• ©ThoseWords

    MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.



    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 11:02 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Wat is het laatste dat er tegen Maria of Emma gezegt is? En wie wil er tegen Lely (SLytherin) praten?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Pansy

    Sloffend liep ik naar mijn bed en liet mezelf daarop vallen, met stip was dit de ergste dat uit mijn leven. Met moeite kleede ik me om en ging in bed liggen hopend dat morgen een beter dag zou zijn.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Ik keek naar de flesjes "Dat is een heel lang verhaal" zei ik lachend.
    "Trouwens ik denk niet dat je het wilt weten ook" zei ik glimlachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [eten:Y)]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Eleanor Winter Black

    'Dat is een heel lang verhaal' zegt ze glimlachend. 'Trouwens ik denk dat je het niet wil weten ook' vervolgd ze. Ik frons mijn wenkbrauwen. 'Ik wil het wel weten' zeg ik dan en ga op mijn bed zitten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Summer

    "Uh oke dan vertel ik het wel" zei ik glimlachend "Ik en Fred waren eerst naar Foppe gegaan en hadden hem aan de muur geplakt en erna hadden we hetzelfde bij Vilder gedaan " begon ik mijn verhaal. "Toen hebben we de kasten overhoop gehaald naar bruikbare spullen en toen we dsat hadden gevonden waren we terug gegaan naar de leerlingenkamer en we vonden een flesje vloeibaar geluk die Fred wou innemen maar inplaats van dat vloeibare geluk nam hij een flesje vergif in dat we ook hadden gevonden" vertelde ik verder. "Dus die ligt nu op de ziekenzaal en ik zou even alles verstoppne voor dat Sneep dalijk vragen gaat stellen aangezien hij het al had gezien"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George

    "Ik laat jullie wel even alleen" zei ik glimlachend "Ik moet toch weer terug naar de kermis"
    Ik liep de ziekenzaal uit door naar buiten en verdwijnselde weer naar de kermis.
    Ik keek rond en zag uiteindelijk Elianne staan. Ik liep naar haar toe "Sorry dat ik ineens weg was"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eleanor Winter Black

    Ik grinnik even als als ze haar verhaal eindigt. 'Dat is een goeie' zeg ik door het lachen heen. Ik zie Grey (mijn uil) aankomen vliegen en hou mijn arm op. Ze strijkt erop neer en ik aai haar over haar kop.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Summer

    "Ik weet het alleen jammer dat het xo heeft moeten eindigen" zei ik en ging op een bed zitten. "Trouwens wat heb jij de hele dag gedaan aangezien ik je niet heb gezien?" vroeg ik nieuwsgierig


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jeanine
    Toen Draco wegliep, leunde ik even tegen de muur. Ik moest mijn gedachten even op een rijtje krijgen..
    Allereerst; vandaag heb ik voor het eerst liefde gevoelt. Vandaag had ik moordneigingen naar een Slytherin, wat ook niet héél voorkomend was.
    Ik was hier voor The Lord, en doe mijn opdrachten met plezier. Draco niet, integendeel, hij vindt het verschrikkelijk; ik liet maar niet merken dat ik er zelfs van genóót.
    Zuchtend kwam ik overeind, en liep naar de slaapzaal.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eleanor Winter Black

    'Ik weet het alleen jammer dat het zo heeft moeten eindigen' zegt ze en gaat naast me op het bed zitten. 'Trouwens waar was jij de hele dag aangezien ik je niet heb gezien?' vroeg ze nieuwschierig. 'Ow beetje Gryffindors pesten' en zorgen dat ik dan niet werd gepakt, beetje dagelijkse dingen' zei grijnzend en stopte Grey terug in haar kooi ze ging goedkeurend op haar stok zitten en ik ging weer op mijn bed zitten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    AweSomee ---> LuvMustache


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Summer

    'Ow beetje Gryffindors pesten' en zorgen dat ik dan niet werd gepakt, beetje dagelijkse dingen' zei ze grijnzend.
    Ik knikte. "Ik had het kunnen weten" zei ik lachend.
    "Trouwens als je Gryffindors aan het pesten was heb je Ron toen ook nog gezien?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    CandyBear schreef:
    Nils Cristans
    Ik volg Emma terwijl ik nog een beetje suikerspin eet, dit keer zonder in de problemen te komen. 'Een of andere band komt optreden op het veld hier vlakbij,' zegt ze. 'Zullen we daar gaan kijken?'
    Ik haal mijn schouders op. 'Waarom niet? Als het verschrikkelijk is kunnen we altijd weer vertrekken.'


    Remember to be ridiculous.

    Pansy

    Piekerend lag ik in bed over de verschrikkelijke dag, ik draaide me om in de hoop dat ik nu wel de slaap kon vatten maar ik schrok toe ik de deur open hoorde gaan, in een beweging trok ik de dekens over mijn hoofd en deed net of ik sliep.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 20:06 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.