• Heee. Ik heb een 'nouja nieuwe' story. Hij stond gister in de spotlight, maar is nog niet echt vaak gemaakt :/

    Will you guys give it a try?

    Genre: Onbekende mensen, Drama.

    'Dus jij bent nieuw hier?' vroeg hij. 'Ik hoorde al iets over nieuwe buren.' Ik probeerde een glimlach te maken, die blijkbaar heel fake overkwam. 'Ik wil je hier de weg wel een beetje wijzen.' zei Rome. Ik twijfelde, de kans afslaan hier mensen te leren kennen? Of meegaan en mijn huis achterlaten. 'Kom anders mee naar mijn huis, ik woon naast je.' Dit keer glimlachtte hij. Hij had prachtige witte tanden. Ik wist zeker dat hij elk meisje kon krijgen die hij wou. 'Oke..' zei ik snel. Zijn huis was hiernaast.. Dus ik kon toch snel terug als ik wilde?


    klik!

    Okè dit zal echt de laatste keer zijn dat ik reclame maak.

    LAALAALALALALALALA

    ik ga lezen.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Puzzle schreef:
    ik ga lezen.


    yaaaaaaaaaaaaaay <3

    laLALALALALAALALAAL

    iik up dit topic dus echt niet he D: als mensen dat denken is dat zò niet waar

    leuk, ik ga lezen :D


    Keep calm, fake a smile and move on

    sirieus ik dacht dat het een quiz was door de zin: maar is nog niet echt vaak gemaakt 1 vraag: hoe kan een storie gemaakt worden?


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Lucretia schreef:
    sirieus ik dacht dat het een quiz was door de zin: maar is nog niet echt vaak gemaakt 1 vraag: hoe kan een storie gemaakt worden?


    Geleeeeeezen dan.
    idc :'D

    ER staat toch altijd in de hoek: Keren gemaakt;'