• ©ThoseWords

    MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.



    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 11:02 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jeanine
    ''Ik weet niet of..'' zei hij, maar maakte zijn zin niet af. Vragend keek ik hem aan. ''Wat is er?'' zei ik zachtjes, en een kleine grijns sierde mijn lippen. Ik haalde één hand van zijn borstkas af, en haalde mijn vingers door zijn haarlokken. Ik keek hem aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco

    'Of we hiermee door moeten gaan. Ten eerste breekt het iemands hart en ten tweedezijn er allemaal mensen die liefde niet begrijpen. Begrijp me niet verkeerd, ik wil alles, maar...' ik schudde mijn hoofd. 'laat maar. Wat maakt het nou uit of het iemand pijn doet?' ik grijnsde weer en zoende haar were vurig tereijl ok over haar rug aaide en op haar onderrug stopte.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine
    Ik grinnikte zachtjes. ''Het is Pansy maar.'' zei ik schouderophalend, en werd voor de tweede keer verrast door zijn kus. Door de verbazing, maar ook door genot ontsnapte er een zacht kreuntje uit mijn mond, en ik sloeg mijn armen om zijn nek waardoor hij zo nog mogelijk dichter tegen me aan kwam te zitten.

    [laatste post voor vandaag.. Ik wacht even op iemand in een andere RPG, en dan duik in mijn bedje in. Morgen half 7, blegh.. Goodnight!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco
    Ik grom zachtjes als ze, waarschijnlijk door mijn snelheid, even kreunt, en ik draai een haarlok van haar om en om. Ik deed mijn hoofd jets meer schuin.

    {is goed, merk zelfdat ik slechtere stukken gs schrijven dus moet ook zo weg. Ik reageer morgen bij Magic School ding}


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine
    Een lichte grijns sierde mijn gezicht, en ik beet op zijn onderlip terwijl ik mijn hand uit zijn haren haalde en in zijn nek liet rusten.
    Bij elke aanraking van hem tintelde mijn huid, en werd ik warm vanbinnen. Hoe deed deze jongen dat? Na een heel leven zonder liefde..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [zoekend naar een gesprekspartner, iemand online? Ik weet niet of ik het hier al had gezegd= Squib=CandyBear]


    Remember to be ridiculous.

    [ LikeAWeasley= DrNightmare]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfidus

    Ik zuchtte even van geluk en opende mijn mond. Ik liet mijn handen over haar gezicht glijden en bleef rusten bij haar wangen. Ik bekeek haar even en sloot toen mijn ogen weer. Het maakte me niet uit hoelang ik hier al lag.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine
    Voordat ik het wist verkenden onze tongen elkaars mond, en ik pakte zachtjes de kraag van zijn blouse vast, om hem dichter tegen me aan te trekken. Na een tijdje verbrak ik de kus, en glimlachte even naar hem.
    Ik bracht mijn lippen naar zijn nek, en begon daar zachte kusjes te plaatsen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco
    'It's hard to be perfect, but it looks like it is simple for you .' glimlach ik. Ik leg mijn hoofd iets schuin zodat mijn haar niet in haar ogen komt.

    [Gaat er iemand nog iets met de bijna dode Fred doen? Kan George er niet heen + Maria? xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine
    Ik grijnsde even. ''Slijmbal.'' prevelde ik tegen zijn nek aan, drukte er nog een paar kusjes en keek hem toen aan. Ik was verre van perfect, maar daar zou hij óóit nog wel achterkomen; ik wou het moment niet verpesten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco
    'T is toch zo,' mompelde ik en gaf nog een kusje op haar neus. 'Hoe laat is het eigenlijk?' vroeg ik en grinnikte even.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine
    ''Geen idee.'' mompelde ik, en keek hem even met een lichte twinkel in mijn ogen aan. ''Tijd is slechts een illusie..'' grijnsde ik, op een overdreven 'mysterieuze' toon, lachte even en liet mijn vinger vanuit zijn nek glijden, over zijn borstkas, en eindigde op zijn buik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Pansy

    Het groepje Sytherins gingen na een lange tijd weg en ik lag roerloos te staren naar het plafon tot dat mijn uil om aandacht riep en ik met zware benen ernaar toe liep 'hopelijk was jou dag beter dan de mijne..' zuchte ik
    maar hij bleef me maar aanstaren 'he! begin jij nou ook al met staren?!' en ik stak mijn vinger door de tralies maar daar kreeg ik meteen al spijt van, een steekende pijn ging door mijn vinger 'AU, je bijt me, rotbeest!' ik bestudeerde me vinger waar een snee in zat. Ik slofde naar de leerlingenkamer waar ik de twee intiem zag knuffelen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [Oh lord, bitchfight.. :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''