• Vervloekt zijn alle goden! Bah, dacht ik net een superleuke jongen ontmoet te hebben, blijkt het gewoon een player te zijn.
    Damn. Ik heb gelukkig hele lieve vriendinnen, die voor mij op onderzoek zijn geweest naar deze jongen, omdat ze een DJ niet echt vertrouwden.
    Nou ja, een paar van mijn vriendinnen zijn afgelopen nacht naar een discotheek geweest waar hij ook was en zagen hoe hij het ene na het andere meisje versierde en hij te veel zoop, waarna hij de discotheek werd uitgezet omdat hij alles onder had gekotst.
    En dit is niet de enige keer dat hij dit doet...

    Ik baal echt als een stekker.
    Zijn er dan ook nog gewone, knappe, lieve jongens die niet zo lullig omgaan met meisjes?

    Goed... Dat wordt dus weer een eenzame overheersing.

    Wat hebben jullie voor nieuws gekregen?

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 13:02 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tigger schreef:
    (...)

    Excuus? Ben ik een meisje? D:


    Ja (cat)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Omerta schreef:
    (...)

    Hahaha, ze zijn ook niet bepaald zachtaardig voor je ego hè?


    Wanneer was een meisje dat ooit? Heb nog nooit een meisje ontmoet die me echt als een jongen zag. Maar ik kan dat spelletje ook spelen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Wanneer was een meisje dat ooit? Heb nog nooit een meisje ontmoet die me echt als een jongen zag. Maar ik kan dat spelletje ook spelen :Y)


    Je kan het ook tegen ze gebruiken. Ik zeg het je, BDSM is een ideale levenswijze. Vooral als je net zo sadistisch als mij bent, dan geniet je er nog meer van. *O*


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Je kan het ook tegen ze gebruiken. Ik zeg het je, BDSM is een ideale levenswijze. Vooral als je net zo sadistisch als mij bent, dan geniet je er nog meer van. *O*


    WOEHOE ZWEEPJES EN TEPELKLEMMEN! Ik vind dat touw er zo gek uitzien :X


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Omerta schreef:
    (...)

    Oké, je mag hem voor één keer voor één nachtje lenen. Lief, hè? (krul)


    Die linker ziet er goddelijk uit! :9~
    Die wil ik wel even lenen, mhihihi.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Omerta schreef:
    (...)

    Je kan het ook tegen ze gebruiken. Ik zeg het je, BDSM is een ideale levenswijze. Vooral als je net zo sadistisch als mij bent, dan geniet je er nog meer van. *O*

    Sst, dat wilde ik juist tegen hem gebruiken. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tigger schreef:
    (...)

    Wanneer was een meisje dat ooit? Heb nog nooit een meisje ontmoet die me echt als een jongen zag. Maar ik kan dat spelletje ook spelen :Y)


    Luister, Alwin: er was ooit een Islamitische, maar homoseksuele jongen. Zijn vader sloot hem een week op water en brood op in een lege kamer met niets anders dan de Koran. Na een week kwam hij er uit en vroeg zijn vader:
    "Welnu, zoon, heb je geleerd wat je moest leren?" waarop de zoon antwoordt: "Wollah vader, ik snap u helemaal. Ik ga hoofddoek dragen."

    Geen idee waarom maar ik dacht er opeens aan..


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Omerta schreef:
    (...)

    Je kan het ook tegen ze gebruiken. Ik zeg het je, BDSM is een ideale levenswijze. Vooral als je net zo sadistisch als mij bent, dan geniet je er nog meer van. *O*


    Neh dank u, ik ben meer fan van de mindrape :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Barnabas schreef:
    (...)
    Sst, dat wilde ik juist tegen hem gebruiken. (wbw)


    Moet je wel naakt voor zijn!


    quidquid excusatio prandium pro

    Barnabas schreef:
    (...)
    Sst, dat wilde ik juist tegen hem gebruiken. (wbw)


    Kan ook. Zie je, Alwin is voor meer dingen nuttig dan mensen soms aan willen nemen! *O*


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Kan ook. Zie je, Alwin is voor meer dingen nuttig dan mensen soms aan willen nemen! *O*


    Ik ben ook nuttig als boekenlegger!


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Ik ben ook nuttig als boekenlegger!

    Of als voetensteun. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Of als voetensteun. (wbw)


    Op mijn schouders? Ben je lenig genoeg voor dat standje? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:



    WAI IS THERE A NEKKID DOOD IN MAH QUIZLET?"D:


    quidquid excusatio prandium pro