• Mijn vriendin stuurde mij een link naar een youtube filmpje. Ze vroeg me of ik wou kijken wat het was, omdat zij die link van een vriend kreeg toegestuurd, die naar haar mening vroeg. Dus ik ga het met me nuchtere verstand kijken. Heb ik het dus afgekeken. Voel ik me serieus raar, en ontspoort. Die videoclip is ziek, en niet normaal. Mensen die dus ontspoort willen raken, kijk hem. Ik probeerde het uit te leggen hoe ik me voelde, maar het was gewoon. nooooh. meer niet. echt shocking. Echt serieus ziek x'D http://youtube.com/watch?v=8txk6EhYZKA


    The economy is suffering, let it DIE!

    Waar gaat dat filmpje over dan ? O.o

    Oké. Ik vind hem niet kunnen. De link die naar Hitler en de Holocaust wordt gelegd is te duidelijk. Het kan mensen kwetsen. Is dat van Neo-Nazi's ofzo? Het zou best goed kunnen.
    Damn, ik snap helemaal waarom je je ontspoort voelt. Ik krijg er ook een heel erg naar gevoel bij.

    Jaa, ik dacht echt wtf. Want die dude stuurde dat, terwijl ze amper praten enzo. echt ziek :l


    The economy is suffering, let it DIE!

    Jaa, ik dacht echt wtf. Want die dude stuurde dat, terwijl ze amper praten enzo. echt ziek :l

    Ik heb hem ook aan Sander laten zien. Maar hij vindt het ook ziekelijk en hij is ervan overtuigd dat het Neo-Nazi's zijn. Wat wel heel goed zou kunnen.
    Mijn oma heeft in Auschwitz gezeten en van haar heb ik verhalen gehoord die ik liever niet nog eens hoor. Dit doet me zo'n pijn. Ik kan er met mijn hoofd gewoon niet bij dat iemand uberhaupt zo'm filmpje zou wíllen maken.

    Nee idd, en er nog een liedje bij maakt ook. Oke, mijn halve familie is dus ook joods. En me opa is dood gegaan aan kanker, anders was hij dus ook mooi weggehaald. Maar ik vind t ook ziek. Mijn pa zijn oom is dus ook weggehaalt, en niet meer teruggekomen. ik zou nooit met zon gedachte kunne leven heur.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Uhu, ik ken het. De halve familie van mijn oma is vermoord in gaskamers. Zij en haar zusje zijn de enige die overgebleven zijn van een gezin met 7 kinderen. De anderen zijn waarschijnlijk vermoord. Ze zijn in ieder geval nooit meer terug gekomen.
    Het rare bij mijn familie is dat de kant van mijn moeder Nazi's waren. Mijn opa van die kant heeft gediend in de SA.
    De verhalen die ik erover gehoord hebben zo'n diepe indruk op me gemaakt. Ik kan het gewoon heel moeilijk geloven dat zoiets ooit heeft kunnen gebeuren.

    Oh my... die mensen die sporen neit.. echt niet..


    Wie du mir, so ich dir.

    whoa!O.O
    okeej die zijn gwn nii meer menselijk +_+

    Omg, die mensen zijn echt ziek!
    Het is echt te erg wat er vroeger allemaal is gebeurt en dan gaan ze er zo'n filmpje van maken?!


    Fight for you're love, cause it worth it

    Uhu, ik ken het. De halve familie van mijn oma is vermoord in gaskamers. Zij en haar zusje zijn de enige die overgebleven zijn van een gezin met 7 kinderen. De anderen zijn waarschijnlijk vermoord. Ze zijn in ieder geval nooit meer terug gekomen.
    Het rare bij mijn familie is dat de kant van mijn moeder Nazi's waren. Mijn opa van die kant heeft gediend in de SA.
    De verhalen die ik erover gehoord hebben zo'n diepe indruk op me gemaakt. Ik kan het gewoon heel moeilijk geloven dat zoiets ooit heeft kunnen gebeuren.

    Over zoiets zag ik een documentaire...
    Over meisjes die verliefd worden op SS-soldaten. Als de meisjes zwanger waren van hen, konden ze kiezen, het Kind aan Hitler geven of terug de druk van de familie voelen, want die meisjes werden natuurlijk wel gehaat.

    Het waren egte verchrikkelijke tijden, mijn overgrootmoeder had de Beiden Wereld oorlogen overleefd. Ze heeft me er nooit over willen vertellen, Dus jah... :S


    death to the one at the end of the serenade.

    Het is toch juist beledigend tegenover Hitler? Hij en zijn soldaten worden afgeschilderd als zweinen, ingemaakt in de oorlog en Hitler wordt opgesloten.


    BAM!

    Ik vind het wel een vaag filmpje

    Die gare Russische gezang ofzo er bij, maakt het alleen enger :l


    The economy is suffering, let it DIE!

    Maar niet echt kunnen, want ik dacht ook gelijk aan de oorlog..

    Misschien moeten ze beter nadenken voor ze zo'n filmpje maken. ¬¬

    Het is toch juist beledigend tegenover Hitler? Hij en zijn soldaten worden afgeschilderd als zweinen, ingemaakt in de oorlog en Hitler wordt opgesloten.
    Indd. Ik vind hem trouwens nog best grappig.