• hee ik heb een klein probleempje,
    Ik vind een jongen heel erg leuk. En nu lijkt het me leuk om samen met hem alleen iets te gaan doen, maar ik heb echt geen idee hoe ik dat moet vragen en of ik het wel durf.
    Want ik ben nogal vaak afgewezen met dit soort dingen...
    En misschien vind hij me niet leuk.. Hoe kom ik daar achter??

    xoxo Mij


    ~

    De enige manier om er achter te komen is het vragen, of iniedergeval laten merken dat jij hém leuk vind. Laat afwijzingen je niet stoppen op je zoektocht naar liefde. (;

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 17:15 ]


    You are beautiful, you are love.

    Als je er nou eerst achterkomt of hij je ook leuk vindt?
    Want als je dat niet zeker weet en hij wijst je af, loop je echt een blauwtje


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Naar de bios gaan is wel leuk om te doen, hehe. Je kunt het heel subtiel doen van: 'Hee heb je die ene film al gezien?' daar een beetje over praten en dan subtiel vragen of ie mee wil, als ie m nog niet gezien heeft ofcourse :P anders een andere film proberen.


    Life is hard, just break it with your head <3

    dankjewel voor de reacties ik ga het proberen ;)


    ~

    Nog een probleempje,
    Mijn beste vriendin vind hem ook leuk,
    Maar ik weet dat hij haar niet leuk vind.
    Wat moet ik nu doen?


    ~

    Eerlijk zeggen tegen je vriendin. Ik zou het heel lullig als mijn beste vriendin zoiets geheim voor me zou houden.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gewoon vragen (: Desnoods niet rechtstreeks als je dat niet durft, maar via sms. Je moet je nooit laten leiden door angst (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Heb ik ook gezegd.


    ~

    eerlijk zeggen.
    ik zou eerlijk gezegt heel boos worden als mijn beste vriendin het me niet zou vertellen(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Catie schreef:
    Nog een probleempje,
    Mijn beste vriendin vind hem ook leuk,
    Maar ik weet dat hij haar niet leuk vind.
    Wat moet ik nu doen?

    Eerlijk zijn tegen haar. Dat hij haar niet leuk vind moet je niet zeggen natuurlijk, maar zeg gewoon; als we hem beide leuk vinden dan denk ik dat we allebei even veel recht hebben om ervoor te gaan, hij kan zelf wel kiezen dan.
    En inderdaad, zorg dat jer er verder eerst achterkomt of hij jou leuk vindt, en anders kan je proberen hem 'toevallig' eens ergens tegen te komen op een feestje, of weet ik veel waar (probeer er achter te komen waar hij naar toe gaat enzo) en dan kan je daar wat tijd met hem doorbrengen en kan je daar wel uit opmaken of hij het leuk genoeg vindt om nog eens af te spreken.


    effort never betrays you

    Lancaster schreef:
    Als je er nou eerst achterkomt of hij je ook leuk vindt?
    Want als je dat niet zeker weet en hij wijst je af, loop je echt een blauwtje


    Shit happens but pee happens a lot more.