit zelf ook wel een paar keer heb meegemaakt" zei ik. "Maar iets klopt hier gewoon niet en ik zal erachter komen wat er niet klopt en maakt niet uit op welke manier"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "dankje" zeg ik zacht en ik kijk haar dankbaar aan.
    "De laatste tijd gaat er al niks goed"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    "Graag gedaan" zei ik glimlachend en dat even na.
    "Ach het komt allemaal wel weer goed"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "Dat is te hopen" Ik mompelde het maar.
    Bijan zeker ervan dat het neit goed zou komen.
    Er waren meer dingen dan dat zij wist


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    "Maar dan moet je eerst het hele verhaal vertellen" zei ik.
    "Anders kan ik je niet helpen" zei ik erna glimlachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "Ga zitten" zeg ik grinnikend terwijl ik er een stoel bij pak.
    "Ehm Ik ken James al wel wat langer. Moet ik vertellen hoe of niet?" zeg nee zeg nee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    Ik glimlachte en ging zitten.
    "Vertel alles maar want dan weet ik wat er misschien niet klopt" zei ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "Ehm Moon werd gepest door de klas. De docenten zeiden niks en ik werd kwaad. In die periode was ik erg hecht met haar geworden omdat ze me verteld haed dat ze dacht dat het haar schuld was dat papa weg gegaan was. Ik wou neit meer dat ze ooit nog zo'n pijn en verdriet zou hebben. Ikzelf had het ook niet leuk en ik zat bij zo'n pschycho ventje. Ik was naar Moons school gegaan en zag hun pesten. toen heb ik een tafel vna rose gepakt en rondgesmeten. De docenten waren boos maar James kwam toen Rose ophalen en hij had geschreeuwt dat ik zoeits nooit meer moeswt doen" ik zucht even. Het was best meoilijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    "Dat wist ik want die dag was ik er ook nog bij" zei ik verbaasd.
    "Rose had de hele dag gehuild en was toen met James meegegaan en dat was de laatste dag dat ik ze had gezien tot vandaag"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "Dat zou best kunnen. Het pesten was daarna gestopt althans dat dacht ik. Ze pestte haar over mij. Dat ik agressief was enz. Ze zei niks meer tegen me en onze band was weg. Ik wist niet wat te doen en kropte ialles in mezelf op. Soms dronk ik wat alcohol om het te vergeten wat soms nog steeds hept. Ik kreeg steeds vaker woede aanvallen en werd naar class 13 gestuurd. Hier had ik vaak ruzie en toen Jane iets zei vond ik dat ze iets nieuws moest verzinnen en dat was ons eerste gevecht. Daarna nog een paar. En op een dag begon een docent over mijn zusje en sinds toen wist ik weer waar ik james van herkende. Hij zei dat ie op familiereis ging hij wou dus weglopen en Rose bleef logeren. Daar waren paar andere jongens en toen heb ik james en jane geholpen. Later hadden we drugs en kregen daar ruzie over en uiteidenlijk kwam jimmy en die had ik flink te pakken. de volgende dag op de gang sloeg hij me bewusteloos en drukte op mijn borst. Toen heeft james hulp gehaald en mary ann mij leven gered. Sindsdien wist ik heel veel niet meer. ik wist niet waaromjane zo deed wie james was. jane wou me niks vertellen uiteindelijk wel. ze was bang dat ik james afpakte. maar ik wou niets meer met james maar zij geloofde mij niet." ik stop even en kijk naar mijn hadne.n "Nu Rosae er is gaat het beter met Moon maar nu ze weer weg gat is ze hysterisch. Ik kan daar dus totaal niet tegen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Heeft Mary Ann nog iets gezegd?]

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 15:31 ]

    [nee ik geloof het niet. oeh nou moet jimmy binnen komen]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MsHutcherson schreef:
    [nee ik geloof het niet. oeh nou moet jimmy binnen komen]xD


    [Waar? Jimmy zit in het lokaal, héa.]

    [ow echt wahahha]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    "Laat me het zo zeggen James is onvoorspelbaar en zegt eigenlijk iedere keer als je hem wat vraagt weer andere antwoorden" zei ik. "Dus vraag het nog maar een of Rose bij jullie mag blijven".
    "Maar over de rest van het verhaal dat klinkt niet echt gezellig en ik weet eigenlijk ook niet wat ik er over moet zeggen"

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 15:35 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer