• Ik heb een titel gevonden, bedankt! (:


    Louis Tomlinson is nooit een opvallend type geweest. Op de kostschool waar hij naar toe gaat staat hij ergens onderaan de ladder, samen met zijn beste vriend, Niall Horan. Ze vinden het niet erg en hebben er gewoon mee leren leven.
    Maar alles verandert als er een nieuwe jongen op school komt.
    Zijn naam is Zayn Malik. Hij is alles wat een menig hart doet smelten; mysterieus, verschrikkelijk aantrekkelijk, maar het belangrijkste is dat hij een randje heeft dat badboy schreeuwt. Hij is vrijwel meteen populair, en vrijwel elk persoon in de school praat over hem, maar hij lijkt geen aandacht te schenken aan de meisjes die constant om hem heen hangen. Ondanks het feit dat hij de aandacht wegwuift, blijft hij even geliefd.
    Langzaamaan word Louis nieuwsgierig naar de geheimzinnige jongen en zijn geheimen, hoewel Niall er niks mee te maken wilt hebben en Zayn - tja - hartgrondig haat. Louis raakt in contact met Zayn en klimt hij steeds hogerop de ladder der populariteit, die de grondwet is op hun school.
    Maar wat als die geheimen veel gevaarlijker blijken te zijn dan hij ooit had kunnen denken?

    De verhaallijn is nog niet helemaal af, maar ik hoop dat dit jullie een beetje een idee geeft van de inhoud van het verhaal. Heeft iemand een idee voor een titel voor dit verhaal? Ik heb ze het liefst in het Engels, haha!

    Alvast bedankt! (:

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 21:06 ]

    Waarom 1D? D: Anders zou ik het denk ik wel gelezen hebben ^^. Eh, voor de titel. Secrets (dan kan je het liedje van OneRepublic als soundtrack gebruiken)? Geen idee eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 20:09 ]

    Eh- Onbekend gevaar?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Eh- Onbekend gevaar?


    Hmmm, ik vind het wel een mooie titel, maar ik heb het niet zo heel erg op Nederlandse titels (:

    engelse versie; unknown danger?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb een titel gevonden, maar toch heel erg bedankt! :)

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 21:06 ]