• ©ThoseWords

    MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.



    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 11:02 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [het is toch nog avond? ten minste Nils date is nog steeds bezig maar dat is deels omdat ThoseWords amper online is.]


    Remember to be ridiculous.

    [ volgens mij ook aangezien George en Elianne ook nog op de kermis rondlopen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [heeft iemand een gesprekspartner voor Gabriëlle of Emily?]


    Remember to be ridiculous.

    [Sorry dat ik zo weinig online ben, maar heb stage -wat betekend dat ik elke dag van 9 tot 5 naar een beeldscherm zit te staren en aan het werk ben, waardoor ik dan geen zin heb om als ik eindelijk thuis ben en gegeten heb -rond 7 uur- online te gaan, omdat ik vroeg naar bed toe moet -9 uur- om het vol te houden en de volgende dag weer fit op mijn werkplaats te verschijnen]

    Emma Carter
    'Waarom niet? Als het verschrikkelijk is kunnen we altijd weer vertrekken.' antwoordde hij, waardoor er een glimlach op mijn gezicht verscheen. Even keek ik om me heen, niet wetend waar we naartoe moesten, totdat ik ergens applaus vandaan hoorde komen. 'Ik denk dat het die kant op is' zei ik glimlachend, waarna ik die kant op begon te lopen.


    Maria Ciara Maunier
    'Ik denk dat jij dat drankje veel handiger kan gebruiken, Fred' zei ik terwijl ik hem glimlachend -vol medelijde- aankeek. Sowiezo had ik al geluk, mijn naam werd al in de beker gedaan door een of andere meerderjarige Slytherin. Maar hoe wist hij dat? Hoe wist hij dat ik me in wou schrijven? Dat heb ik hem namelijk nooit verteld... Trouwens, aangezien nog niemand echt de moeite had gedaan me rond te leiden en ik nieuw was hier, had ik er ook geen idee van waar die leerlingenkamer was. Maar daar ging ik hem allemaal niet moeilijk mee maken.


    Keep your head up, keep your heart strong

    CandyBear schreef:
    [heeft iemand een gesprekspartner voor Gabriëlle of Emily?]


    [ Je kan Emily als je wilt naar de slaapzalen sturen daar zitten Eleanor en Summer]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [George ging toch weg toen hij een zilveren hinde zag? & dat was een patronus lijkt mij? XD Sorry.. Ik moet het even zeker weten anders krijg ik zometeen echt een blond momentje}


    Don't be like the rest of them, darling

    Nils Cristans
    Ik lach. 'Dat lijkt me nog eens een slim idee.'
    We lopen samen in de richting van het geluid, ik laat af e toe mijn hand even langs die van haar glijden maar onderneem verder geen actie meer die gezien kan worden als flirten.

    Emily Elinor Rivers
    Ik ren de trap op richting de slaapzalen omdat ik me doodverveel. Wanneer ik binnenkom zie ik Eleanor en Summer zitten. 'Hé meiden,' zeg ik en ik laat me op een van de bedden vallen. 'Hoe ist?'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik keek om en zag Emily die zich op een van de bedden liet vallen.
    "Het gaat wel en dat komt deels omdat we niets te doen hebben" zei ik glimlachend. "En met jou?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    TheRumIsGone schreef:
    [George ging toch weg toen hij een zilveren hinde zag? & dat was een patronus lijkt mij? XD Sorry.. Ik moet het even zeker weten anders krijg ik zometeen echt een blond momentje}
    [ hij was weg gegaan en weer terug gekomen en had zich veronschuldigd en ik zal even zoeken wat het laatste was XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily Elinor Rivers
    '-En met jou?'
    Ik haal mijn schouders op. 'Valt ook wel mee,' zeg ik. 'Verveel me dood, nog geen enkele leuke griffoendor gevonden om te klieren.'


    Remember to be ridiculous.

    DrNightmare schreef:
    George

    Ik glimlachte even en begon het verhaal te vetellen
    "Summer en Fred waren naar Foppe gegaan omdat Summer afleiding nodig had en hadden hem aan de muur geplakt en erna hadden ze hetzelfde bij Vilder gedaan " begon ik mijn verhaal. "Toen hebben ze de kasten overhoop gehaald naar bruikbare spullen en toen ze dat hadden gevonden waren ze terug gegaan naar de leerlingenkamer en ze vonden een flesje vloeibaar geluk die Fred wou innemen maar inplaats van dat vloeibare geluk nam hij een flesje vergif in dat ze ook hadden gevonden" vertelde ik verder. "Dus die ligt nu op de ziekenzaal" .


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    DrNightmare schreef:
    George

    Ik glimlachte even en begon het verhaal te vetellen
    "Summer en Fred waren naar Foppe gegaan omdat Summer afleiding nodig had en hadden hem aan de muur geplakt en erna hadden ze hetzelfde bij Vilder gedaan " begon ik mijn verhaal. "Toen hebben ze de kasten overhoop gehaald naar bruikbare spullen en toen ze dat hadden gevonden waren ze terug gegaan naar de leerlingenkamer en ze vonden een flesje vloeibaar geluk die Fred wou innemen maar inplaats van dat vloeibare geluk nam hij een flesje vergif in dat ze ook hadden gevonden" vertelde ik verder. "Dus die ligt nu op de ziekenzaal" .


    Elianne Alice Avador

    'Wow, dat is nogal wat' Zei ik toen hij hij uitgepraat was, meestal kon ik niet goed uit mijn woorden komen, iets wat mensen vaak iritand konden vinden, ook omdat ik niet heel veel prate.


    Don't be like the rest of them, darling

    Summer

    Ik glimlachte "Klopt dat je ze niet kon vinden want de helft zat in Zweinskop en eentje lig op de ziekenzaal en de andere zit in Londen" zei ik.

    George

    "Ik weet het, maar het blijft een beetje vreemd" zei ik. "Maar over op een leuk onderwerp". "Wat zullen we is gaan doen?" waren mijn woorden en ik keek even rond


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily Elinor Rivers
    Ik lach. 'Hoe krijgen ze dat voor elkaar?' Vraag ik. 'Op je eerste dag op de ziekenzaal terechtkomen zonder de hulp van een zwadderaar en hoe kom je in Londen? Je kan hier niet verschijnselen of heeft hij de trein gemist?'
    Ja ik had bijna in Ravenclauw gezeten met mijn facinatie voor lesstof.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Fred heeft vergif inplaats van vloeibaar geluk gedronken en George die wist een manier om te verdwijnselen, maar hij had de trein niet gemist" zei ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer