• ©ThoseWords

MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel GryffindorLeannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night SlytherinDrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

[ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 11:02 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Draco
    Ik keek Patty na. 'Oké dat deed dus geen pijn. En wat kijken jullie? Ben ik interessant?' ik draaide me om naar Jeanine. 'Sorry...' fluisterde ik zacht.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Pansy

Mijn benen bleven rennen en rennen steeds verder weg van de common room. Waarom sloeg ik Draco? eigenlijk had hij niks fout gedaan en ik wist dat hij niet zo snel pijn voelde dus echt nut had het niet echt, misschien deed ik het omdat ik me toch een beetje ongemakkelijk voelde. Uiteindelijk stopte ik met rennen en zakte ik in elkaar en ging tegen de muur zitten, het was het perfecte moment om even tot mezelf te komen. Tuurlijk Pansy als je je ongemakkelijk voelt ga je slaan dat was belachelijk misschien moest ik daar toch maar op gaan letten bij wie ik het deed, dus al helemaal niet bij Draco, ik zuchte ik moest maar sorry zeggen tegen hem maar hoe? hij was zekker heel boos...en terecht maar het ergste was dat zij toch de strijd gewonnen had, nu misschien volgende keer win ik.

Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

Draco

Ik voelde me niet echt lekker bij deze situatie. 'Eh... Jeanine... Ik wil even met haar praten.' zei ik. Ik drukte een kus op haar mond en liep toen met grote passen de leerlingenkamer uit. Ik zocht en zocht en zag haar toen zitten. 'Eh.. Patty?' zei ik voorzichtig.

Jeanine
    Met grote ogen keek ik naar het tafereel voor me. Dát kreng heeft me tegen de muur gegooit? Draco geslagen?
    En nu loopt Draco haar achterna? Wow, wacht even, dus ik heb nu geen pijn en Pansy is íéts belangrijker op dit moment? Goed, geweldig. ''Donder op!'' riep ik naar een groepje Slytherins, en ééntje ontving hartelijk de Cruciatus-vloek, waardoor de anderen afdropen. ''Verdomme.'' mompelde ik kwaad, en wist even niks te doen.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Pansy

Mijn armen had ik om mijn benen geslagen en zat in elkaar gedoken te piekeren totdat een bekende stem me deed opkijken, mijn hart maakte een sprongetje, zou hij me gaan zoeken? maar die gedachte zette ik gelijk aan de kant, zeker om mij een flinke mep terug te geven toch keek ik op naar de richting van het geluid en zag Draco staan.

Draco

Ik wilde maar een ding zeggen. 'Patty. Dit wordt heel kort. Ik wil geen discussie. Ik kies voor haar. En ik wil hier geen gedonder over. En doe haar geen pijn meer, want dan wil je mij niet meemaken.' Ik draaide me om en rende weer terug. Ik kwam weer binnen rennen. 'Dat is gebeurd.' zei ik tegen Jeanine. 'Sorry dat ik plotseling wegging, maar ik was nu zo kwaad dat ze jou tegen de muur gooide dat ik nu tegen haar kon zeggen dat ik voor jou kies en dat ik geen ruzie wilt. en dat ze je nooit meer pijn mag doen.' zei ik en keek haar aan. 'Gaat het?'

Pansy

Mooi daar zat ik dan al mijn hoop was weg, eigenlijk kon ik dit zien aankomen en ik had mijn kans gemist mijn kans om sorry te zeggen. Maar toen bedacht ik me iets als ik snel was... zo snel als ik kon stond ik op 'Draco?' het was zinloos want er was niemand te bekennen, toch rende ik een stukje door 'Draco kom op..' het had geen nut, alles was leeg ik zuchte
    het liefst wou ik terug naar de common room maar het leek me verstandiger om nog even te wachten totdat iedereen naar bed was.

[ik zit nu in bed met m'n laptop op schoot:X hihi]

Dobbyx schreef:
    [ik zit nu in bed met m'n laptop op schoot:X hihi]

[Upc heeft een storing dus ik reageer soms laat, sorrrry]

Jeanine
    Ik wreef pijnlijk over mijn hoofd, toen Draco weer binnen kwam gestormd. Ik glimlachte even. "dat is lief van je." Mompelde ik.
    "Gaat het?" Vroeg hij, en ik haalde mijn schouders op. Ik wierp even een blik op een Slytherin die op de grond lag, aan het 'nagenieten' van mijn Crucio. "Redelijk." Zei ik toen, en keek hem aan. "Met jou ook?" Vroeg ik, en glimlachte even. Pansy had hem geslagen, en ondanks dat hij al het een en ander had duidelijk gemaakt, zou ik ooit nog een hartig woordje met haar spreken.

Pansy

Ik keek uit het raam, het was ondertussen behoorlijk donker geworden dus is dacht dat rond een uur of 11 zou moeten zijn, ik had geen zin meer om langer te wachten dus liep ik langzaam terug richting de common room. Mijn voetstappen galmde door de lege hal maar dat hoorde ik niet omdat ik weer eens diep in gedachten was verzonken. Ik haalde nog een keer diep adem en hoopte zo dat zij en Draco in bed lagen. Nog een paar stappen en ik was in de common room...

Draco

Mijn kaak deed vreselijk zeer maar dat liet ik haar niet merken. 'Ja gaat goed.' ik wierp even een blik op de zwadderaar. 'Was je kwaad?' vroeg ik en glimlachte flauw. 'Ze is een spelbreker.' zuchtte ik en omhelsde haar.

[geeft niet... Nu weet ik waarom je soms laat reageert dus is niet erg :)]

[okeey, geeft niks joh :)]

Jeanine

Ik glimlachte flauwtjes. "Ze ging niet weg." Mompelde ik, krabte aan mijn achterhoofd en grinnikte even. Ik knuffelde hem stevig terug, en hoorde voetstappen. Ze zal toch niet.. Een silhouette kwam tevoorschijn, en ik kreunde vermoeid. "Fijn." Mompelde ik, maar besloot haar te negeren.

[Ik duik mn bedje maar in, is niet te doen op een mobiel dit :'D ik ben er rond 7uur 's morgens, en daarna na 14:10 weer (:
    Slaap lekker!x]

[maar ik ga denk ik voor dat tijdens wiskunde(puh) inslaap val...:X]